[Te Koop] Simpele goedkope? motor AHW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.603
36.125
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Goedkoop is natuurlijk een relatief begrip ;)

Ik heb deze ahw een aantal jaar in mijn bezit en wou hem nu ombouwen zodat ik er 1 óf 2 motoren op kan zetten echter heb ik een andere (bredere) ahw op de kop kunnen tikken dus mag deze weg!

  • Het gaat hier om een eenvoudig enkelassertje (met een torsieas/vering?)
  • Geen eigen kenteken dus mag in totaal max 750kg wegen. 2 motoren zou geen probleem moeten zijn.
  • De rijgoot voor 1 motor zit erop en blijft erop met de oprijplaat.
  • Goot is breed genoeg voor een 180achterband, 190 gaat wel maar dan zou je ff de goten iets moeten ombuigen.
  • De voorwiel klem niet! (Eventueel los erbij te kopen) Je krijgt er wel de beugel bij die op de laatste foto's staat, hier kan je ook je voorwiel inzetten.
  • Klem is handig als je alleen bent, erop rijden, voorwiel in de klem en je kan de motor loslaten en op je dooie gemak de motor vast sjorren.
  • Zit geen mistachterlicht op, zou wel moeten.
  • Hangslot met 2 sleutels krijg je erbij.
  • Zou een likje verf mogen gebruiken maar nergens rot!
  • Bandjes hebben nog profiel zat, maar zijn al wat ouder en moeten gebalanceert worden, rond de 80 beetje trillingen is bij +90 weer weg.
  • Met een beetje uitmeten moeten er wel 2 motoren naast elkaar kunnen.
  • De meuk op de laatste foto's zijn opstaande randen die rondom gemonteerd kunnen worden.
Prijs:
Geen gelul prijs: € 150,-
De voorwiel klem mag voor een extra € 75,- mee met de ahw
Wielklem mag ook los gekocht worden.

full
 
Laatst bewerkt:
Succes met de verkoop Roy, misschien een idee om em ook even in ZAC/KNMV Gezocht & Gevonden te posten? Denk dat daar meer mensen kijken die op zoek kunnen zijn naar een AHW.
 
Dubbel plaatsen mag niet en over het algemeen is dit meer een ahw voor de echte hobbyist. Als je een beetje enthousiast gaat rijden koop je wel wat uitgebreiders.

Denk ik...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan