Gestolen te Rotterdam. Yamaha FZR 600

bibilicious

MF veteraan
3 sep 2009
19.605
1
Rotterdam
Beste mede MF'ers

Wat vrijdag mijn day of joy had moeten worden is uitgelopen op een waar drama.

Ik ga smorgens vroeg de deur uit om te werken en zie mijn motor nog keurig staan waar hij de afgelopen 9 maanden altijd al heeft gestaan.

Die middag ga ik vanuit werk naar de rijschool om examen te doen voor mijn AVD. Ik slaag en ga helemaal happy terug naar huis. Daar aangekomen zie ik dat mijn racertje niet meer op zijn plekje staat. Ik zak echt letterlijk door de grond, hoe is het mogelijk. Uitgerekend deze dag.

Ik acht de kans heel klein dat ik hem ooit nog terug zie, maar hoop is er altijd.

Mochten jullie hem heel toevallig spotten, zie hieronder de details. Ik ben evt te bereiken op het volgende e-mail adres: bianca_engel@hotmail.com


Gestolen te : Rotterdam / Zevenkamp

Motor: Yamaha FZR 600 ( Zie foto )

Kenteken: MK - 06 - TL


15940_166542956199_500816199_2899245_8323933_n.jpg
 
Zo, dat is wel heel erg zuur! Maar gefeliciteerd met je A'tje :)

Ik hou mn ogen open, maar vrees dat ik m ook niet zal terugvinden.
Je kan je kenteken nog even vermelden hier, dat maakt herkenning misschien iets duidelijker.

Edit: kenteken stond er al. Rvh moet leren lezen :+
 
Laatst bewerkt:
Waar stond de motor? Aan straat of in het zicht?
Want als ik het goed begrijp, heb jij nog geen rijbewijs en (of er moet al iemand anders op rijden) staat de motor daar dus al 9 maanden stil. Dus heeft iemand die bij jullie binnen is geweest de motor zien staan en later opgehaald.

Sterkte!
 
Waar stond de motor? Aan straat of in het zicht?
Want als ik het goed begrijp, heb jij nog geen rijbewijs en (of er moet al iemand anders op rijden) staat de motor daar dus al 9 maanden stil. Dus heeft iemand die bij jullie binnen is geweest de motor zien staan en later opgehaald.

Sterkte!


De motor staat aan een vrij drukke open straat. Ik heb er wel al wat op gereden, maar hij heeft de grootste tijd stil gestaan.

Iedereen kan hem hebben zien staan. Hij staat al 9 maanden hier voor de deur.
 
:-( Echt balen zeg !
Anti-climax van heb ik jou daar.

Ik wens je heel veel succes met je begeerde 2wieler terugkrijgen.
 
echt balen, ik houd de oogjes open, maar die rijdt waarschijnlijk ergens in Polen nu..


:N

Is gewoon door een paar van die kleine klootzakjes gejat om ff te raggen.
Zal waarschijnlijk binnenkort wel terug gevonden worden ergens in een sloot ofzo.... B|
 
:N

Is gewoon door een paar van die kleine klootzakjes gejat om ff te raggen.
Zal waarschijnlijk binnenkort wel terug gevonden worden ergens in een sloot ofzo.... B|

Had 'm net afgetankt, dus ze kunnen voorlopig nog wel ff doorraggen.. stelletje lijers..
Ik moet ze niet tegenkomen want dan gaan ze spijt krijgen..heel veel spijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan