Motor-Forum

Select Forum

Andrea Dovizioso

Reg. datum:
24 sep. 2002
Ik schat het vermogen van Dovi hoger in dan die van Rossi om de Duc te verbeteren.
Dovi op de Duc doet me denken aan zijn periode op de Honda in de 250cc.
Vanuit de anonimiteit met verrassende resultaten komen.
Kan een motor goed afstellen en verbeteren en het maximale uit een motor halen vanuit een underdog positie.
Voor de echte top komt ie net te kort.

Reg. datum:
02 sep. 2009
Hij lag uiteindelijk 24 seconden achter op lorenzo.
Dat is iig beter dan rossi met 30 seconden vorig jaar. :+

Ik las op MCN dat als de bridgestone's vers zijn dat de duc zelfs sneller is dan de rest op bepaalde punten volgens Dovi maar zodra ze gaan slijten is het niet veel meer.(wat ook te zien was tijdens de race)
Once more into the fray... Into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day.. Live and die on this day..

Reg. datum:
30 sep. 2005
Klinkt haast als een Tom SYkes/Kawasaki probleem.

Reg. datum:
02 sep. 2009
Ja, inderdaad.
Troy corser had er destijds op de wsbk BMW ook last van.
Once more into the fray... Into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day.. Live and die on this day..

RSV4 | RS 250 | Sprint ST

Reg. datum:
16 jan. 2004
quote:
[J]ori[A] schreef op 08 april 2013 @ 10:19:
Klinkt haast als een Tom SYkes/Kawasaki probleem.

Er is wel een subtiel verschil. Bij Sykes kregen ze de slijtage moeilijk onder controle, bij Ducati hebben ze geen grip als ze eenmaal beginnen te slijten. Geen woord over te snel slijten.
JM juristen & adviseurs
Uw MKB-jurist:
- overeenkomsten;
- (algemene) voorwaarden en reglementen;
- bedrijfsstructuren;
- bedrijfsoverdrachten.
www.jmja.nl

STOP! Turn around..

Reg. datum:
15 jul. 2002
quote:
Mike Imola schreef op 06 april 2013 @ 20:55:

[...]

Dovi 4e dus hij heeft het laten zien, nu nog een mooi resultaat in de race. Er is nog hoop voor de Ducatisti!

Al weer iets minder neem ik aan :? :z

quote:
#Lennard schreef op 06 april 2013 @ 21:04:
Als Dovi de Duc tot een winnende machine om kan toveren in de aankomende 2 jaar zal hij de MotoGP geschiedenisboeken ingaan.
Maar voorlopig zijn dat nog toekomstdromen. Hij heeft iig al een goede start gemaakt

Gaat - ook - hem niet lukken :N

quote:
svenxtx schreef op 08 april 2013 @ 10:09:
Hij lag uiteindelijk 24 seconden achter op lorenzo.
Dat is iig beter dan Rossi met 30 seconden vorig jaar. :+

Je kunt er maar enthousiast van worden..
My Lifestyle determines my Deathstyle..

Reg. datum:
02 sep. 2009
Grammar nazi much ? :')
Dat word ik ook niet, was ook meer lollig dan echt serieus _O- zie de --> :+ <-- achter de post.
maar goed,

MAX(3)imaal gassen

Reg. datum:
07 jul. 2011
quote:
Arckira schreef op 08 april 2013 @ 10:37:

[...]

Al weer iets minder neem ik aan :? :z

..

Ja in het begin kon hij nog aardig meekomen maar aan het einde was het niks meer, helaas. Dan moeten Checa & Badovini maar de eer hoog houden voor Ducati Corse komend weekend.

gemini

Reg. datum:
22 aug. 2005
11s voor zn teamgenoot *O*

Reg. datum:
02 apr. 2007
quote:
sepp schreef op 22 april 2013 @ 11:37:
11s voor zn teamgenoot *O*

...en daarmee is Dovi nummer drie van de drie teamgenoten die Hayden heeft gehad, die voor de Amerikaan niet bij te houden waren. :X -O- Stoner, Rossi en Dovizioso allemaal sneller dan Hayden op de fabrieksDucati - ik denk dat Ducati erop gokt dat Spies volgend jaar de Amerikaanse markt wel vanaf een rode Duuc wil vertegenwoordigen.

Reg. datum:
04 mei. 2012
quote:
twonha schreef op 22 april 2013 @ 23:14:

[...]

...en daarmee is Dovi nummer drie van de drie teamgenoten die Hayden heeft gehad, die voor de Amerikaan niet bij te houden waren. :X -O- Stoner, Rossi en Dovizioso allemaal sneller dan Hayden op de fabrieksDucati - ik denk dat Ducati erop gokt dat Spies volgend jaar de Amerikaanse markt wel vanaf een rode Duuc wil vertegenwoordigen.

Verschil met Rossi was dan nog kleinste....

Moet zeggen dat Dovi het heel goed doet, gisteren ook in de laatste ronde op versleten banden nog een heel goed rondje rijden en Bautista inhalen. Toch respect voor zijn vechtersmentaliteit, iedere sessie, ieder rondje probeert hij weer het maximale uit die Ducati te trekken.

*THE NAKED BIKER*

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
Als Ben inderdaad een goede tweede seizoenshelft heeft.
Of de laatste 2 races zoals Elias dat altijd deed.. secured next season. :Y
~ Baby Blade - klein - lief - zuinig - stuurt als een motor met ballen ~

Reg. datum:
02 sep. 2009
quote:
YonnyHernandez schreef op 22 april 2013 @ 23:17:

[...]

Verschil met Rossi was dan nog kleinste....

Moet zeggen dat Dovi het heel goed doet, gisteren ook in de laatste ronde op versleten banden nog een heel goed rondje rijden en Bautista inhalen. Toch respect voor zijn vechtersmentaliteit, iedere sessie, ieder rondje probeert hij weer het maximale uit die Ducati te trekken.

Mooie rijstijl ook.
Zit bijna de hele tijd naar voren op de tank onderhand.

GOAT...Nr.46

Reg. datum:
24 jul. 2008
quote:

[...]

Dan mag die wel wat harder gaan rijden.......27 sec achter een CRT fiets eindigen kan echt niet :N :')

VFR 750 F (RC36-II)

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:
AppiePappie schreef op 23 april 2013 @ 07:14:

[...]

Dan mag die wel wat harder gaan rijden.......27 sec achter een CRT fiets eindigen kan echt niet :N :')

Nou, Spies moet nog wel voordeel van de twijfel krijgen. Blijkt dat hij echt nog lang niet fit is.

Overigens vind ik het Dovizioso het ook prima doen, het zou geweldig zijn als hij nog wat extra snelheid pakt boven zijn vechtsersmentaliteit, dan kan hij misschien nog verrassend uit de hoek komen. Hij heeft de rijstijl enigzins vergelijkbaar met rossi dat hij lastig in te halen is en dat hij het ook durft om meteen te counteren. Vorig jaar de gevechten met Cal waren best mooi. Moet ook aardig frustrerend zijn geweest voor Cal.

Reg. datum:
24 feb. 2013
http://www.daidegasforum.com/images/764/2013-sepang-test-motogp-andrea-dovizioso-1.jpg

http://www.daidegasforum.com/images/764/2013-sepang-test-motogp-andrea-dovizioso-2.jpg

http://www.daidegasforum.com/images/764/2013-sepang-test-motogp-andrea-dovizioso-3.jpg

de ducati topic piccies poster

Reg. datum:
19 okt. 2004
al iets bekent hoe de testen gaan op de nieuwe duc ? op facebook word niets vermeld door dovi
AS FINAL TOUCH GOD CREATED DUCATI!!!!!
cagiva mito 125 evo 2000-2003
ducati ss 750 ie 2002-2006
ducati ss 1000ds 2006-2010,aprilia rs 250 2012-2014
ducati mostro 1100 2010-> & Aprilia rsv mille & Ducati 848 van de vrouw

Reg. datum:
02 sep. 2009
Op MCN.com kijken. Hij en hayden zijn niet happy met het nieuwe spul.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
svenxtx schreef op 08 mei 2013 @ 23:48:
Op MCN.com kijken. Hij en hayden zijn niet happy met het nieuwe spul.

Ik heb op twitter een beetje gekscherende opmerkingen gelezen , van wie weet ik niet precies maar het was zeker niet positief er was iets met snelheid wat ze erg tekort komen en volgens mij was het Troy die of opmerkingen had of zelf aan het testen was.

Nee men miste Troy Baylis.

Alex Hofmann ‏@Alex_66 22u
Sun is out ! All set for a perfect test day - only thing I am missing is @TroyBaylisstic for another epic test battle here ! Where arya ???

Alex Hofmann ‏@Alex_66 8 mei
Day 2 here Mugello ! Will be joined by @NickyHayden69 & @AndreaDovizioso ! We can't say that the red ones are not trying hard
gerrit1957 wijzigde dit bericht op donderdag 09 mei 2013 08:43 (32%)

998 is the number of the Beast

Reg. datum:
25 jul. 2006
Ok, ik ben blij met Dovi op de Duc *O*
>>Ducati<<

Braaaaappp

Reg. datum:
19 mrt. 2007
http://www.gpone.com/images/ARCHIVIO/2013/Foto/MOTOGP/05_MUGELLO/dovi.jpg
---- https://www.facebook.com/motorlikes -----

Yamaha TRX

Reg. datum:
30 mrt. 2012
Au :/ , is Dovi er vanmiddag gewoon bij?

Reg. datum:
04 mei. 2012
quote:
sander-ja schreef op 01 juni 2013 @ 13:03:
Au :/ , is Dovi er vanmiddag gewoon bij?

En hoe! Gewoon weer op de eerste rij! 8-) Jammer dat de Ducati op racebanden nog wat moeite heeft, maar de snelheid over 1 rondje is er wel.

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
YonnyHernandez schreef op 01 juni 2013 @ 15:05:

[...]

En hoe! Gewoon weer op de eerste rij! 8-) Jammer dat de Ducati op racebanden nog wat moeite heeft, maar de snelheid over 1 rondje is er wel.

:} :}

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.