Diverse originele onderdelen Suzuki GSXR750 '00

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey, thx voor de foto"s.
filter ziet er redelijk uit, in iedergeval beter dan die van mij op dit moment.
ik wil mijn motor helemaal spik en span maken(nieuwe vloeistoffen, filters, bougie enz) gezien ik hem kortgeleden particulier heb gekocht.
het gaat hem dus niet worden met jouw filter.

maar evengoed bedank en succes met je verdere verkoop
 
prima! Jammer dan, geen probleem! Ik snap je volledig, zo heb ik het dus ook gedaan en toen maar direct een K&N er opgezet...

Succes met het verversen van de onderdelen! ;)
 
iemand nog belangstelling voor deze standaardspulletjes? :?
 
prima!

Heb geen idee hoe lang deze op de fiets heeft gezeten, zie de foto's voor de staat...
 
Zou je voor mij een prijsje kunnen maken voor de heelplates, kuipruit en het filter ??
Heb het opzich niet nodig maar wil de orginele spullen graag bij de fiets hebben.

oowja en als optie het achterlicht (A)
 
Heuy,

Zou jij duidelijkere foto's en wat afmetingen willen neerzetten van de knippers?

groeten!
 
ik hoop morgen antwoord te kunnen geven op de vragen...
 
@remcoui: ik zie op je avater dat je een srad hebt, das wel een ander type als ik heah... maar het luchtfilter is mssn verkocht aan mauster, die was er net iets eerder bij... ik hou je op de hoogte. heb ook nog niet echt een idee wat ik voor de rest wil hebben... stuur je binnenkort wel een pb...

@reib-flip: het zijn standaardknippers, maatje enorme lollies zeg maar... als je op google zoekt naar een standaard uitvoering krijg je meteen de juiste verhoudingen. ik schat ze ommenabij 10 cm in de lengte en 7 in de breedte. Ben nu op me werk. als je de exacte afmetingen wil hebben, laat ik je dit morgn weten...
 
@remcoui: ik zie op je avater dat je een srad hebt, das wel een ander type als ik heah... maar het luchtfilter is mssn verkocht aan mauster, die was er net iets eerder bij... ik hou je op de hoogte. heb ook nog niet echt een idee wat ik voor de rest wil hebben... stuur je binnenkort wel een pb...

Klopt, alleen komt de SRAD binnenkort te koop en stuur ik sinds kort rond op een 750 K1 Dus ik wacht je mailtje met smart af ;)
 
7cm breed is wel erg massief ;) Als het niet veel kleiner is hou ik het voor gezien!
 
Klopt, alleen komt de SRAD binnenkort te koop en stuur ik sinds kort rond op een 750 K1 Dus ik wacht je mailtje met smart af ;)

pb staat uit, dus vandaar even zo ;)

Een heeeeerlijke machine om op te rijden! Over je smaak kan ik je alleen comlimenteren! :9

Wat betreft de handel... The Mauster had wel belangstelling bij de luchtfilter en aangezien hij eerder was lijkt het me fair om deze naar hem toe te zenden... De kuipruit, heelplates en het achterlicht stuur ik je toe voor 50 euro excl. verzendkosten.
Mocht je er belang bij hebben; ook de originele spiegels heb ik nog liggen... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan