Z1000-Z750 Meetingstopic 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet me voor de Smartiesrit van morgen helaas afmelden ffTzz.

Niet omdat ik iets beters te doen heb, maar omdat ik sinds gisteren last van mijn onderrug heb en dat gaat niet goed samen met motorrijden ben ik bang.
Ik kan nog niet eens normaal in de stoel van de auto zitten.

Sorry, jullie alvast veel plezier met de rit morgen.
Ik lees de sterke verhalen hier wel, voorzien van stoere foto's waarschijnlijk.


Dat is balen, beterschap met je rug
 
Dat is balen, beterschap met je rug

Dank je.
Gebeurt me af en toe, even verkeerd zitten of draaien en er schiet onderin iets "vast".
Net een spier die klem zit.
Even rustig aan doen, eventueel wat hulp van een fysiotherapeut en het komt wel weer goed.
 
Iedereen een fijne rit toegewenst :] ! Kan in de omgeving R'dam misschien wat drukker zijn ivm Bavaria City Race ;)
daar zal T ongetwijfeld rekening mee hebben gehouden O-)

Tot zo Gentlemen,ik kom wel op de Tiger,had gister een onverwacht lange werkdag en heb de Z niet gereed kunnen krijgen voor deze rit.
 
Waar was je nou :+

route planner korste weg laten rijden dwars door het centrum van r'dam en daar was wat oponthoud. -O-








:+


PS. ondanks de vroegtijdige beeindiging vanwege de weersomstandigheden hebben wij toch een hele leuke middag gehad en daarvoor onze dank ook namens mini bok.
 
Waar was je nou :+

Zu Hause... :) Manlief had Zedje mee naar 't werk...
Ik heb wel nuttig werk gedaan! De FZ1 helemaal spik en span gemaakt voor de toekomstige eigenaar *D . Staat te koop...
Moest al snel weer naar binnen ivm de regen :X , gelukkig had ik toen het meeste werk al gedaan. Ben wel een paar uur bezig geweest!
 
route planner korste weg laten rijden dwars door het centrum van r'dam en daar was wat oponthoud. -O-








:+


PS. ondanks de vroegtijdige beeindiging vanwege de weersomstandigheden hebben wij toch een hele leuke middag gehad en daarvoor onze dank ook namens mini bok.


Thnx, maar eens kijken of er dit jaar nog een herhaling van komt en anders ergens in 't voorjaar.
 
Zu Hause... :) Manlief had Zedje mee naar 't werk...
Ik heb wel nuttig werk gedaan! De FZ1 helemaal spik en span gemaakt voor de toekomstige eigenaar *D . Staat te koop...
Moest al snel weer naar binnen ivm de regen :X , gelukkig had ik toen het meeste werk al gedaan. Ben wel een paar uur bezig geweest!


Toch wel zonder contact-sleuteltje dan :+
 
Hey Zetters, :W
september nadert Znel!!

Hier nog wat reclame!! *O*

Groetjes Lukkes :W

full
 
ik ben op het moment onder voorbehoud, gebaseerd op mijzelf, mijn rooster van werk is redelijk zwaar, ik moet even kijken hoe ik mezelf voel , tis toch al een end om naar de bijeenkomst plek te komen het moet wel leuk blijven natuurlijk. En over het algemeen zijn mn avonddiensten een pure energydrain o.o;
 
helaas zal ik er deze keer niet bij zijn. ;(
vind ik eigenlijk best wel jammer, maar de zaterdag is voor mij op het moment te druk.
hopelijk wordt het weer een geslaagde dag net als voorgaande jaren.


smoesjes :X je jas is gewoon nog niet droog. :+






jammer Knutsel volgende keer beter. :]
 
Als het goed weer is ga ik ook mischien verzamelen bij de mc in veldhoven.

dit doen we wel vaker en rijden dan vandaar gezamelijk naar de ardenne.

ik lees het wel.
Enig idee wanneer Spielbokkie de Smarties-film online heeft ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan