Magazi spiegels

Status
Niet open voor verdere reacties.

s2ralf

Die hard MF'er
12 feb 2003
590
0
Belgie
Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen
full


Mooie universele spiegels voor Je naked bike, in zeer goede staat, blauw glas M10 x 1. Bocholt-Belgie
 
Laatst bewerkt:
Ik zou je advertentie wat uitgebreider maken, anders is je topic binnen 10min op slot. *O*
 
Zou je mij kunnen laten zien hoe ver deze spiegels " naar voren" komen vanaf je stuur? Ik moet rekening houden met een miniatuur tuinhekje en een kuip op mijn motor. Mocht ik het idee hebben dat het past neem ik ze wel. Zien er netjes uit.
 
Ze staan bij mij recht boven het stuur, Je kan ze ook nog in hoogte verstellen in het blauwe vak.
full
 
Edit thanks voor de pics trouwens.

Wil je ze naar Nederland versturen? Voor 50 inclusief verzendkosten neem ik ze over. Neem aan dat je deze zo in het stuur draait en verder dus geen montagemateriaal nodig is?
 
Laatst bewerkt:
Ja, heb ze nog steeds 50 € plus verzendkosten of gewoon af te halen. Groetjes
 
Haha wordt er nu ineens niet meer normaal op mijn bod gereageerd dan?

Beetje rare manier van doen zo, vergeet niet dat op een Nederlands forum een misschien vlaamse "Je ziet maar" een beetje anders kan overkomen dan dat het misschien in Belgie doet. Ik wil ze graag kopen van je voor 50 euro, maar ik heb uit je moet maar zien niet begrepen dat mn vorige bod te laag was naar je zin...
 
Haha wordt er nu ineens niet meer normaal op mijn bod gereageerd dan?

Beetje rare manier van doen zo, vergeet niet dat op een Nederlands forum een misschien vlaamse "Je ziet maar" een beetje anders kan overkomen dan dat het misschien in Belgie doet. Ik wil ze graag kopen van je voor 50 euro, maar ik heb uit je moet maar zien niet begrepen dat mn vorige bod te laag was naar je zin...

Ik heb mijn prijs in gedacht, Jij de jouwe natuurlijk. Ik vind 50 € een redelijke prijs voor de spiegels als 57 dan wat te duur is ok geen probleem. Ze staan nog steeds op de motor en worden nog gebruikt tot ze verkocht zijn, zit dus ook geen spoed achter.
 
Ik heb mijn prijs in gedacht, Jij de jouwe natuurlijk. Ik vind 50 € een redelijke prijs voor de spiegels als 57 dan wat te duur is ok geen probleem. Ze staan nog steeds op de motor en worden nog gebruikt tot ze verkocht zijn, zit dus ook geen spoed achter.

De communicatie gaat duidelijk niet zo makkelijk als ik gehoopt had. Maar oke, wat ik bedoel te zeggen is dat je ze op mag sturen voor 57, als je mij rekeningnummerinformatie geeft zorg ik dat het geld op je rekening komt. Zal ik je als reply even mijn adres sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan