Bos GP1 Carbon Suzuki GSX-R 600

Status
Niet open voor verdere reacties.

--John--

Die hard MF'er
24 aug 2008
911
0
Bij deze bied ik mijn bos demper aan.

Geeft een super mooi donker geluid :9~

Ik verkoop hem ivm aankoop andere demper.
Er zit een kleine beschadiging op. Deze zat er al op toen ik de motor kocht, de vorige eigenaar heeft ze geprobeerd weg te werken, waardoor ze nu minder opvallen.

De demper heeft geen E-keur, en heb er helaas geen db-killer bij. ( te bestellen voor een paar tientjes bij de beter motorzaak of via internet )

Nadeel: de 2 boutjes waarmee de beugel aan de demper zit, zitten los en draaien mee. Om dit te verhelpen zul je de demper denk ik open moeten halen, en van binnenuit nieuwe boutjes+moeren erop zetten.

Zit weer goed vast met nieuwe boutjes :)

Foto's :
sdc10005s.jpg


sdc10006q.jpg


sdc10010.jpg


sdc10011c.jpg




Prijs: Bieden
Verzenden kan, kosten voor koper.
 
Laatst bewerkt:
Kick!

Beugel is ondertussen opnieuw vastgezet, en nieuwe 10,2 Mp foto's
 
Thnx

Als je vragen hebt of een bod wilt doen, stuur een pm zou ik zeggen :)
 
Past dit op een K1? Heb nu nog gewoon de standaard uitlaat+demper erop zitten...
Met of zonder db-killer? En heeft ie gewoon keurmerk? (voor als je in Duitsland ofzo komt) sorry heb niet super veel verstand ervan :j

En heb je een richtprijs? pm'en mag :)
 
Laatst bewerkt:
Ja, een richtprijs zou de verkoop kunnen bevorderen.
 
Up,

Ligt klaar in bubbeltjesplastic om verzonden te worden, doe een goed bod en hij komt je kant op :W
 
Het is idd een standaard 4 gaats bolt on ( Zie foto 2 ) en heeft op een gsx-r 600 uit 2004 gezeten.
 
hee john

heb je de demper nog en zo ja past deze op een 750 k1 ik dacht zelf namelijk van wel maar kan t mis hebben.
en uit welke regio kom je ben wel geinteresseerd in de demper ik kom zelf uit brabant bij breda

ik hoor t graag

groeten maikel
 
Hij ligt idd nog hier, hij past idd op je 750 k1.

Ik woon in omgeving Eindhoven, je bent natuurlijk welkom om een keer langs te komen.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan