Z1000-Z750 Meetingstopic 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Zetters,

Daar is die dan de eerste zettersrit in 2010 op zaterdag 19 juni, zet hem alvast maar in je agenda, want deze tocht brengt je door delen van ons land waar jullie nog nooit zijn geweest!

Nederland moet net die dag voetballen tegen Japan om 13:30 -O-
Kan de rit nog verplaatst worden?
 
Laatst bewerkt:
nee natuurlijk niet het is dan net zo lekker rustig op de weg. *O*
full
 
Hoi Zetters,

Daar is die dan de eerste zettersrit in 2010 op zaterdag 19 juni, zet hem alvast maar in je agenda, want deze tocht brengt je door delen van ons land waar jullie nog nooit zijn geweest!

Startpunt: McDonald's Rijksweg A1 7, 7451NX Holten.
We willen graag om 10.30 vertrekken, enne als je wat eerder komt kun je al genieten van een heerlijke bak twentse leut.

[afbeelding]

De route:

[afbeelding]

Hier alvast een foto.

[afbeelding]
hier heb ik ook wel zin in,staat in de agenda. *O*
 
Ow heb ik iets gemist, is daar iets te doen?

Even Googelen:

KAWASAKI Z dag

Start:Zondag 6 juni 2010 om 10:00 uur
Einde:Zondag 6 juni 2010 om 17:00 uur
Locatie:Bellstraat 4A Tiel

Website:http://www.kawasakimerkclubnederland.nl

Beschrijving:
Bijeenkomst Klassieke Kawasaki motoren op locatie Bellstraat 4A Tiel.
Vrij toegankelijk voor iedereeen die belangstelling heeft.
Bijeenkomst met onderdelenmarkt en natuurlijk wordt ook de inwendige mens niet vergeten.


Jammer dat ik al andere plannen heb voor zondag, anders was ik wel even gaan kijken denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Folkishpeter je hebt mail.

Ik ben ook aanwezig mits er geen regen voorspeld is.
Dan begin ik maar even met een deelnemerslijstje:
1 Folkishpeter
2 J2S
3
4
 
Laatst bewerkt:
_O-

in die regio wil ik ook nog eens touren.... komt me dit weekend niet uit.... :(

@ Bokkie... zullen we nog eens een zwoele zomerz-ritje houden? Ms een idee om ff op Maarten alias motorgup te wachten die is ook bijna weer in nl :+




Wordt wel weer tijd voor een ritje :Y
 
_O-

in die regio wil ik ook nog eens touren.... komt me dit weekend niet uit.... :(

@ Bokkie... zullen we nog eens een zwoele zomerz-ritje houden? Ms een idee om ff op Maarten alias motorgup te wachten die is ook bijna weer in nl :+

wanneer is de vb wedsrijd tegen kkaammeerrooeenn, volgende week ergens om een uur of half zes verzamelen onderweg wat eten bij een snellehap tent en dan nog wat verder sturen richting r'dam dan is er meer gelegenheid voor iedereen om mee te gaan.


Wordt wel weer tijd voor een ritje :Y

ritje tussen noord en zuid-holland is mogelijk wel leuk om te doen zie mijn reactie van maestro z'n post.

:]
 
wanneer is de vb wedsrijd tegen kkaammeerrooeenn, volgende week ergens om een uur of half zes verzamelen onderweg wat eten bij een snellehap tent en dan nog wat verder sturen richting r'dam dan is er meer gelegenheid voor iedereen om mee te gaan.ritje tussen noord en zuid-holland is mogelijk wel leuk om te doen zie mijn reactie van maestro z'n post.

:]

even de Placemat geraadpleegt ;) zou volgende week donderdag zijn .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan