Verlagen softail

ik heb ze niet meer liggen ,....anders had je ze zo van me mogen hebben .....
 
Ik heb ze nu besteld en ga ze morgen ophalen. We zien wel hoe het rijdt en anders gaan ze er weer onder vandaan.

groeten Dennis
 
zit wat in ,.....ben je een hooguit een ervaring rijker en paar euro'tjes armer......

waarschijnlijk zitten de originele bouten er binnen een half jaartje weer op terug gemonteerd.

De meeste van die "effe-gauw-anders-onderdelen" zijn 't nèt niet ,......zelfde geldt voor balhoofdplaten bij die de vork verder onderuit zetten .
( dat letzte wilde ik ook ,....maar werd gewaarschuwd en ingelicht door iemand die dit ook had , en er direct spijt van had )
 
Van die balhoofdplaten onder een hoek heb ik jaren mee gereden. Niks mis mee, ligt er misschien om wat voor motor het gaat.
Heb vanmorgen iemand gesproken die ook met een verlagigingsset rijdt en deze was zeer tevreden. Ik denk dat iedereen het anders ervaart dus we zien wel. Ik hoop dat het bevalt!!!!

groeten Dennis
 
http://i257.photobucket.com/albums/hh214/dennisgaby/harley/Afb013.jpg

Zo, de motor is verlaagt. Stuk beter zo en goed mee te rijden. Heeft even geduurd maar had de verkeerde set besteld. De motor is van 1988 met schokbrekers van een jonger type waardoor dus de eerste set niet paste. De schokbrekers die er nu onder zitten zijn korter dan de originele waardoor hij dus van achteren achterlijk hoog stond. De verlaginds set heeft dus positief uitgepakt, gelukkig.

groeten Dennis
 
De originele schokbrekers zijn verstelbaar wat betreft de veerweg. De stugheid kun je instellen door de grote moer op de plunjer te verdraaien. Bij de types na 1988 iig.

groeten Dennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan