Suzuki GSX-R600 Srad gestolen in Rotterdam

rdvrij

MF'er
23 feb 2008
96
0
Hallo allemaal,

Helaas is het bij mij nu ook gebeurd mijn motor is voor mijn huis door waarschijnlijk 2 onbekenden gestolen in Rotterdam Prins Alexanderpolder.

Ik heb het vermoeden dat het als volgt is gegaan:

Ze hebben op donderdag avond 15 oktober waarschijnlijk een busje op de stoep gereden zijn uitgestapt en hebben mijn Abus schijfrem alarm slot bespoten met purschuim. waardoor deze geen lawaai meer kan maken. Hierna hebben ze de hele handel zo een bus ingetild met sloten en beschermhoes en al. en zijn daarna weer weggereden.

Een buurvrouw bij mij aan de overkant heeft de week ervoor gezien dat er 2 onbekenden mannen met kapuchon sweaters rondliepen om onder de motor hoezen te kijken. Helaas is de mijne de winnaar geworden.

Details van mijn motor:

Suzuki GSX-R600 Srad
bouwjaar 1997
MG-ZJ-30
Kleur blauw wit
Lichte lak schade aan de rechterkuip
2 verschillende luchtinlaten (een effen zwart en een carbon look)
Carbon look uitlaat merk laser
platte kuipknippers voor
kleine knippers achter
donkerzwart kuipruitje
donker grijze velgen
gsxr hielplaten

Mocht iemand deze motor herkennen kun je mij een mailtje sturen of natuurlijk de politie bellen. Al ben ik bang dat de motor in kwestie al helemaal gestript en klaar ligt om verkocht te worden.

r d v r i j apeding k p n m a i l dot nl

DE motor was net weer helemaal opgeknapt na schade te hebben gehad dus heb helaas geen betere foto's

Foto-6GVCADMC.jpg

Foto-CKFRHTOU.jpg

GroteFoto-3UNKBS4G.jpg
 
niet weer een..

In Dordrecht hou ik mijn oogjes open.

Veel succes en lees de kleine lettertjes van je verzekeringscontract. Dit ivm eisen aan het aantal sloten e.d.

Nog een keer heel veel succes!
 
mooi kut man hoop dat je goed verzekert bent :( klootzakken zijn het ,de handen moesten er af vallen ,maar dat je buurvrouw niet even een seintje heeft gegeven dat die gasten daar onder die hoezen zaten te kijken ,ik had de politie gebeld als ik dat had gezien ,beterschap dan maar met de afhandeling bij de verzekering :}
 
Jammer van zo'n mooie fiets. Wel inmiddels een bekende manier waarop het (vermoedelijk) is gegaan. Succes met de afhandeling.
 
Aj, dat is echt klote, vooral na een schadeherstel, heb je eerst veel geld erin gestoken kun je eindelijk weer rijden, komen wat van die idioten die je motor jatten.

Succes met de afhandeling.
 
Balen zeg! Als je buurvrouw nou eerder een seintje had gegeven, had je desnoods je motor tijdelijk even ergens anders kunnen stallen. Ik rij dagelijks in Rotterdam dus ik hou mijn ogen open voor je.
 
Thnx voor het medeleven. Ik woon zelf in een appartementen complex en de over buurvrouw in een flat. ze wist niet dat de motor van mij was. ze had wel een briefje in de bus kunnen doen maarja dat is allemaal achteraf en neemt niet weg dat die gasten gewoon met hun flikken van mijn motor af hadden moeten blijven. als het goed is ben ik goed verzekerd. tenminste voor diefstaql met wa +. speciaal een art 4 slot erop gezet. maar blijkt wel weer dat dat dus eigenlijk niks tegen gaat.
 
Damn das klote..

En idd het purschuim. Meestal is het alarm omwikkeld met tape en vervolgens volgespoten met Pur zodat het geluid dempt.

Suc-6 met alles.. Dit zuigt.
 
hopelijk een troost
hoor ook vak dat ze terug komen.

ik heb die van mij ook terug gekregen.
daar zijn ze een aantal weken na diefstal mee onderuit gegaan na een achtervolging.

blijkt dat ze de motor veelvuldig gebruiken voor de diefstal van die gilera runners.

neemt niet weg dat het nog steeds erg vervelend is.

succes en hoop dat ie terug komt en er iets met de daders gebeurd.

vul zelf maar iets in voor iets.
 
Als hij terug komt zal het waarschijnlijk niet in de staat zijn als waar hij voor weg ging. maar goed dat zien we dan wel weer.

En die invulling had ik al een keer hardop geopperd maar is denk niet voor herhaling vatbaar.
 
Man, het lijkt wel of het heel normaal is om spullen op straat te bekijken alsof het gratis uitverkoop is... Ik weet serieus niet wat ik zou doen als ik iets dergelijks zie gebeuren, maar heel veel goeds voorspelt het niet. Succes met dit drama...
 
Het is niet te geloven laatste tijd... Het is overal raak.

Ik zal het ook in de gaten houden... R'dam zuid.
 
Thnx ben vandaag langs wat garage boxen gereden in de buurt helaas niks gezien.
 
Al bijna 3 weken verder nog steeds niks gehoord. ben bang dat deze mooie fiets niet meer bij zijn recht matige eigenaar terecht gaat komen.... Alle spullen zijn al richting de verzekering gestuurd hoop dat zij mij nog wat moois bieden maar heb er een hard hoofd in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan