Het Voorne-Putten Topic Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En als je dan valt breekt je rug in 4-en *O*

Doe mij maar lekker een tanktas als ik weinig nodig heb, zadeltassen voor de vakantie :Y

Precies. Ik vind een rugtas op van die lange afstanden ook helemaal niet lekker zitten. Een tanktas lijkt me ook minder. Ik heb zo'n tas voor op het duo zadel en 2 zijtassen.
 
en een paar foto's gemaakt na het wassen!

full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Hoe krijg je al die foto;s in gods naam in 1 post zonder er meerder aan te maken....

kan het nergens anders uploaden dusja.
 
Laatst bewerkt:
Mijn foto mag uit de start post :(

Ik heb mijn motortje verkocht! Aan iemand in de buurt, dus wellicht dat jullie hem nog zien rijden in de toekomst :)

Ik ga wel weer wat anders kopen, don't worry.
Als de pekelbende weer weg is.

Zit te denken aan een Zozoektie GSR 600 8-)

Ik kan niet wachten!!
 
Mijn foto mag uit de start post :(

Ik heb mijn motortje verkocht! Aan iemand in de buurt, dus wellicht dat jullie hem nog zien rijden in de toekomst :)

Ik ga wel weer wat anders kopen, don't worry.
Als de pekelbende weer weg is.

Zit te denken aan een Zozoektie GSR 600 8-)

Ik kan niet wachten!!
Zonde :/

Maar een GSR is ook leuk :Y
 
Mijn foto mag uit de start post :(

Ik heb mijn motortje verkocht! Aan iemand in de buurt, dus wellicht dat jullie hem nog zien rijden in de toekomst :)

Ik ga wel weer wat anders kopen, don't worry.
Als de pekelbende weer weg is.

Zit te denken aan een Zozoektie GSR 600 8-)

Ik kan niet wachten!!


een cbr 600FS niets :P , weet er nog een te staan O-)
 
Netjes hoor, alleen zie ik nix van die krassen op je kuipruit!


nee klopt.
als je er dicht op staat zie je veel kleine krasjes op het ruitje...
alsof ze het ruitje schoongemaakt hebben met een schuurspons.

Maar ik ga na mn vakantie langs een maatje die ook een gsx heeft.
hij heeft een nieuwe kuipruit gekocht.. dus misschien neem ik zijn oude ruit wel over!
 
Ik ben niet zo'n gixxer fan.

Maar deze is toch wel :9


ik moest ook wel wennen aan het model..
nu ben ik er verliefd op!

in eerste instantie wilde ik een R6 nieuw model..
maar een gsx-r zit veeeeeeel fijner!
R6 was net iets te extreem voor mij!
 
ik moest ook wel wennen aan het model..
nu ben ik er verliefd op!

in eerste instantie wilde ik een R6 nieuw model..
maar een gsx-r zit veeeeeeel fijner!
R6 was net iets te extreem voor mij!

Daar staan de soesen om bekend he, relaxte zithouding en brute kracht uit het blok.. Had een gsxr 1000 uit 2005 en nu een cbr1000rr uit 2005 en de honda zit toch extremer als de soes.. motorisch nog niet echt kunnen testen maar denk dat de soes een stuk steviger is qua power.. :} Alhoewel het allemaal maar relatief is hoor, als ik dat in een cbr forum zeg dan word ik gelynched.. })
 
Daar staan de soesen om bekend he, relaxte zithouding en brute kracht uit het blok.. Had een gsxr 1000 uit 2005 en nu een cbr1000rr uit 2005 en de honda zit toch extremer als de soes.. motorisch nog niet echt kunnen testen maar denk dat de soes een stuk steviger is qua power.. :} Alhoewel het allemaal maar relatief is hoor, als ik dat in een cbr forum zeg dan word ik gelynched.. })
En terecht, ga weg met je soes propaganda joh B|



:+
 
Het is zo'n twee maanden geleden dat Volkswagen 20% van de aandelen Suzuki heeft gekocht.

[afbeelding]



Maar dat heeft de Duitse designer Nils Poschwatta er niet van weerhouden z'n tekendoos er eens bij te pakken. Hoe gaat de volksfiets eruit zien? De wereld reageerde vurig op de aankondiging dat de twee bedrijven gaan samenwerken. Er werd zelfs gedacht dat motoren onder de merknaam Volkswagen aanstaande waren. Zoals deze motor, wat overigens pure fantasie is. Want inmiddels weten we dat Volkswagen en Suzuki de handen ineen slaan om meer auto's te verkopen. Dan nog is het natuurlijk een mooie tekening.

http://motornieuws.blogspot.com/2010/02/toert-de-volksmotor-straks-mee.html

Best een aardig fietsie, je kan het ernstiger treffen....

Avond allemaal :W

Yeeha vanmiddag mijn koppelingszooi binnen gekregen uit de VS, heeft een klein weekje geduurd *O* Kan de Blade eind van de maand een flink grote beurt krijgen als ik de Dynojet en K&N binnen heb... *O*

Had vernomen dat de invoerrechten en btw aan de deur betaald moest worden, maar heb geen knaken gelapt en geen rekening of iets dergelijks gezien. Als dat klopt dan heb ik echt een fantastische baas en kan ik nog wel eens wat uit de VS halen :Y *O*

Heb nu voor 330,- aan spullen waar ik hier rond de 650,- à 700,- voor kwijt zou zijn... :P

@ Melief: Net fietsie heur :Y Lekkere vakantie trouwens *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan