Hooliganfietser..! })

quote:Fladder schreef op 13 oktober 2009 @ 14:45:
Damn wat kut hey
Enige voordeeltje misschien is dat er nogal wat uniek spul op zit, maakt hem wat minder makkelijk verkoopbaar.
Ik hoop dat je hem terug vindt. Heel veel sterkte!
mental coach
Ik ben, dus ik post!

quote:mieluh schreef op 13 oktober 2009 @ 14:56:
[...]
Denk eerder dat zo'n fiets in onderdelen de deur uit gaat... MP in de gaten houden dus,...
quote:mieluh schreef op 13 oktober 2009 @ 14:56:
[...]
Denk eerder dat zo'n fiets in onderdelen de deur uit gaat... MP in de gaten houden dus,...
quote:Maddox schreef op 13 oktober 2009 @ 15:00:
[...]
of ebay? misschien in duitsland? Zitten ook leuke onderdelen bij voor op het circuit....
quote:
gizmoootjelovesducati

quote:gizmo88 schreef op 13 oktober 2009 @ 15:11:
pure shit voor je, hoe kan het nou dat ie onderverzekerd was., of moet ik even teruglezen...
quote:Bidle schreef op 13 oktober 2009 @ 14:14:
[...]
Het spijt me maar dat denk ik ook, heb zelf wel natuurlijk links en recht gevraagd!!! Die werkmannen hadden niks gezien...... ik vind het zooo apart!!! Snap dat ik me natuurlijk van alles in mijn hoofd haal, maar toch!!!
quote:Fladder schreef op 13 oktober 2009 @ 14:45:
Damn wat kut hey
Enige voordeeltje misschien is dat er nogal wat uniek spul op zit, maakt hem wat minder makkelijk verkoopbaar.
Ik hoop dat je hem terug vindt. Heel veel sterkte!

quote:Peterselie schreef op 13 oktober 2009 @ 15:50:
Beseffen die dieven wel wat voor GSXR ze nu hebben gejat? Die onderdelen raak je echt niet makkelijk kwijt, veel teveel uniek spul.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1