Wie Weet Wat er landt deel V (De doorijders Editie)

Wokken en/of Karten, Wie Wat Waar Wanneer ?

  • Wokken doordeWeekse dag

    Stemmen: 1 9,1%
  • Wokken in het Weekend

    Stemmen: 1 9,1%
  • Wokken en Karten doordeWeekse dag

    Stemmen: 1 9,1%
  • Wokken en Karten in het Weekend

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.

TheLittle

MF veteraan
Donateur
14 feb 2008
3.854
719
Purmerend
*O* *O* Welkom in deel V! *O* *O*



Hier draait het om: Purmerend e.o. oftwewel Waterland​

full



hier begon het mee:
Wie woont er in Waterland (Purmerend e.o.)?
Wie?, Wat? Waterland! deel 2
Wie? Wat? Waterland!!! (wereldstad Purmerend eo.) deel 3
Wie? Wat? Waterland!!!! (Het centrum van het Universum) deel IV

Woensdag, Wie Wat Waterland!! ritdag Zodra de dagen weer wat langer worden, zal er weer afgesproken worden. :]
Meetingpoint: Appie Hein XL (aan de Burgermeester Kooimanweg in Purmerend)

Het is dan bijna elke woensdag raak, gezellig even een praatje en altijd leuke ritjes, zin om eens mee te gaan ? kom gerust eens langs.

Ga je voor het eerst mee? lees dan ter leering en den vermaeck dit bericht -> KLIK <-

Motorrijtechniek
Sport Riding Techniques (57MB)

BPM Calculator


full

full

WWW on the road to MFMM:
full

WWW goes Vogezen 2009:
full


Fotoalbums Vogezen 2009:

fotoalbum#1 (HornEd)
fotoalbum#2 (Nessy)
fotoalbum#3 (TheLittle)
fotoalbum#4 (RikVfr)


radar.php



De eerder gereden ritjes gelogd door TheLittle:
WWW Rit 23-07-2008 (dit is een mht file, moet worden ge-DownLoad)
WWW Rit 27-07-2008
WWW Rit 06-08-2008
WWW Rit 20-08-2008
WWW Rit 27-08-2008
WWW Rit 29-03-2009
WWW Rit 22-04-2009
WWW Rit 22-07-2009
WWW Rit 29-07-2009
WWW Rit 05-08-2009
WWW Rit 19-08-2009
WWW Rit 09-09-2009
WWW Rit 20-08-2009

De eerder geschoten beelden met dank aan Rocco 76, de Motocam:

compilatie WWW ritjes 2008:
Wie Wat Waterland ritten seizoen 2008
2009:
Wie Wat Waterland rit VI

Het (jaarlijkse) uitje Karten en Wokken. ->Foto's<-

De bewoners Wil je een andere foto of sowieso een foto bij je naam, laat het ff weten


chica80
full



cLarity
1.jpg



De 400ste Bandiet
full



DJvanWonderen
full


Feniks
full



FFnessence
full



gamblertje
full



handy-henky
full



hawk gt
full



HornEd
full



J.Rabbit
full



jump2limits
full


LoSBoL
full



Marcooo
Marco_final_green.jpg

full



mento
full



Nessy
full



Paxlie
full



Pingey
full



Randyfisherman
full



r1enzo
full



RikVfr
full



Rocco 76
full



steeksleutel2
full



Super Blackbird
avatarmd.jpg



theLittle
full



Tres
full



Trompie
full



Tuutuut
full



Wouter_k
full



27k
full
 
Laatst bewerkt:
Zo deeltje V (wintereditie) is begonnen.

Als er op of aanmerkingen zijn dan hoor ik het wel.

(ik ga de lijst met gehaktballen opschonen, dus iedereen die de laatste 2 deeltjes niet gereageeerd hebben gaan eruit. Dus alle lurkers in waterland, plaats een berichtje, en je foto blijft behouden)
 
Rocco is ook weer van de partij als doorrijder.
Moi aussi!!

Er gebeurde vanmorgen effe een ongeluk pal voor mijn poffertjesporem!! Op de A1, Rood Corsaatje ging op bezoek bij de vangrail. Alleen blikschade voor zover ik dat kon beoordelen. Er waren meteen een hoop mensen bij dus ik kon doorrijden. Was wel effe schrikken!!
 
Zo deeltje V (wintereditie) is begonnen.

Als er op of aanmerkingen zijn dan hoor ik het wel.

(ik ga de lijst met gehaktballen opschonen, dus iedereen die de laatste 2 deeltjes niet gereageeerd hebben gaan eruit. Dus alle lurkers in waterland, plaats een berichtje, en je foto blijft behouden)
Zou je niet gewoon deel vier nemen? Er zijn er echt heel wat die niet in deel 4 gereageerd hebben maar in deel 3 nog wel. Verloren gehaktballen
 
ik ga deze winter niet doorrijden. Leasekoekblik gaat mij vervoeren. Zou graag de motor pakken, maar de baas betaald die niet :+
 
Ik ga deze winter toch mijn motor maar eens een beetje schoon proberen te houden. De vorige winter vroeg ik me af wat die witte vlokjes toch waren maar toen mijn uitlaten zo ongeveer uit elkaar begonnen te vallen had ik het wel door.
 
aiii kep geen afscheid kunnen nemen in deel 4... maar ook ik blijf erbij in deeltje vijf!

Kep net de makelaar gebeld voor een nieuwe bezichtiging in Oost-Graftdijk. Die heb ik voor morgen kunnen regelen maar sinds gisteren is hij verkocht onder voorbehoud :( Tis allemaal nog heel vers dus er kan nog van alles gebeuren... maar hmmm zou toch jammer zijn. DAt is dan het 3e huis die aan onze neus voorbij gaat. Maar toeval bestaat niet en alles loopt zoals het lopen moet.

@Randy: Oei dat is ff schrikken dan! Gelukkig kon je ondanks je spierpijn op tijd uitwijken!

@Paxlie: Ik heb t zelfde, ook een leasekoekblik. Ik probeer m te lozen, omdat we nog een auto hebben staan waar niet mee gereden wordt, maar dat gaat nog niet zo makkelijk en heb geen zin om een boete te gaan betalen.

Ik denk dat ik vandaag met de motor naar mijn werk ga, tis heerlijk weer!
 
aiii kep geen afscheid kunnen nemen in deel 4... maar ook ik blijf erbij in deeltje vijf!

Kep net de makelaar gebeld voor een nieuwe bezichtiging in Oost-Graftdijk. Die heb ik voor morgen kunnen regelen maar sinds gisteren is hij verkocht onder voorbehoud :( Tis allemaal nog heel vers dus er kan nog van alles gebeuren... maar hmmm zou toch jammer zijn. DAt is dan het 3e huis die aan onze neus voorbij gaat. Maar toeval bestaat niet en alles loopt zoals het lopen moet.

@Randy: Oei dat is ff schrikken dan! Gelukkig kon je ondanks je spierpijn op tijd uitwijken!

@Paxlie: Ik heb t zelfde, ook een leasekoekblik. Ik probeer m te lozen, omdat we nog een auto hebben staan waar niet mee gereden wordt, maar dat gaat nog niet zo makkelijk en heb geen zin om een boete te gaan betalen.

Ik denk dat ik vandaag met de motor naar mijn werk ga, tis heerlijk weer!

Balen van dat huis. Maar je hebt gelijk, je weet nooit.

Ja voordat ik het wist was ik erlangs!! Ondanks mn sieprpijn :')
 
Ik ga deze winter toch mijn motor maar eens een beetje schoon proberen te houden. De vorige winter vroeg ik me af wat die witte vlokjes toch waren maar toen mijn uitlaten zo ongeveer uit elkaar begonnen te vallen had ik het wel door.
Ik zeg ACF50!
Tweemaal per winter inspuiten, wekelijks afspoelen, en verder geen omkijken naar......
Voorkomt pekelaanslag, corrosie en andere ellende. Scheelt ook het vele wassen dat je anders zou moeten doen.

M.b.t. de (mogelijk) nieuwe motor van Losbol: goede keuze Bob! (maar dat heb ik je gisteren al gezegd)
 
Laatst bewerkt:
Keri motoren heeft/had 2 mooie speed triples staan. Ik zelf heb daar toen ook naar gekeken, vond ze erg wijs maar mij werd toen geadviseerd het niet te doen. Volgens kevin (Keri) zijn ze te fel en te zenuwachtig voor een beginner. Maar dat moet voor jou, LosBol, vast geen probleem zijn. ;)
 
ben aan het rekenen geslagen en tot de conclusie gekomen dat ik nog niet weet wat ik moet doen. Kunnen we ook hier een poll voor opzetten? :)

Maar heet het nieuwe deel nu doorijders of doorrijders
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg ACF50!
Tweemaal per winter inspuiten, wekelijks afspoelen, en verder geen omkijken naar......
Voorkomt pekelaanslag, corrosie en andere ellende. Scheelt ook het vele wassen dat je anders zou moeten doen.

M.b.t. de (mogelijk) nieuwe motor van Losbol: goede keuze Bob! (maar dat heb ik je gisteren al gezegd)

AFC50 ook op plastic delen? wat gebeurd er als op remschijven spuit? je wil je remklauw houders ook wel vrij houden?
 
ben aan het rekenen geslagen en tot de conclusie gekomen dat ik nog niet weet wat ik moet doen. Kunnen we ook hier een poll voor opzetten? :)

Maar heet het nieuwe deel nu doorijders of doorrijders

[me="HornEd"]mag niet posten in dit deeltje....Is geen dooRRijder...[/me] -O-



...maar doe het lekker toch })
 
Ik zeg ACF50!
Tweemaal per winter inspuiten, wekelijks afspoelen, en verder geen omkijken naar......
Voorkomt pekelaanslag, corrosie en andere ellende. Scheelt ook het vele wassen dat je anders zou moeten doen.

M.b.t. de (mogelijk) nieuwe motor van Losbol: goede keuze Bob! (maar dat heb ik je gisteren al gezegd)
Mogelijk nieuwe motor van LoSBoL ????? Stilletjes een keuze gemaakt Bob??? Daar willen deze dooRRijders wel meer over weten!!
 
ben aan het rekenen geslagen en tot de conclusie gekomen dat ik nog niet weet wat ik moet doen. Kunnen we ook hier een poll voor opzetten? :)

Maar heet het nieuwe deel nu doorijders of doorrijders
Verkoop jij maar eerst je XT aan Mento, daarna kunnen we eens denken aan een Poll voor jou.
8-)
 
'Wie Wat Waterland!!! deel V (De doorijders Editie)' > 'Wie Wat Waterland!!! deel V (De doorreiders Editie)'
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan