Kawasaki ZX6R '95 €2400

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bjornn

MF veteraan
24 okt 2007
3.540
0
Amsterdam
Te koop aangeboden; Kawasaki ZX6R uit 1995.

Motor staat momenteel op 25kW (op uitdraai) en is terug gevoerd door middel van plaatjes op de carburateurs. Wanneer je vol vermogen mag/wil rijden ben ik de moeilijkste niet en laat ik de begrenzing er uithalen.

+/- 52.000 km gereden.
-BSM- Vampire slip-on met mooie brul.
-Rimstripping
-Kleine knippers
-Frame opnieuw in de lak gezet.
-Sigaretten aansteker voor verschillende elektronische mogelijkheden (tomtom, acculader, oplader telefoon, etc)
-vorig jaar (bij 45.000 km) distributieketting-spanner laten vervangen, hierbij is tevens olie, oliefilter en het luchtfilter vervangen.

-op de foto zit er nog een gifgroen kuipruit-houder-ding-iets op, deze is intussen mat zwart. vind ik net wat chiquer staan.

Motor heeft onder mijn bewind altijd binnen gestaan.

Ketting en voorband zijn goed. Achter band is NIEUW (Michelin Pilot Power, v+a). Er zitten wat gebruikers sporen op, maar dat is onvermijdelijk na 14 jaar.

full

full

full

full


De vraagprijs is €2650,- De vraagprijs is €2400,- In overleg krijg je er een paddock stand van RVS (goed stevig dus), Schijfslot en acculader op de sigarettenaansluiter bij

Dit toppertje gaat weg in verband met de zoektocht naar een nieuwere ZX6R... Daar ligt het dus niet aan!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een motor in de aanbieding waar ik weinig reacties op krijg.

Hij gaat weg wegens aanschaf nieuwe motor.
full
 
Die van mij gaat ook weg ivm aanschaf nieuwere ZX6R (2006) dus de soes gaat helaas niet naar Harderwijk komen, sorry.

Succes
 
Die van mij gaat ook weg ivm aanschaf nieuwere ZX6R (2006) dus de soes gaat helaas niet naar Harderwijk komen, sorry.

Succes


Ik begrijp het.

een zx6r is ook ff wat mooier.

En de soes dat is een leuke beginners of pekel fiets.

Maar het word tijd voor wat anders.
 
Ruilen tegen een ZX6R van 2006 model mag ook!, liefst titanium silver O-)

met bijbetaling van mijn kant uiteraard!
 
Laatst bewerkt:
Als je heb nog hebt als ik mn RBW heb, kom ik nog eens spieken!
Al hoop ik niet voor jou dattie er nog staat dan natuurlijk....
 
Als je heb nog hebt als ik mn RBW heb, kom ik nog eens spieken!
Al hoop ik niet voor jou dattie er nog staat dan natuurlijk....

Zoals ik al zei, ik moet zelf nog wel ff doorsparen voordat ik een nieuwe kan kopen, heb totaal geen haast. Maar van de winter staat ie toch alleen maar in de garage te wachten, en volgend voorjaar, als ik de centen heb, wil ik een nieuwe. Waarom zou ik er dan nu niet iemand blij mee maken!?

Toevallig vandaag nog gereden, starten lopen. Ook terug toen ie een dag in de kou had gestaan! Mn leren combi maar thuis gelaten en het textiel uit de kast gehaald, achteraf een verstandige keus!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan