Gilera Fuoco 500ie

Zojuist de eerste kilometers erop zitten met mijn nieuwe Fuoco, wat rijdt die lekker zeg! Soepel en makkelijk door de bochten, goede wegligging, stabiel. Heerlijk! Alleen ff wennen met zo'n lager scherm aan de voorkant dan wat ik gewend was bij mijn MP3.

Flink het gas erop gehad en hij haalt makkelijk de 140, door naar de 150 ook geen probleem, benaderde zelfs ff de 160, maar of dat ook de echte snelheid is betwijfel ik. Merk wel dat er iets meer pk's onderhangt dan de 400MP3, maar om eerlijk te zeggen mag het wat mij betreft nog wel meer zijn moet ik bekennen.

Al met al een heerlijke scooter met wederom veel bekijks!

JHV
 
en voor de schermen heb je deze opties

optionele Gilera Fuoco scherm ( in hoogte verstelbaar )
windscreen-fuoco.jpg


de Givi
756503880_5_qERS.jpeg


Fabri
2_9_2010_072m_132.jpg


en ik kwam nog dit tegen net in Engeland
geen plaatje er van gevonden
http://www.ve-uk.com/auto-scooter-parts-and-accessories/screens/0/biondi/gilera-fuoco-500/

FF ge-googled en dit moet hem wezen
2051_gra.jpg


superauto.it -&nbspAuto Resources and Information.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd JHB, je zal inderdaad veel bekijks hebben, want ik heb bijvoorbeeld in mijn omgeving nog nooit één rond zien rijden.
 
Dank voor de felicitaties!

Enne Maksor, dat laatste scherm, daar ga ik meteen ff achteraan! Bedankt! Heb gisteren wel meteen de airflow besteld van givi, deze wil ik monteren op het huidige scherm van Gilera die ik er nu heb opzitten.

JHV
 
Dank voor de felicitaties!

Enne Maksor, dat laatste scherm, daar ga ik meteen ff achteraan! Bedankt! Heb gisteren wel meteen de airflow besteld van givi, deze wil ik monteren op het huidige scherm van Gilera die ik er nu heb opzitten.

JHV
Zou je misschien een fotoreportage/verslagje willen maken van de montage? :}

Ik denk dat er wel meer geïnteresseerden zijn!

De AIRFLOW is hot!
 
Maksor, Stradje

Ja, zo ver ik op basis van plaatjes kan zien moet dat kunnen. Ik heb op www.rad.eu de diverse losse onderdelen kunnen aanschaffen (prijs ex btw 58 euries incl verzendkosten, dus geen geld) Hopelijk zijn ze nog voor het weekend binnen, anders ergens volgende week hoop ik. Laat het tzt wel zien.

Ik heb wel meteen werk gemaakt van het grote biondi scherm welke Moksor heeft weten te vinden . Het is voorzover ik heb ondervonden niet mogelijk om deze zelf rechtstreeks te bestellen. De nederlandse importeur van biondi windschermen heeft dit type niet in voorraad, heb ik vernomen van www.rad.eu. Zij kunnen wel leveren maar zeggen dat het wel eens drie maanden kan duren.....dus ik heb de gegevens aan mijn dealer doorgegeven met de vraag of zij iets kunnen betekenen. Ben nog ff in afwachting van hun antwoord, maar ik ga er alles aan doen om dat windscherm te krijgen. Zo te zien is dat wel hetgene wat ik wil namelijk.

JHV
 
Maksor, Stradje

Ja, zo ver ik op basis van plaatjes kan zien moet dat kunnen. Ik heb op www.rad.eu de diverse losse onderdelen kunnen aanschaffen (prijs ex btw 58 euries incl verzendkosten, dus geen geld) Hopelijk zijn ze nog voor het weekend binnen, anders ergens volgende week hoop ik. Laat het tzt wel zien.

Ik heb wel meteen werk gemaakt van het grote biondi scherm welke Moksor heeft weten te vinden . Het is voorzover ik heb ondervonden niet mogelijk om deze zelf rechtstreeks te bestellen. De nederlandse importeur van biondi windschermen heeft dit type niet in voorraad, heb ik vernomen van www.rad.eu. Zij kunnen wel leveren maar zeggen dat het wel eens drie maanden kan duren.....dus ik heb de gegevens aan mijn dealer doorgegeven met de vraag of zij iets kunnen betekenen. Ben nog ff in afwachting van hun antwoord, maar ik ga er alles aan doen om dat windscherm te krijgen. Zo te zien is dat wel hetgene wat ik wil namelijk.

JHV

Mss ben je al geweest op de site van Biondi, je kunt contact opnemen met Biondi
( info@superauto.it ), of anders de Ebay aanbieder MaccaSport (italiaanse versie), MaccaSport (Belgische versie).
 
de Fp3 blijft apart _O-
[afbeelding]
Tsjah hier kan :] niets tegenop. Wasdanou? Het is... het is... het is... superfp3!!!
Die bijpassende zwarte landingsbaan op de foto. Is er denk ik speciaal voor aangelegd hè. Geef maar toe. Maar als je 'm als startbaan wil gebruiken moet je 'm trouwens niet vergeten even te keren!
 
tegenwoordig niet meer smokey tot 2008 of nog gespeeld maar daarna niet meer game haast helemaal niet meer heb nog vanalles liggen maar kom er niet aan toe
 
tegenwoordig niet meer smokey tot 2008 of nog gespeeld maar daarna niet meer game haast helemaal niet meer heb nog vanalles liggen maar kom er niet aan toe

jammer , fsx is heel mooi ..geavanceerd ook ..en toch wel leuk zo online af en toe ..is niet weg te denken van mijn comp..

gr smokey
 
Terug
Bovenaan Onderaan