Gilera Fuoco 500ie

Deze is mooi voor een Fuoco

8451433360125104.jpg


Modern Vespa : [MP3 500] BGM LED taillights with turn-signals
 
Vraagje:

Wat is nu een goede optie voor een groot windscherm voor op de Fuoco?

bvd,
JHV
 
ik vind personelijk de Givi het mooiste en hij bevalt mij ook goed

b847c87221184349bc5b6b76a9ba85b9.jpg



ik zag op modernvespa dat Fabri nu ook een mooi scherm heeft alleen wat lager ik zit er over te denken om die er bij te kopen en die in de zomer te gaan gebruiken
2_9_2010_072m_132.jpg
 
Je kunt ook die fabri kopen met zo een givi glijscherm zeg maar die je in hoogte kunt verstellen...

Moet je wel even kijken of de bolling dan goed is natuurlijk maar ik denk dat dat wel lost loopt zo aan het zien...
 
de givi af504 airflow past niet op een Fuoco en om 2 schermen te kopen is ook zo wat als je alleen het bovenste gedeelte wil gebruiken an dan zit je ook nog met de een is smoked en de 504 is blank
 
Laatst bewerkt:
Je hebt het bovenste deel ook los evenals de bevestigingskit, zit je wel inderdaad met de kleur ja zul je van beide een blanke uitvoering moeten kopen...

Aan de andere kant dat losse scherm kost iets van 50 euro als ik goed ben en de kit ik dacht 25 euro, als je dan het opzetstuk enkel in de winter gebruikt heb je wel beide, een korte in de zomer en een hoger voor de wintertijd...
 
ja en die is er niet er zijn maar 4 schermpjes voor de fuoco 1 blanke rechte uitvoering en de rest is smoked en dan ben ik toch nog van mening dat het draag systeem niet dat extra scherm houdt en de schermen van de Fuoco zijn allemaal een stuk smaller de Givi is wel langer als de standaard mp3 scherm 7 cm ofzo
 
Toch jammer dat er niet een lekker groot windscherm oppast....heb er veel plezier van op mijn mp3 en wil dit ook op mijn toekomstige fuoco. Maar het lijkt idd een lastige tot onhaalbare opgave. Of kan je ergens windschermen op maat laten maken?!? Zal wel prijzig zijn, maar heb er wel het een en ander voor over denk ik.
 
dat wil je ook niet echt op een fuoco hoor de voorkant is al hoger als die van een mp3 dus zou je er een hoogscherm op zetten pak die alleen maar meer rij wind en dat komt de prestaties niet ten goede
 
Ik zal idd de "normale" fuoco windscherm eerst maar eens uitproberen en kijken of dat wel of niet bevalt. Eventuele aanpassingen kan altijd nog.
 
Het zadelslot van mijn Fuoco werkt niet meer? Wel via het kontakt, maar dus niet meer via de sleutel (afstandsbediening)? Het is geen kapotte zekering en ook de batterijen in de sleutel werken nog. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Heb de sleutel als eens trachten te resetten zoals dat beschreven staat in de gebruiksaanwijzing maar ook dat blijkt niet te lukken?
 
Het zadelslot van mijn Fuoco werkt niet meer? Wel via het kontakt, maar dus niet meer via de sleutel (afstandsbediening)? Het is geen kapotte zekering en ook de batterijen in de sleutel werken nog. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Heb de sleutel als eens trachten te resetten zoals dat beschreven staat in de gebruiksaanwijzing maar ook dat blijkt niet te lukken?

Zie hier een soortgelijke storing met een Nexus, geen idee hoe dit nu is afgelopen.
Het kan de elektro-motor zijn, aangezien het via het contact wel werkt; de ontvanger/antenne defect; elektra bedrading/stekkerverbinding, kortom lastig, mss kun je nog beroep doen op de garantie.

Mss een reset van de ontvanger en opnieuw instellen.
 
mordan

heb je een paar dagen je fuoco niet gebruikt ??? want dan gaat die in een slaap modus meestal na een stukje rijden doet je sleutel het weer
 
Ik wilde laatst mijn Fuoco aan een kennis laten zien, steek de sleutel in contact en meteen gingen alle alarmlichten en de claxon aan. Kon em niet snel genoeg weer uit krijgen, en met name die claxon bleef maar gaan. Uiteindelijk heb ik em van al dat alarm af kunnen krijgen, maar weet nog steeds niet hoe. weet iemand hoe dat kan?

Vorig jaar heb ik het windscherm van Givi aangeschaft, wat een verademing. Ik had het idee dat ik met het originele schermpje plat voorover moest liggen om maar geen last van die rijwind te hebben.
 
zal wel met de bewegings sensor te maken hebben gehad

en zelf heb ik geen alarm er op dus ik weet niet hoe die werkt

je kan hier vragen daar zijn er wat die een orgineel alarm hebben op een mp3 maar het is het zelfde alarm
 
Ik wilde laatst mijn Fuoco aan een kennis laten zien, steek de sleutel in contact en meteen gingen alle alarmlichten en de claxon aan. Kon em niet snel genoeg weer uit krijgen, en met name die claxon bleef maar gaan. Uiteindelijk heb ik em van al dat alarm af kunnen krijgen, maar weet nog steeds niet hoe. weet iemand hoe dat kan? .

Zet je vaker de alarm uit door de sleutel in het contact te zetten, of was dit de eerste keer?
Is je sleutel uitgerust met de alarm functie of heb je een los alarm afstandbediening?
 
Terug
Bovenaan Onderaan