MF Gooi & Vechtstreek Deel *55* Wir waren am Ring *O*

Ga je de volgende keer wél mee naar de ring?

  • Jazeker!

    Stemmen: 31 79,5%
  • Echt niet!

    Stemmen: 8 20,5%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Status
Niet open voor verdere reacties.
ctrl A - ctrl C plakken :?

30 december.... in die bus.... eerst 20 oliebollen eten... dan in de bus de baan op, verder eten en poedersuiker over de oliebollen strooien. Lijkt me een leuk tafereeltje worden.... :+

:}

Hahaha ik zie het al voor me _O-
 
-O-

Sja.. ik ben de uitlaat aan de zijkant een beetje zat..

En geen choke hebben.. en die 50PK extra.. (waar ik waarschijnlijk toch nooit gebruik van zal maken maar toch) En dat het budget het toelaat.. spelen toch wel in het voordeel van de 2007... *O*

2007 dus :P
Ja... de seatpipes vind ik ook altijd ERG mooi. Jammer dat het wel de opbergruimte onder je zadel vaak nihil maakt.
 
2007 dus :P
Ja... de seatpipes vind ik ook altijd ERG mooi. Jammer dat het wel de opbergruimte onder je zadel vaak nihil maakt.
Ik ken iemand die ooit bij een F4 zn portemonnee onder het zadel had gedaan. Sta je toch raar te kijken als je na het tanken wil afrekenen en je pinpas is gesmolten :X
 
Volgend jaar Poik?
Druk aan het sparen, voor zover dat gaat als uitwonend student ;)
Maar in principe moet dat toch wel lukken ja ;) En dan mik ik op Juni ofzo.... Lukt dat niet, dan zal ik in de vakantie nog even moeten werken voor mn dreambike ;)

Ga ook niet op vakantie met mn Freunden, scheelt me een hele boel centjes :X
 
Dagje op & neer naar Winterberg behoort ook tot de mogelijkheden, hier is evt. wel een 9 pers. T5 te regelen. *D
*D Goed bezig!!! Weet niet hoe het met huren van spullen zit daaro en de kosten. Ik heb bijv geen eigen spullen. Kan je wel voor weinig huren bij die indoor hal (en dan vooral die all-in prijs met eten en drinken :9 )

Als jullie mij onderuit willen zien moeten we idd daarheen gaan *O*
:Y *O*
 
Laatst bewerkt:
Winteruitje :}

Ben niet zo goed, maar geniet er altijd wel van *D

En ik al helemaal niet.... ik ben een beginner, maar ik heb er ook best lol in.
Vorig jaar pas begonnen met skieen. Aangestoken door Kato.

Dagkaart skiliften Winterberg... vanaf 9.00 uur 23,- en vanaf 11 uur 21,- euro.
Skihuur tussen de 15,- en 20,- euro afhankelijk of je basic spullen nodig hebt op premium..... is vlak bij de piste te huren.

Valt mee he? Benzine splitten.... wordt geen duur dagje op die manier.
Ja, tenzij de apres ski .... :X
 
Laatst bewerkt:
Als jullie mij onderuit willen zien moeten we idd daarheen gaan *O*

Ik reserveer ook graag voor de gipsvlucht! (wil gaan snowboarden :P)
Heb overigens geen eigen gear... heb ook pas 1 x geskiet bij Spaarnwoude geloof ik (ook met MF).....
 
Laatst bewerkt:
Ik ken iemand die ooit bij een F4 zn portemonnee onder het zadel had gedaan. Sta je toch raar te kijken als je na het tanken wil afrekenen en je pinpas is gesmolten :X


En ik ken iemand die zijn Brutale F4 op ging halen bij de spuiter (na spuiten) en die het beestje eens lekker opentrok. We kwamen er een kwartiertje later achter dat het duozadeltje ERGENS pleite geraakt was.... zonder portemonnaie eronder overigens.

Ienieminizadeltje teruggevonden, en maar goed ook, dat dingetje kost te veel... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan