Achterbrug Honda Fireblade 2003-2003 CBR 954 RR

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nelizzz

Die hard MF'er
28 apr 2006
504
0
Te koop:

Achterbrug van een Honda CBR954RR ( CBR 954RR / CBR 954 RR / Fireblade ) 2002-2002 SC50.
Achterbrug heeft lichte schade (krasjes) aan de kettingzijde en de bobbin bevestiging is uitgescheurd, zit er nog wel aan en is nog wel te herstellen met bv een helicoil of een nieuwe draadbus (zie ook foto 3).
Verder niet krom.
De as op de foto zit er ook bij net als de kunststof ketting geleider (staat niet op de foto).

LET OP, VERDER HELEMAAL GAAF! OP DE FOTO GEWOON ERG SMERIG.

Ik woon zelf in de buurt van Apeldoorn maar kom ook geregeld in Arnhem en/of Rotterdam.
Ben daarom ook wel bereid om ergens af te spreken maar was dus niet van plan om hem op te sturen.
full


Vraagprijs € 175,-
Nu €75,- meteen ophalen!
 
Laatst bewerkt:
Zo'n ding wordt tussen het frame gemonteerd dus denk dat hij meer heeft aan de buitenmaat ;)
 
Bij deze brug wordt komt het blok er tussen. De brug tussen het frame gaat zo niet werken. Tenzij je dat ook veranderd. Maar zoals hij er nu onder vandaan komt zat hij om het blok.de lagerbussen zitten daarom ook aan de binnenkant en zie je aan de buitenkant gewone keeringen/stofhoezen. :W
 
Ik nam aan dat hij de maten wilde weten om op een andere motor te monteren en niet op dezelfde Blade. Het zal wel voor een fighter zijn denk ik ;)
 
Nou ik zal die maten wel even op meten.
Zoals je merkt heb ik geen ervaring met het bouwen van een fighter. :N
Ik dacht dat het namelijk ging om de breedte van van de standaard bevestiging.
 
Nou ik zal die maten wel even op meten.
Zoals je merkt heb ik geen ervaring met het bouwen van een fighter. :N
Ik dacht dat het namelijk ging om de breedte van van de standaard bevestiging.

Voor mij geen probleem hoor maar als hij zo'n zelfde ding had dan hoefde hij de maten niet te vragen ;)

Is best wel een mooi brugje voor iemand die een fighter wil bouwen dus die maten erbij zijn nooit weg in je verkooptopic *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan