Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Vervelende automobilisten

Pagina's:
«
»

Reg. datum:
09 okt. 2006
moet het toch ff kwijt :r

gister ochtend op de motor naar school, was klote weer maja je moet iets. het was maar een kleinstukje dus geen leer aangetrokken :o wel een extra broek meegenomen ( je weet maar nooit wie weet gaat het regenen) het had tenslote heel de ochtend al geregend.

kom bij een kruising aan waar ik rechtsaf moet, ( 2baans) waar er een diepe plas ligt 2 rijstroken breed. een meter of 6 lang.
ik trek stevig op bij het stoplicht voor de kruising en rij daarna langzaam door de plas. komt er zo'n halve gek vol gas langs me heen ( rechterbaan) en remt zo dat ie precies naast mij door de plas rijdt :( :( :( je raad het al ik was van boven tot onder doorweekt B| :/ :N

meneer in de auto zit zich kostelijk te amuseren :( na hem er nog eens opgewezen te hebben dat ik echt door en door nat ben en em gebaar waar dat nu voor nodig is schatert meneer het helemaal uit van het lachen.
nog maar een poging gedaan om meneer om uitleg te vragen want het was duidelijk dat hij het expres deed. meneer ging nog harder lachen

koste meneer uiteindelijk dus zun spiegel })
ik had nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen... maar et heeft maar een jaar geduurd
vervolgens zat meneer -O- ;( :(
en reed ik vervolgens :W :N :N :/ door naar school

wie heeft er ook zulke dingen meegemaakt en hoe heb je dat vervolgens opgelost?

Reg. datum:
19 dec. 2007
fuck hem, stukje menselijk afval... spiegel aftrappen, auto krassen en doorrijden. kanker mongool...
Wat krijg als je top-merken zoals Marchesini, Öhlins, Brembo, Arrow, Dunlop, BMC etc. mixt met de techniek van een japanse motor? 18+...

Bandit 1200 '00

Reg. datum:
21 jul. 2006
Rij ik vanmorgen in de auto naar school, het was klote weer dus ik ga maar niet met de motor...
naja ik zie een motorrijder met een mf-sticker!
dus ik rijd er snel heen en als ik naast hem kom te rijden rem ik wat af om hem wijs te maken dat ie gespot is

ik typ zo gespot en ben helemaal blij dat ik iemand gespot heb, hij maakt 1 of ander gebaar dat hij helemaal nat is door de regen dus ik lachen

ramt ie ineens m'n spiegel er af
-O-

Kolsch

Reg. datum:
17 apr. 2009
mwah, om daarvoor meteen de spiegel eraf te trappen...

ik vond het wel een leuk geintje van die koekblikker.

(ik doe overigens hetzelfde als ik fietsers of voetgangers zie :+)
.

CR/XR/CBR

Reg. datum:
20 jul. 2007
haha dikke humor.... (van de automobilist) _O-

en ja, dan heb je kans op een kapotte spiegel... eigen risico met die geintjes :P
There is no gravity, the earth sucks

H-D Sportster 883 '87

Reg. datum:
09 jun. 2009
quote:
reuffneck schreef op 05 november 2009 @ 13:21:
Rij ik vanmorgen in de auto naar school, het was klote weer dus ik ga maar niet met de motor...
dus ik rijd er snel heen en als ik naast hem kom te rijden rem ik wat af om hem wijs te maken dat ie gespot is

ik typ zo gespot en ben helemaal blij dat ik iemand gespot heb, hij maakt 1 of ander gebaar dat hij helemaal nat is door de regen dus ik lachen

-O-

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Eh juist....

watvoor ondertitel hebbie nou?

Reg. datum:
28 mei. 2002
quote:
fubaar schreef op 05 november 2009 @ 13:22:
mwah, om daarvoor meteen de spiegel eraf te trappen...

ik vond het wel een leuk geintje van die koekblikker.

(ik doe overigens hetzelfde als ik fietsers of voetgangers zie :+)

:^

toepasselijke link http://www.youtube.com/wa...next_from=PL&index=33
motorzaak utrecht

tevreden? reageer hier

ontevreden? bel me:)

Daytona 675 SE

Reg. datum:
04 apr. 2006
dit eerder ja }) http://www.youtube.com/watch?v=GuIBj0R2ui4
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Reg. datum:
14 okt. 2004
quote:

_O- _O- _O- ROFL
I'm shaking so much, I feel like I'm dancing

CB1000R

Reg. datum:
11 apr. 2007
niet erg aardig, van beide niet :N

maar kan me je reactie wel voorstellen.
snel vergeten en weer lekker :]
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul !

Zeg doe even normaal man !!!

Reg. datum:
24 mrt. 2003
quote:

:+ :+ _O- _O- _O- :+ :+
VFR de witte motor

Sowieso schrijf je zo

Reg. datum:
21 okt. 2002
Kom kom, het is maar water :z
Ik zulke situaties lach ik hartelijk mee :)
388 Nederlandse en Vlaamse motorzaken, meer dan 3000 recensies... Hier!

Stucgati 999

Reg. datum:
21 aug. 2007
Ook een beetje onzinnig om in dit hondenweer zonder pak te gaan motorrijden :? Dan vraag je er ook wel een beetje om.
Honda ST1100 Pan European '94
Ducati 999 '03
Yamaha Diversion XJ900S '99
Honda CBR600F '01
Suzuki GS500E '91

Held, aangenaam.

Reg. datum:
05 aug. 2008
quote:
richard3 schreef op 05 november 2009 @ 13:15:

gister ochtend op de motor naar school, was klote weer maja je moet iets. het was maar een kleinstukje dus geen leer aangetrokken :o wel een extra broek meegenomen ( je weet maar nooit wie weet gaat het regenen) het had tenslote heel de ochtend al geregend.

kom bij een kruising aan waar ik rechtsaf moet, ( 2baans) waar er een diepe plas ligt 2 rijstroken breed. een meter of 6 lang.
ik trek stevig op bij het stoplicht voor de kruising en rij daarna langzaam door de plas. komt er zo'n halve gek vol gas langs me heen ( rechterbaan) en remt zo dat ie precies naast mij door de plas rijdt :( :( :( je raad het al ik was van boven tot onder doorweekt B| :/ :N

meneer in de auto zit zich kostelijk te amuseren :( na hem er nog eens opgewezen te hebben dat ik echt door en door nat ben en em gebaar waar dat nu voor nodig is schatert meneer het helemaal uit van het lachen.
nog maar een poging gedaan om meneer om uitleg te vragen want het was duidelijk dat hij het expres deed. meneer ging nog harder lachen

ik had nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen... maar et heeft maar een jaar geduurd

Ik was al aan het hopen dat je achter hem aan gereden was, maar dit is minstens zo goed. Wat denkt die mongool wel niet
Een Uvex helm: Om er voor te zorgen dat je niet net zon rotkop als Thijs krijgt bij een crash.

1cm till kneedown

Reg. datum:
11 jul. 2009
quote:
reuffneck schreef op 05 november 2009 @ 13:21:

-O-

ahhaha te droog :P

maar ff ontopic: wel gerechtigheid idd, Good job soldier!
http://www.myamericanmotorcycle.nl/

.

Reg. datum:
30 sep. 2009
beetje overtrokken reactie een spiegel een tikkie geven . Door de plas rijden is ook een beetje zielig, maar wel grappig. Het is eigenlijk van beide niet echt aardig te noemen.....
Weet jij wie er in het pinopak zit?

Reg. datum:
12 mei. 2008
Als iemand expres van die geintjes uithaalt, terecht.
Ook een keer gedaan toen zo'n dwaas me expres afsneed.

Mensen die het grappig vinden.
Wil jullie wel eens zien als je expres zeiknat wordt gereden.
turboO wijzigde dit bericht op donderdag 05 november 2009 14:26 (30%)

Kolsch

Reg. datum:
17 apr. 2009
beter was je voor die auto gestopt en tegen zijn deur aanpissen :P
.

er is maar een goed merk

Reg. datum:
27 dec. 2004
Ik had hem uit de auto getrokken en ook in die plas water gegooit en dan hard staan te lachen. })
nu een Bandit 1200S

H-D Sportster 883 '87

Reg. datum:
09 jun. 2009
quote:
richard3 schreef op 05 november 2009 @ 13:15:

Mare, niet bang voor een aangifte van vernieling/ aangezien hij vast ej kenteken heb kunnen lezen?
Eh juist....

Esse est percepi

Reg. datum:
23 mrt. 2009
:Z Je hebt altijd wel kans dat er plassen liggen en dat je zo nat wordt ipv van de regen. Het blijft een grap en als je niet tegen een grap kan en dan maar iemands spiegel er af ramt is niet meer dan zielig.

Je had beter je been op zijn motorkap kunnen leggen om te laten drogen.
'Communicatie is geen Haarlemmerolie, maar 't smeert wel lekker.'
Suzuki GSX600F '90 & Yamaha YFZ1000R Thunderace '97

Reg. datum:
19 dec. 2007
hoe kun je bewijzen dat hij dat gedaan heeft? als ik jouw kenteken heb, kan ik niet zomaar naar de politie zeggen dat jij mijn spiegels kapot hebt getrapt :)

@Jellesnietes: een grap is een grap als beide partijen lachen. ik denk niet dat TS het zo grappig vond :)
aoleks wijzigde dit bericht op donderdag 05 november 2009 14:52 (26%)
Wat krijg als je top-merken zoals Marchesini, Öhlins, Brembo, Arrow, Dunlop, BMC etc. mixt met de techniek van een japanse motor? 18+...

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True