Powercommander voor CBR600FS/F4i

Big Vin

MF veteraan
20 apr 2005
2.925
163
Rotterdam
Na verkoop van mn motor heb ik deze nog liggen. Wordt geleverd met een CD tje en een kabel (com port) erbij.

€150,

P1010562.jpg
 
Laatst bewerkt:
PC25 gaat niet werken tenzij je een injectie hebt op je pc25 .. wat zeer onwaarschijnlijk is ....
 
zoals de titel al zegt: de CBR600FS/F4I, de injectie versie dus.
Zal ook nog wel op andere injectie honda's passen als je de juiste mapping erop plaatst.
 
zal wel de PCIII serial zijn ...

Overigens kan deze net zoveel als de USB versie, met de enige beperking dat je geen ontstekingsmodule er aan kunt koppelen. (Tenzij het de PCIIIr is, dan weer wel)
 
Het is dus een PCIIIR serial, dus ook compatibel met de ontstekingsmodule *O*

enige verschil met de usb versie is dus de usb :+
 
mooie prijzen houden we allemaal van toch, blijft het tenminste niet liggen tot volgend jaar!
 
mmm, battery leeg, geen zin, kabeltje zoek etc etc, maar ga toch maar even zoeken naar een piccie.
verkoopt toch wat makkelijker...
 
@disaster ... deze kom je niet vaak tegen. Dus als je intresse hebt, gewoon meteen kopen ga je zeker geen spijt van krijgen!

Motor gaat er aanmerkelijk soepeler van lopen en bij mij was het bijkomend voordeel dat ie ook nog eens zuiniger werd.
 
Zulke goeie berichten en als ik vergelijk met internet lijkt me het een goeie prijs. Verkocht in dan maar :). Kun je me een PBtje sturen over hoe en wat?
 
gaat niet, je gegevens zijn niet zichtbaar.

stuur maar even een mail naar kawavinni at hotmail punt com
 
Terug
Bovenaan Onderaan