Forward Controls zelf maken

motorrijder2

Die hard MF'er
13 sep 2009
525
0
Hallo,

Ik wil graag zelf Forward controls gaan maken voor mijn rebel 250. Ik heb hier geen tekeningen van o.i.d. Ik wil even wat ideetjes opdoen. dus:

wie heeft er zijn Forward controls zelf gemaakt? en hoe?

heb je miss foto's voor mij waar ik wat ideetjes uit kan opdoen?

op school staat een draai en frees bank (CNC en conventioneel) lassen kan ik zelf niet goed maar als het geen gigantische klus is kan ik het wel even vragen aan iemand die dat wel goed kan.
 
L & L in opmeer verkoopt hele leuke forward control setjes tegen low budget prijzen, je zou daar eens kunnen informeren.
Heb ze voor mijn Yamaha XS ook zelf gemaakt, kwestie van model maken (van karton o.i.d.) en dan namaken in metaal.
 
L & L in opmeer verkoopt hele leuke forward control setjes tegen low budget prijzen, je zou daar eens kunnen informeren.
Heb ze voor mijn Yamaha XS ook zelf gemaakt, kwestie van model maken (van karton o.i.d.) en dan namaken in metaal.

L&L low budget? ben er wel es geweest, maar van die prijskaartjes werd ik niet vrolijk
 
Kijk even op mijn site, bij de bouw van black bull, daar zie je low budget forwards staan.
www.chopperlifestyle.nl
 
Laatst bewerkt:
Natas heeft ze ook gemaakt. zoek ff op topic "Natas ook een Marauder" is wel voor een suzuki marauder vz800, doch principe moet helzelfde zijn..
 
Terug
Bovenaan Onderaan