2e MF Zijspan Treffen

Hey kinders,

Ik had net Hans van de Zwervers (hulskY) hier in de winkel en die wil zich ook wel opgeven voor het zijspantreffen. Dus bij deze kun je hem toevoegen aan de lijst.
Hij is op dit moment ook zelf aan het bouwen en hoopt dan het zijspan ook helemoale kloar te hebben....

Groetjes!!
 
Aansluitend aan het 2e MF zijspantreffen:

full
 
Ik had al iemand die zei, ik ben uitgenodigd door EZS op 10 april dus kan niet komen....
Ikke: dat komt goed, want treffen is op 9 april ;)

Als't goed is komt Deef ook gewoon naar ons.
 
MC Genemuud'n heeft net het BSA (hotrod) treffen achter de rug.
Tot in de late uurtjes heel gezellig gehad ;) En er waren weer veel mensen enthousiast voor het zijspantreffen. Wordt een gezellige bende dus ;)
 
Hey kinders,

Ik had net Hans van de Zwervers (hulskY) hier in de winkel en die wil zich ook wel opgeven voor het zijspantreffen. Dus bij deze kun je hem toevoegen aan de lijst.
Hij is op dit moment ook zelf aan het bouwen en hoopt dan het zijspan ook helemoale kloar te hebben....

Groetjes!!

Ik heb de zanger van de houthakkers (boswachters) er bij gezet ;)
 
Lichte aanpassing in de OP, de band Rock a Bop heeft afgezegd.
Daar komt natuurlijk een vervanger voor.

Eightball Boppers is bereid gevonden hun plek in te nemen. Zie ook www.8bb.nl
Rockabilly of the fiftie's is het motto, dus gezelligheid ten top!
Op hun site is tevens de carnavals hit te zien die ze ludiek hebben geschreven voor een contest door Giel Beelen van 3FM.

Weer een reden om dit niet aan je voorbij te laten gaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang ben jij nou al moderator van de zijspannen? Ik zalt eens bekijken.

Ik ben gewoon moderator op MF, en heb zelfs nog nooit een zijspan van dichtbij gezien. Maar ik weet toevallig uit doorgaans betrouwbare bron dat zijspanners over het algemeen wat bijzondere mensen zijn met het hart op de juiste plaats. Moet ook wel, gezien het aantal liefdadigheidsritten (bekendste Jumbo-run) waar ze bij betrokken zijn. Kortom, dit gaat dus helemaal goed komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan