2 x CB 550 k3 in onderdelen

Abumation

Rookie
27 mei 2006
23
0
België
Aangezien ik geen tijd en plaats heb.

Te koop: 2 x CB 550 k3 in onderdelen + caferacer onderdelen (2x tank-zit combinatie op fotos)
1 cb was caferacer en is dus niet origineel.
1 is volledig origineel (inclusief de 4 originele pijpjes in redelijk goede staat :9~ )
1 voorvork en voorwiel zijn er niet meer bij (is naar cb 400 projectje van broer gegaan)
Een vork met wiel met dubbele schijfrem.
Er is een raask schakelsetje voor cb550 k2-k3 en een raask remset van cb550 f1-f2.

fotootjes van het spul inclusief de kuip:
mijn projecten, graag ook die van jullie!

Niet alles is in even goede staat. Let op dit is voor mensen met projecten of een (erg) serieus restauratieproject.
Mocht er interesse zijn laat maar weten.
Als ik tijd heb neem ik binnenkort wel eens fotos.
(Belgische) papieren van beide motors aanwezig.
Prijs? Make me an offer I can't refuse.

Kan eventueel gebracht worden als het niet al te ver is en er voor transportkosten betaald wordt.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik geen tijd en plaats heb.

Te koop: 2 x CB 550 k3 in onderdelen + caferacer onderdelen (2x tank-zit combinatie op fotos)
1 cb was caferacer en is dus niet origineel.
1 is volledig origineel (inclusief de 4 originele pijpjes in redelijk goede staat :9~ )
1 voorvork en voorwiel zijn er niet meer bij (is naar cb 400 projectje van broer gegaan)
Een vork met wiel met dubbele schijfrem.
Er is een raask schakelsetje voor cb550 k2-k3 en een raask remset van cb550 f1-f2.

fotootjes van het spul inclusief de kuip:
mijn projecten, graag ook die van jullie!

Niet alles is in even goede staat. Let op dit is voor mensen met projecten of een (erg) serieus restauratieproject.
Mocht er interesse zijn laat maar weten.
Als ik tijd heb neem ik binnenkort wel eens fotos.
(Belgische) papieren van beide motors aanwezig.
Prijs? Make me an offer I can't refuse.

Kan eventueel gebracht worden als het niet al te ver is en er voor transportkosten betaald wordt.

ik ga voor de raaskset voor dfe cb 550 f2...kosta ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan