De Honda CBR 600RR/1000RR Kartmeeting

WollieWonka

MF veteraan
24 jul 2004
20.541
0
full



De datum: zaterdag 13 februari

We verzamelen vanaf 19:00 uur. Dit voor het inschrijven en betalen van de heats.

Vanaf 20:00 karten. Heats van 18min voor de prijs van 12 min.

Tijden:

20:00 uur
21:00 uur
22:00 uur

10 februari geef ik de namen via mail op. Mochten er nog mensen meewillen graag zeggen want anders is de kans dat het vol zit.


Lokatie: Kartfabrique in Maarssen


Ik stel voor om ieder 1/2/3/4 heats te rijden.
Voor eten en drank ter plekke moet je een kaart halen. Dit is gratis en je kan het gestorte geld als je klaar bent gewoon weer terug krijgen.


Wie komt er allemaal::

600RR:
- Kea 2 heats
- Amsterdammertje 3 heats :N
- DeRRis 3 heats


1000RR:

- Zaad 3 heats
- Digger 3 heats
- JunioRR 3 heats
- Onewheel 3 heats
- Nameless 3 heats
- BHRacing 3 heats

Overig:

- WollieWonka 3 heats
- UPP 3 heats
- ZaadTeefje 3 heats
- Cath 2 heats
- Vivian 3 heats
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig opa :Y Ik ben al aangemeld voor ik me heb aangemeld zie ik _O-

Zal ik vast beginnen :?

Waarom is het niet op zondag, waarom mogen er geen 900 mensen mee, ik moet dan op wintersport, ik wil liever onbeperkt karten :+
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig opa :Y Ik ben al aangemeld voor ik me heb aangemeld zie ik _O-

Zal ik vast beginnen :?

Waarom is het niet op zondag, waarom mogen er geen 900 mensen mee, ik moet dan op wintersport, ik wil liever onbeperkt karten :+

dan ga ik even door met, ik mag niet van me bitch, ik zit aan de ketting, op die zaterdag is mn oma jarig, ik kan de hond niet zo lang alleen laten, zaterdag is de dag dat ik bij mn koters voetbal moet kijken....


ik ben er :+

edit; oo ik was ook al ingeschreven _O-
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig opa :Y Ik ben al aangemeld voor ik me heb aangemeld zie ik _O-

Zal ik vast beginnen :?

Waarom is het niet op zondag, waarom mogen er geen 900 mensen mee, ik moet dan op wintersport, ik wil liever onbeperkt karten :+
_O-
Onbeperkt karten kan ook hoor alleen moet je elke heat apart betalen :+
Wintersporten tijdens een meeting kan natuurlijk niet en de 900 mensen hebben of 300cc teveel of 100 te weinig :Y :P
 
dan ga ik even door met, ik mag niet van me bitch, ik zit aan de ketting, op die zaterdag is mn oma jarig, ik kan de hond niet zo lang alleen laten, zaterdag is de dag dat ik bij mn koters voetbal moet kijken....


ik ben er :+

edit; oo ik was ook al ingeschreven _O-
Dat er gewerkt moet worden is anders ook een vrij zwakke smoes O-)
 
Damn! Nu weet ik wel dat het momenteel geen hoogseizoen is en dat het wat rustiger is op MF, maar dit is overdreven :o . Aanmelden met die handel. Een kennismaking met de bandenstapel kan ook geregeld worden }) 8-) :+
 
Damn! Nu weet ik wel dat het momenteel geen hoogseizoen is en dat het wat rustiger is op MF, maar dit is overdreven :o . Aanmelden met die handel. Een kennismaking met de bandenstapel kan ook geregeld worden }) 8-) :+

Die krijg ik al genoeg van jullie B| B| dus bekijk het maar, ik kom niet meer :P

Maar even zonder dollen, zit zeer waarschijnlijk weer in India dan, zo niet dan ben ik er zeker bij, maar kans is momenteel slechts 10% :/ -O-
 
Die krijg ik al genoeg van jullie B| B| dus bekijk het maar, ik kom niet meer :P

Maar even zonder dollen, zit zeer waarschijnlijk weer in India dan, zo niet dan ben ik er zeker bij, maar kans is momenteel slechts 10% :/ -O-

nog tijd zat om een waarnemer te zoeken voor je kinderhandel op te zetten :+
 
Topic zie ik nu pas :') Maaruh, 13 februari... _O- ik dacht toen ik het topic zag we gaan gezellig met z'n allen in december karten... over 3 maanden pas :+ Ik ben er waarschijnlijk gewoon bij hoor :Y

Zondag 20 december gaan we trouwens weer 's avonds onbeperkt karten.
 
Laatst bewerkt:
Ja anders krijg je weer te horen. Tis te kort dag :z :P Denk doe het maar ruim van te voren :Y


Maar iedereen wil mee zo te zien _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan