Carbon delen Yamaha r1 07-08

Is dit allemaal van t zelfde merk/leverancier? Ik bedoel is de structuur/kleur hetzelfde van t carbon of heb je het overal vandaan getoverd?
 
euhm heel misschien wel, ligt eraan of de rest ook los verkocht kan worden, ik heb al 1 pers. die zich aanbevolen hield voor een tankcover dus als er meer van zulke komen vind ik het ook goed:D.
 
Ik zou alles in 1 keer willen, als er nog iets over de prijs kan besproken worden.
 
Ik heb interesse in de 2 zijkapjes en achterspatbord.
Kstuur je een PM met mijn bod.
Dat gaat dus niet... (zie ik net)
Dan bij deze... 150 euro voor zijkapjes en achterspatbord geboden.
 
Laatst bewerkt:
gasgasr6 mail me anders even op bboy-nix apestaartje hotmail punt com

ok ik houd je bod in gedachten, als het los verkocht moet worden zit ik alleen nog even met de voorspatbord
 
gasgasr6 mail me anders even op bboy-nix apestaartje hotmail punt com

ok ik houd je bod in gedachten, als het los verkocht moet worden zit ik alleen nog even met de voorspatbord
400,- is een schijtprijs........
al deze carbonnen parts kosten los ver boven de 200,- p/st dus 400,- euro is een hele mooie prijs.........ik zou t niet voor minder verkopen...

ja misschien los in de verkoop gooien en dan pak je nog meer geld...
 
ik heb me pm aangezet, dus er kan gewoon gemaild worden nu als het goed is.

iemand evt. nog intresse in het voorspatbord los?
 
400,- is een schijtprijs........
al deze carbonnen parts kosten los ver boven de 200,- p/st dus 400,- euro is een hele mooie prijs.........ik zou t niet voor minder verkopen...

ja misschien los in de verkoop gooien en dan pak je nog meer geld...

Wil je het kopen? Nee? Waarom dan u mening welke prijs ok is en welke niet.. Als het dan toch een spot prijs is, koop het zelf. Altijd maar die kritiek op andere over wat juist en goed is, als er iets voor u zelf zou zijn zou je nooit geen 20 euro proberen eraf te krijgen zekers??!

Lol..
 
Wil je het kopen? Nee? Waarom dan u mening welke prijs ok is en welke niet.. Als het dan toch een spot prijs is, koop het zelf. Altijd maar die kritiek op andere over wat juist en goed is, als er iets voor u zelf zou zijn zou je nooit geen 20 euro proberen eraf te krijgen zekers??!

Lol..

Blijkbaar moet jij je eens inlezen wat supercupper allemaal te koop zet hier op mf en tegen welke prijs.

Ik heb 2 jaar terug van hem een r6 2006 gekocht voor een prijs van 7850 euro.
Ik zie nu nog r6en 2006 voor dat geld voorbij komen.
Hij zet vaak ook andere dingen te koop en altijd tegen een super prijs.
Dus mischien moet je je eerst even ergens in verdiepen voordat je commentaar levert.
 
Wil je het kopen? Nee? Waarom dan u mening welke prijs ok is en welke niet.. Als het dan toch een spot prijs is, koop het zelf. Altijd maar die kritiek op andere over wat juist en goed is, als er iets voor u zelf zou zijn zou je nooit geen 20 euro proberen eraf te krijgen zekers??!

Lol..
ach wat zal ik zeggen.........mmmm helemaal niets..so long sucker
 
Blijkbaar moet jij je eens inlezen wat supercupper allemaal te koop zet hier op mf en tegen welke prijs.

Ik heb 2 jaar terug van hem een r6 2006 gekocht voor een prijs van 7850 euro.
Ik zie nu nog r6en 2006 voor dat geld voorbij komen.
Hij zet vaak ook andere dingen te koop en altijd tegen een super prijs.
Dus mischien moet je je eerst even ergens in verdiepen voordat je commentaar levert.
en nog steeds tevreden.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan