MF Gooi en Vechtstreek deel * 56 * Herfst

Zeg het maar, rij jij door of?

  • In de auto ja ;)

    Stemmen: 10 22,2%
  • Enkel met hele mooie dagen.

    Stemmen: 9 20,0%
  • Ik moet wel, heb geen auto!

    Stemmen: 8 17,8%
  • Ja en ik heb toch echt een auto.

    Stemmen: 15 33,3%
  • Nog een paar lesjes doorrijden.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hij staat al een maand winterklaar :') |(

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
84-hot-blonde-in-lingerie.jpg
 
Zucht... overdrijven is ook een vak, X :)
Waarschijnlijk ook het enige vak waar ie een voldoende mee haalde :+


Ben net terug van avondje "uit" met familie, was leuk *D Nu maar eens mn bedje opzoeken... morgen weer an die arbeit :/


Truste :W :z



ps. Ik kan niet op de naam komen... maare voor de wat oudere onder ons; hoe heette dat "aardbeien-mannetje" van vroegah ook al weer? Mooi plaatje voor onze Jaapie :Y
 
Waarschijnlijk ook het enige vak waar ie een voldoende mee haalde :+


Ben net terug van avondje "uit" met familie, was leuk *D Nu maar eens mn bedje opzoeken... morgen weer an die arbeit :/


Truste :W :z



ps. Ik kan niet op de naam komen... maare voor de wat oudere onder ons; hoe heette dat "aardbeien-mannetje" van vroegah ook al weer? Mooi plaatje voor onze Jaapie :Y

Flipje?! Of is dat geen aardbei!?
 
Ik zit met verbazing te lezen dat jij het stemmingmakerij vindt dat ze het erg vinden dat agenten in politievoertuigen maar onnodig +50 te hard rijden :Y

Wel goed lezen ;)
Jij stelt nu dat ik het zo gepost heb. Maar das niet waar nie :N

Als je de post die je quote nog eens leest, zal je zien dat ik juist voor straffen ben ;)
 
Truste :W

[me="Svijf"]gaat eerder naar zijn bed sinds die gestopt is met roken :+[/me]

Anders ga ik zitten vreten :P
 
Ik zit met verbazing te lezen dat jij het stemmingmakerij vindt dat ze het erg vinden dat agenten in politievoertuigen maar onnodig +50 te hard rijden :Y
Je hebt al relnichten: ja, ook jij S5 (en bijna iedereen trapt er keer op keer in) maar nu ook al REL-TV.

WAT een hoeveelheid posts over zo'n stom tv programma!!!
 
Laatst bewerkt:
True. SBS zou afgeschaft moeten worden. Sowieso is er de laatste tijd maar weinig boeiends op TV. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan