Yamaha fj600 '88 weinig kilometers/mijl

pindakaas

MF veteraan
15 jul 2008
1.440
715
Te koop aangeboden: Yamaha fj600 uit 1988 met hoge kuipruit. Ik heb hem nog niet zo lang geleden gekocht, maar het is niet echt mijn ding merk ik, ik kan kiezen tussen de fj600 en de vx800 en die kies ik dan meestal.
Natuurlijk vind ik ik hem te mooi voor een pekelfiets, maar daar is hij zeker geschikt voor.

Verder heeft hij 22804 mijl gereden, dat is dus rond de 36000 kilometers.
Remmerij ketting en tandwielen zijn netjes.
Voorband is netjes.
Achterband 2mm profiel beetje vierkant, maar hoeft niet direct vervangen te worden.
de 4 in 1 uitlaat is in goede staat en ziet er dus netjes uit, maakt ook een mooi geluid.

Verder zeggen de foto's meer dan ik kan omschrijven.
full

full

full

full

full

full


Eventueel ruilen voor iets met 2 cilinders (evt met werk geen probleem) of anders is de motor-forum vraagprijs 500 euro voor een goed rijdende fj600.
Een testritje kan natuurlijk in Nieuwegein, maak een afspraak via pm en ik zorg dat de koffie warm is en de motor koud.
 
Laatst bewerkt:
niemand interesse in een mooie pekelfiets? bieden mag, ruilen kan ook een goed plan zijn. Momenteel via marktplaats een bod van 350 euro gehad.
 
Thnx, maar voor 350 wil ik hem nog niet verkopen(anders had ik dat al gedaan via MP), ik heb inmiddels een bod van 375 gekregen en dat komt al in de buurt van de bodemprijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan