Garage/zolder opruiming... o.a. CBR600 F2, F3 en F4

Alexxx_the_one

MF veteraan
3 jun 2005
8.927
906
Den Haag
Facebook
Twitter
Tijdens opruimwoede nog een flinke hoeveelheid overbodige onderdelen tegengekomen. Alles gaat in de verkoop ivm beëindiging van de hobby...

Onderdelen liggen nu allemaal in Eindhoven. Als je snel reageert, kan ik het zondagavond van Eindhoven meenemen richting Groningen. Anders ligt het vanaf volgende week vrijdag (23-10) in Den Haag.

Biedingen graag via de mail op alexander.mullenders@gmail.com of bel me op nul zes - 41 nul twee 57 vijf zeven


• Voorvelg CBR 600 F2 – Zwart. Geen voorband, wel twee goede en rechte schijven

• Regenbandje voor; 120-70-17 – Pirelli Diablo Rain. Zeer veel profiel

• Regenbandje achter; 180-55-17 – Pirelli Dragon rain, zeer veel profiel

• Versnellingsbak deksel CBR 600 F2. Origineel onderdeelnr. 11321-MV9-670. Nieuw in doos

• Standaard luchtfilter CBR 600 F4. Zgan. Is zeer snel vervangen door K&N filter, dus bijna niet gebruikt.

• Linker spiegel CBR 660 F2. Zwart met rubber in zeer goede staat.

• Remblokken voor Yamaha XJ 650. EBC type nr. FA81
 
Laatst bewerkt:
He Alex,

Ga je helemaal stoppen met motorrijden ja?!?! Ik zou overigens de prijzen er even bij zetten en voor welk model CBR de demper is.

Succes met de verkoop!
 
Hi Max, zolang de motor zelf niet weg is, kan ik nog wel rijden.
Maar ik rij zo weinig, dat het beter is om alles te verkopen en me niet meer druk te maken om de keuze tussen twee hobbies die veel tijd kosten...
 
Voorvelg voor de F3, wat moet je daar voor hebben?
En past die 180-55-17 ook in een F3? Ik zag dat je een F4 achtervelg hebt, maar die gaat zeker niet passen in een F3?
 
Voorvelg voor de F3, wat moet je daar voor hebben?
En past die 180-55-17 ook in een F3? Ik zag dat je een F4 achtervelg hebt, maar die gaat zeker niet passen in een F3?

Doe maar een bod per mail/sms

Achtervelg twijfel ik trouwens aan of het wel een F4 velg is, zou best F3 kunnen zijn, maar dat kan je alleen zeker weten als je de flens erop probeert en ik heb hier wel een losse flens liggen, maar weet niet of het een F4 of F3 flens is. Weet alleen zeker dat het geen F4i flens is |(

Ik had op een F2 een 180, dus zou op F3 ook moeten kunnen...
 
Bedoel je hiermee een paddockstand of de gewone middenbok?

Goed dat je het vraagt.
Ik bedoelde de gewone middenbok, maar mijn in hoogte en breedte verstelbare paddockstand moet ook nog op de lijst.

Ook mijn motoraanhanger gaat de verkoop in trouwens ...
 
Hoi alexander, is de demper met db-killer en e-keur? gr Bart.. zo ja, pm me even je vraagprijs
 
Zou je mij een foto en vraagprijs van de regenbanden kunnen toesturen? Mag wel naar arjanhiemstra 84 @ hotmail . com

Alvast bedankt.
 
Hierbij maar weer eens een kickje en wat foto's...
full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan