Grote OuweBRIKKERS fotogalerij!

Jochem - SOHC4

MF veteraan
24 apr 2002
4.290
1
Zoals in het OBT4 topic (bij WIWTD) al geopperd werd, is het wellicht wel een leuk idee om een galerijtje te maken met de brikkers zelf! Dit om elkaar niet alleen van nick/avatar te kennen, maar ook eens te weten hoe iemand er nou werkelijk d'r uitzien. Alleen RDZ en Ralfie hoeven dat niet, ivm hun pasfoto als icoon }) Ik zal bij deze het voortouw maar nemen met een fotootje van mezelf....

full


Jochem is het dus :)
(beetje onduidelijke foto, maar volstaat, denk ik he?)
 
Laatst bewerkt:
Ging anders wel om degenen die mee waren met de OBBT en toen zat jij te schuilen voor die 3 druppels die er vielen })

:^ :P


Om te laten zien dat ik niet op mijn icoontje lijk (graspol kwam er pas om 4 uur achter dat ik Ralfie was :P )

full
 
en eentje met motor:

full


Piccie is ook door Triker gemaakt, bij de eerste OBT 8-)
 
Die grijns komt me bekend voor. Gisteren nog regelmatig in het echie gezien :)
 
[me]mark[/me]

full


En een piccie van mijn brikkie:

full


Ben helaas niet bij OBT 1 geweest, gelukkig wel bij OBT 2, 3, 3,5 en 4 *D steeds zag ik weer veel mensen maar weet lang niet van iedereen hun nickname.

Leuk topic dus!
 
Werkt die duitse collega van je nou in die dierenwinkel of in de tattoesjop? Ik gok op het eerste overigens :P
 
Is dierenarts hier op de Dierenkliniek, Dermatoloog ( huiddeskundige ). Z'n bijnaam hebben we hem vorig jaar gegeven ( 17KW, vanwege z'n SR500 ) , z'n echte naam is Sebastiaan.

Aardige vent! En goeie smaak want leuke motor. Schönes Motorrad. Gelukkig weinig fickende Frösche ;)
 
[me]CyberJ was er ook
[/me]


De jappanner met Fototoestel, en rode Kawa Zeepier.
full
 
Laatst bewerkt:
Hellraiser en HoRnEt.GirL samen op de FJ (tijdens FJ-meeting op 30/3/2003):
17721


Mijn eigen kop: (links op de foto...)
(afbeelding)

mijn vriendin HoRnEt.GirL:
(afbeelding)

[me] als iemand mij es kan uitleggen hoe je die piccies hier rechtstreeks kan plaatsen :? Het heeft er vast mee te maken dat de pics die ik plaats geen jpg's zijn, maar dat weet ik ook allemaal niet :X [/me]

Hahaaa, was een geweldige opmerking, ga ik vaker gebruiken ;)

( Neukende kikkers = van die plasticracerrijders met vriendin achterop )
Ik hoop dat je daarmee niet ook mij bedoeld en anders:
twak.gif





:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan