Gestolen: Aprilia RSV Mille & Buell 1200 in Amsterdam

profrank

Rookie
24 apr 2005
13
0
Mijn Aprilia RSV Mille uit 1999 met kenteken is gestolen Bijzonderheden zijn de volledig open Arrow race uitlaat (zeer, zeer veel sound). Daarnaast enkele krasjes rechtsachter van de schoen over de motor gooien. Kenteken is MZ-38-JN. Andere mini bijzonderheid is het ontbrekende boutje rechtsachter bij het achterwiel tbv van de bok. Daar zit nu een schroefje (zie eerste foto).

De Buell (zwart) is volledig carbon uitgevoerd, inclusief tuning en met een raceuitlaat. Daar heb ik helaas geen foto van (is van een medebewoner).

Beide motoren stonden uit het zicht in een afgesloten parkeergarage in Amsterdam.
:(

a846u.jpg


fbkowx.jpg


vflhz5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Buell 1200 XB, van twee jaar oud dus 2007.

Spreek de eigenaar niet zo vaak.
 
Dank. Ja, maar de camera's waren dummies. :?

Das altijd fijn :N
Maar het maakt geen snars uit. Camera's, sloten, ankers.....als ze erop uit zijn dan nemen ze gewoon de motor(s) mee.

Mijn motor staat 's nachts in een afgesloten garage en daar zijn begin dit jaar ook 2 motoren gejat. Ze kwamen binnen met een wit busje, kenteken was afgedekt en binnen 5 minuten waren ze weer pleiten. Op 2 motoren zat ook een alarm.
Met de beelden van de beveiligingscamera konden ze niets, dr stond geen info op waar ze wat aan hebben.
 
Ik zou gaan zoeken in A'dam noord.... Wonen nogal wat motordieven daar. (sla de krantenkoppen er maar op na).

Mijn motor werd ook teruggevonden in Noord... En zo nog tientallen anderen...
 
Ik zou gaan zoeken in A'dam noord.... Wonen nogal wat motordieven daar. (sla de krantenkoppen er maar op na).

Mijn motor werd ook teruggevonden in Noord... En zo nog tientallen anderen...
Mooi is dat he. De politie weet dat er daar veel motordieven wonen maar ze doen er niks aan.
Zelfde iets stond pas op nu.nl
Gebiedsverbod voor drugsdealers Amsterdam-Zuidoost | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Dus ze kennen ze maar doen er WEER niks mee. Denk dat ze het te druk hebben met "verkeershandhaving" :r
En als je zelf voor rechter speel ben jij de l*l en niet die mafkees die je motor heeft gejat!!!!!
:} Hulde aan de Nederlandse rechtstaat :}

Maar succes met de afhandeling!
 
Laatst bewerkt:
'Gestolen: Aprilia RSV Mille & Buell 1200 in nacht van 22 okt' > 'Gestolen: Aprilia RSV Mille & Buell 1200 in Amsterdam'
 
Lijkt me niet dat deze motoren in Amsterdam (Noord) blijven rondrijden, zo groot is de stad ook weer niet. Een Buell of Aprilla vallen al snel op. Eerder verplaatsen ze zo'n motor naar het buitenland. Sterkte profrank!
 
De gestolen Buell was een zwarte 2008. Kort kontje en volledige tuning door Twin..
Uniek: de uitlaat heeft geen steuntjes voor de onderspoiler (die ontbreekt dus ook!)
full
 
Tussen de 50000 en 55000. Weet het eerlijk gezegd niet exact. Maar de uitlaat en het schroefje is redelijk uniek. Daarnaast is het krasje linksachterop, van de schoen, ook erg uniek.
 
Tussen de 50000 en 55000. Weet het eerlijk gezegd niet exact. Maar de uitlaat en het schroefje is redelijk uniek. Daarnaast is het krasje linksachterop, van de schoen, ook erg uniek.
Hmmz, ok.. dan houdt het helaas op denk ik. Ging even hierom: Klik!

Succes met de afhandeling, balen dit man.. :(
 
Alles ligt inmiddels bij de verzekeringsmaatschappij. Een eventueel bloknummer kan ik dus niet meer opzoeken. Kan het blok ook niet herkennen, maar inderdaad er zijn er zo veel van verkocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan