Dempers 2005 Speed Triple en stalen remleidingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rummer

MF veteraan
16 apr 2005
30.135
68
Voor een 2005 Speed Triple heb ik nog een paar originele dempers met bijbehorende bochten en hitteschildjes liggen. Ze zullen er ongeveer maximaal 1.000km onder gezeten hebben.

Tevens heb ik nog stalen remleidingen liggen voor de voorkant. Vanaf de remcylinder tot de T-splitsing 55cm en vanaf de T-splitsing iedere kant 25cm.

Beide tegen elk aannemelijk bod.
 
Laatst bewerkt:
Zie edit _O-

Ben je aan het dubben over een CB :?

Nee hoor was tweede keuze ;)
Ik heb net een SuperDuke R 2008 uit Engeland gehaald omdat de Superduke uit 2005 zo goed bevallen is en de gezondheid het gelukkig toelaat *D
De Superduke 2005 staat te koop dus een CB1000R voor erbij zou wel leuk zijn ;)
Maar de prijzen liggen te ver uiteen en hij zoekt geen Superduke lees ik net _O-

Gaan de spullen de deur uit of de S3 ook?
 
Nee hoor was tweede keuze ;)
Ik heb net een SuperDuke R 2008 uit Engeland gehaald omdat de Superduke uit 2005 zo goed bevallen is en de gezondheid het gelukkig toelaat *D
De Superduke 2005 staat te koop dus een CB1000R voor erbij zou wel leuk zijn ;)
Maar de prijzen liggen te ver uiteen en hij zoekt geen Superduke lees ik net _O-

Gaan de spullen de deur uit of de S3 ook?
De S3 is de deur al uit, en de spullen had ik nog op zolder liggen ;)

Er komt een '10 S3 8-)
 
Wat voor banjo's zitten er aan die remleiding?
eventueel foto's? heb interesse
Geen idee of daar verschil in zit, het zijn originele Triumph Speed Triple leidingen.

Kan je wat met deze foto? De aansluitingen onderaan (de linkse 2 op de foto) zitten ongeveer in een hoek van 100 graden gok ik, de bovenste (de rechtse op de foto) zit recht op de leiding.


full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan