caferacer onderdelen gebruikt...opruiming

Rockert

MF veteraan
24 nov 2004
2.504
0
Odoornerveen
Tweedehands spulletjes gaan eruit. Voor de moderators: dit is volgens mij geen spam, anders graag een berichtje. Anyway, enkele tanks, rickman kuipen en tophalf en wat zitjes. Tanks zijn zo´n beetje vaste prijzen. Zitjes: wat de gek er voor wil geven...

deze tank 45 euro
full
 
Verder nog een SR500 voorwiel( spaak met dubbele schijf) XS650 cylinders, XT500 carters, kop en bigend plus bak (ex schakelwals), XS650 gietvoorwiel, Een zeer strakke 1982er SR500 tank etc etc. Veel oude meuk maar ook veel goed spul. Doe er je voordeel mee, ik wil er vanaf, schuur is erg gekrompen het laatste half jaar denk ik, kom gewoon ruimte te kort
 
XT500 onderdelen heb ik altijd wel interesse in. Heb je een foto en zijn er evt gebreken (scheurtjes, schroefdraad etc)?
 
Heb hier eigenlijk nog een compleet blok liggen. het enigste wat ik tegenkwam was dat het onderste tapgat van het oliefilterdeksel een M8 geworden is en dat er een koelrib afgebroken was. Blok is wel volledig gedemonteerd! Carters, kop, krukas, ontsteking 6v dynamogedoe, versnellingsbak etc is er allemaal bij. Enkel de schakelwals en het versnellingsbakasje zijn er niet meer. Met de nokkenas moet ik even een slag om de arm houden, kan zijn dat ik die moet inleveren als ruil bij de door mij bestelde scherpe nokkenas namelijk
 
Heb hier eigenlijk nog een compleet blok liggen. het enigste wat ik tegenkwam was dat het onderste tapgat van het oliefilterdeksel een M8 geworden is en dat er een koelrib afgebroken was. Blok is wel volledig gedemonteerd! Carters, kop, krukas, ontsteking 6v dynamogedoe, versnellingsbak etc is er allemaal bij. Enkel de schakelwals en het versnellingsbakasje zijn er niet meer. Met de nokkenas moet ik even een slag om de arm houden, kan zijn dat ik die moet inleveren als ruil bij de door mij bestelde scherpe nokkenas namelijk
En hangt er nog een prijskaartje aan deze puzzel?
 
Wat wil je hebben voor het Sr500 spul, zonder de tank?
Mocht bolski geen interesse meer hebben, heb ik dat wel :)
 
Wat wil je hebben voor het Sr500 spul, zonder de tank?
Mocht bolski geen interesse meer hebben, heb ik dat wel :)

Weet nu even niet precies welk SR spul je bedoeld. Als ik het me goed herinner had je nog een drijfstang nodig? Die heb ik dan wel over van mijn krukasmodificatie, zit nu een carrillo in vandaar. iemand die de boel kan persen ken ik nu dus ook (nette prijzen, goed werk)
 
blok is verkocht, zag ook nog een marshall demper voor een 4 cylinder liggen, nieuwstaat zonder bochten, een XS650 voorvork zonder pitting! ,en wat tweedehands universele dempers....komt vast nog wel meer bij
 
Laatst bewerkt:
Weet nu even niet precies welk SR spul je bedoeld. Als ik het me goed herinner had je nog een drijfstang nodig? Die heb ik dan wel over van mijn krukasmodificatie, zit nu een carrillo in vandaar. iemand die de boel kan persen ken ik nu dus ook (nette prijzen, goed werk)

Die drijfstang zou miss. kunnen, maar ik denk dat ik toch voor een nieuwe ga. Maar dat adresje lijkt me wel wat :) kunnen ze daar ook boren/honen? Er zat toch een diepe spoor in m'n cylinder.....
Met Sr spul bedoelde ik dat voorwiel en evt. anders spul wat je nog hebt liggen :)

Is trouwens die xs voorvork dezelfde als een sr voorvork?
 
Laatst bewerkt:
Vorkpoten zijn gelijk, T stuk en kroonplaat weer niet....al zit er wel een SR kroonplaat op het XS T stuk. Voor de duidelijkheid: De voorvork is voorzien van een XS T stuk en past dus niet "zo" in een SR. Voorwiel ligt er ook nog gewoon met dubbele schijf.Denk dat er ook nog wel ergens een XS klauw rond slingert
 
Rocket, heb je een tank (liefst lang model, maar redelïjk "budget") + zitje die passen op een CB 750 KZ? Zoja, PM me aub of mail me op maaarkske .hetemail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan