Etten-Leur: GEJAT SUZUKI GSXR K7 Blauw-wit

Zorba

Die hard MF'er
5 apr 2003
273
0
Etten-Leur
UUR GELEDEN NIET MEER TERUGGEKOMEN VAN PROEFRIT EN EEN BLEEK LATER GEJATTE AUTO ACHTERGELATEN!!

SUZUKI GSXR1000 K7 BLAUW-WIT

KENTEKEN : MV-VN-48

ALLE TIPS WELKOM!!!
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
welke omgeving was dit?

en man wat klote dat hij ook nog eens in een gestolen auto is gekomen.

maar idd, heb je helemaal niets van hem gevraagt voor dat hij een rondje mocht rijden?
 
Vindersloon opstrijken voor de gestolen auto ...

Locatie is ook wel handig in dit soort zaken. Zeker nu het nog vers is, rijden ze er misshcien nog mee rond. Succes met de zoektocht; hoop dat ie snel ongedeerd terug komt.
 
Heb je nog iets meer info??? Foto van je motor misschien. En waar is hij gejat????


Succes met de verdere afhandeling!!
 
welke omgeving was dit?

en man wat klote dat hij ook nog eens in een gestolen auto is gekomen.

maar idd, heb je helemaal niets van hem gevraagt voor dat hij een rondje mocht rijden?

TS komt uit de regio Etten-Leur volgens z'n profiel .... maar eigelijk toch wel triest dat je eerst het kenteken van het voertuig waarmee ze komen kijken moet gaan checken bij het RDW op een "signalering" aangaande gestolen.

Gelukkig staat dat laatste overigens óók bij de RDW site aangegeven.... maar dan is de vraag natuurlijk weer hoe actueel die data is.
 
Niet cool.
Meer informatie zou handig zijn idd.
Marktplaats komende dagen afspeuren voor onderdelen of je motor.
 
Kheb wel een zwarte K7 gezien vandaag...
maar geen kenteken niets, helaas lees ik het voor het eerst...

anders had ik even een u-turn gemaakt om te chekken...
 
idd in etten-leur gebeurt, de gejatte auto wordt nu opgetakeld... hij had niks bij zich want dat lag in zijn eigen auto en de auto die hij nu bij had was van z'n vriendin....

FUCKING T---------------------LIJER!!!!!!!!!

SORRY BEN MAX PIST
 
'ZOJUIST GEJAT SUZUKI GSXR' > 'Etten-Leur: ZOJUIST GEJAT SUZUKI GSXR'
 
Etten-Leur is relatief dichtbij!

Ik hou mijn ogen open, sla je nummerbord op in mijn telefoon en zal de komende dagen eens rondzoeken hier. :Y
 
Maar even een serieuze vraag aan TS: Zaten/zitten er onderdelen op/aan die de moeite waard zijn om in de gaten te houden op de diversen sites?

Die fiets staat ondertussen met veel kans ergens in België zonder kentekenplaten óf met platen die er niet op thuis horen te wachten op demontage.

Sowieso zegt één foto'tje vaak méér dan 1000 woorden (maar dan moet je uiteraard wél een recente foto hebben).
 
Misschien een omschrijving van de dader? Of had ie zijn uiterlijk ook niet bij hem?

Sterkte met de afhandeling. Hoop voor je dat dit een gedekte diefstal is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan