Suzuki GSX-R 600 K6 (black/white)

Shan

Rookie
1 okt 2009
26
0
Turnhout
Hierbij bied ik mijn Suzuki Gsx-R 600 te koop aan. Erg sportieve en fijne fiets, waar ik nog geen problemen mee gehad heb. Hij gaat weg i.v.m. het feit dat ik enkel mijn voorlopig rijbewijs heb gehaald en binnenkort naar Nederland verhuis. De kans dat ik mijn rijbewijs haal voor ik vertrek is zo goed als nihil (wegens tijdgebrek en winterstop bij de rijschool) en zou het zonden vinden als deze fiets zou wegkwijnen in de garage.

11543173571736122560971.jpg


Enkele specificaties:
- Model dateert uit 2006
- Km-stand: 9350
- Valblokken
- Stalen remleidingen
- Race-kuipen
- Zo goed als nieuwe ketting (+- 300km)
- Zo goed als nieuwe tandwielen (+- 300km)
- Banden zijn nog ok voor een tijdje, maar zijn semi-slick circuit (m.a.w. indien je bij slecht weer of in de winter wil rijden, raad ik je aan er andere op te leggen.)

De vorige eigenaar heeft deze motor strict als circuitfiets gebruikt. Ik heb hem in België ingeschreven. Alle papieren zijn m.a.w. volledig in orde, hij kan dus voor zowel straat- als circuitgebruik dienen.

Enkele minpuntjes: (ja zo eerlijk moeten we wel zijn)
- Moet een nieuwe lampje in de koplamp (GEEN volledige lamp, enkel het lichtje)
- Windruitje heeft wat krassen, een kleine scheur (je hebt hier absoluut geen hinder aan, maar het is natuurlijk mooier als ook dit wordt vervangen)
- Er zit momenteel enkel een linker-spiegel op (een of andere kl**tzak heeft er 1 afgebroken) Hierdoor is geen schade aan de motor zelf ontstaan, spiegels waren op het uiteinde van het stuur gemonteerd.

LET OP: dit staat niet op de foto's sinds dat deze dateren van op de dag van de aankoop +- 3 weken geleden en ik de spiegels er later op heb laten zetten.

Er zijn met andere woorden wel een paar kleine aanpassingen nodig om de motor terug in zijn volle glorie te zien schitteren, maar dan heb je wel wat!!!


De vraagprijs is: € 5900 5000 NU: VERKOCHT!
Hier valt natuurlijk ook over te praten/ik sta open voor biedingen.

11543173571766122560971.jpg


Meer foto's volgen!

Ook te koop:
Helm + handschoenen van 2 dagen oud!!!! Klikie!
 
Laatst bewerkt:
Ik begin terug te studeren (in Middelburg, Zeeland) en moet, om studiefinanciering te kunnen ontvangen, in Nederland ingeschreven zijn. Plus ga ik te ver weg om dagelijks op en neer te rijden. Heb m.a.w. geen andere keuze.
 
zitten de orginele kuipen er ook bij ??? lijkt me wel zo handig ivm verlichting voor

zit nu ook wel wat op mja daat zie je lijkt mij stukken minder door dan van de orginele lamp
voor de rest mooi ding en wrom laat je hem niet gewoon op kenteken staan en dan op naam van je broer of vader en dan lekker in nederland rond rijden
mag gewoon dan is het hun motor (op papier) en jij leent hem heb je ook nog wat leuks om te spelen hier
 
Nee originele kuipen heb ik er niet bij. Ik heb 'em zo gekocht. Ik kan de motor niet op naam van mn vader zetten, want heb geen contact meer met hem. Broer heb ik niet. Ik heb geprobeerd hem op naam van mn moeder te zetten, maar daar trapte onze verzekeringsmaatschappij niet in :p. Ze hebben me toen wel een leuk prijsje kunnen geven (op mijn eigen naam) maar dan heb ik nu niet veel meer aan.

Dit soort situaties krijg je wnnr je ervan uit gaat dat je je rijbewijs wel met de eerste poging zou halen en eigenlijk nog zo goed als geen ervaring hebt... pffft
 
Nog een paar..

Hierop zijn de krasjes op het kuipruitje te zien en de spiegel die mist..zoals je ook kunt zien is hierdoor geen schade aan het kuipwerk. Op de laatste foto's lijkt er een scheur in de spiegel te zitten, dit is echter een lantaarnpaal die achter me stond :P

05122009079f.jpg

05122009080.jpg

05122009081.jpg

05122009082.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hij is nog niet verkocht he..dus wie weet heb ik hem nog tegen de tijd dat je het wel hebt ;)

VERKOCHT!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan