honda cb 450 s onderdelen

rogbe

MF'er
24 aug 2009
62
1
te koop, diverse onderdelen van mijn eerste motor. alle kappen en de tank zijn gespoten in metallic blauw behalve het voorspatbord (zwart). verder heb ik nog het zadel liggen, de rvs uitlaat twee-in-1 en nog wat spulletjes. heb nog geen foto's gemaakt want heb geen idee of er gereageerd gaat worden.
 
i know, ga de spullen van zolder halen en oppoetsen, eerst wat reisjes voor me werk. wacht verder nog reakties af van cb-rijders.
 
thanx moderator, heb vergissing gemaakt en in verkeerde rubriek gezet.
 
heeft dan helemaal niemand meer een cb 450 s tegenwoordig?
 
Jawel, hier staat er al jaaaaaaaren 1, maar die loopt niet omdat de CDI niet meer werkt :+
 
hier de uitlaat, rest volgt
full
 
hallo!

ik heb interesse in die uitlaat. maar hebben we het over dezelfde motor? want die uitlaat ziet er uit alsof het voor een andere motor bedoeld is! ik heb deze honda:

mini84639hondacb450s198.jpg


mocht het passen, dan bied ik bij deze 50 euro, excl. verzenden. post aub ook een foto van de kuipen, wie weet... :)

gr
chris
 
hoi Redrunner,
heb jij interesse in dit werkplaatshandboek?
telt 92 pagina's en is geschreven in het duits.
full
 
De originele uitlaten zijn meestal moeilijk (lees duur) te krijgen, dit zal wel een aftermarket uitlaat zijn. Ik heb op de mijne ook een vervangingsuitlaat (Jama rvs)

Overigens zijn werkplaatsboeken in het engels wel te downloaden

hallo!

ik heb interesse in die uitlaat. maar hebben we het over dezelfde motor? want die uitlaat ziet er uit alsof het voor een andere motor bedoeld is! ik heb deze honda:

[afbeelding]

mocht het passen, dan bied ik bij deze 50 euro, excl. verzenden. post aub ook een foto van de kuipen, wie weet... :)

gr
chris
 
Hey rogbe, heb wel interesse in het boek. Wat wil je ervoor hebben?




P.S. Hoort de poes erbij?? ;)
 
Laatst bewerkt:
ik vraag 15 euro voor het boekje inclusief verzenden. als je bij je profiel even de priveberichten aan wilt zetten kun je daar je adresgegevens versturen.
groetjes
 
ik neem aan dat die uitlaat minder dan 10 kilo weegt. in dit geval doe ik een voorzichtig bod van 65 euro incl. verzenden!

gr
chris
 
Terug
Bovenaan Onderaan