komplete ombouw set voor ktm sx ---------> exc supermotard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkoop je het alleen in het geheel, of ook losse onderdelen? Anders ben ik geinteresseerd in het elektrische gedeelte (kabelboom,knippers,schakelaars)

En: Wat bedoel je precies met stuurbediening?
 
Verkoop je het alleen in het geheel, of ook losse onderdelen? Anders ben ik geinteresseerd in het elektrische gedeelte (kabelboom,knippers,schakelaars)

En: Wat bedoel je precies met stuurbediening?

schakelaars voor lampen en knippers enz..

ma even kijke wat iedereen wil hebben dan kan ik het misschien opsplitsen

verder zou je dan alleen knippers willen? dus geen voor en achterlamp?
 
Ik heb een '96 ktm lc4, wel met voor en achterlicht (die het nog niet doen), maar geen knippers of verdere electronica.

Is het misschien mogelijk dat je een duidelijke foto/beschrijving kan geven van de kabelboom? Heb van de electronica niet bijster veel verstand en wil zo ff kijken wat er hier wel op zit, wat bij mij mist.
 
Ik heb een '96 ktm lc4, wel met voor en achterlicht (die het nog niet doen), maar geen knippers of verdere electronica.

Is het misschien mogelijk dat je een duidelijke foto/beschrijving kan geven van de kabelboom? Heb van de electronica niet bijster veel verstand en wil zo ff kijken wat er hier wel op zit, wat bij mij mist.

Ga er gerust van uit dat deze kabelboom echt totaal niet past op een '96 lc4.
 
Wat wil je voor de velgen en eventueel het voorspatbord

heb het liefst set in een keer weg
anders kijk ik ff aan waar iedereen intresse in heeft om te zien of ik het los verkoop maar dat is dus pas als er meerdere mensen wat willen
 
waarschijnlijk is alles verkocht op de wielen na, dus deze komen waarschijnlijk los in de verkoop
al mensen hier intresse na? bied maar dan kijk ik of ik ze van de hand doe of toch stiekem bewaar voor leuke tijden
 

kerel die vanavond waarschijnlijk de ombouwdelen ex wielen op komt halen neemt deze waarschijnlijk ok mee, hij had er wel wat van deze koplamp niet te willen gebruiken misschien kan ik hem je telefoonnr doorgeven of ik zijn telefoonnr na jou sturen ik zal hem hier vanavond na vragen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan