Newbie winterrit<===========

DevilDriver

MF veteraan
16 mrt 2009
2.931
6
Best
De Newbie Winterrit

De newbie's van dit jaar zijn niet te stoppen en doen daarom nog een winterrit *O*

en plannen volgende routes op newbies aan de warme chocolademelk

heb jij ook net je rbw en wil je een keer met een groep mee o.i.d. of je hebt gewoon zin om mee te gaan dan kan dat!!! :P

Datum: 13 December
Verzamelpunt AC de Meern om 10:00
Google Maps



rit ovb van het weer



Deelnemers:

DevilDriver
saknopper
Paul_k voorrijder
RemcoNL
marcel_str
VerteX
Lankho09
Bikermama
Jeulle
jari
Veccie achterrijder+ leden
RidEr_HeLeEn achterrijder
Wainski
Kato
girlR1100S
heropstapper
kaatje150
micb
de kip?
Sandertjer
KawaSjoer en een 250r met misschien nog wat andere 25kw-ers
Lampenkap
artifex
MotoBunny
Arnold-D
emgi
LobbeZ
Reeseend






Overzichtje van de Paul_krit (was een Fazerrit)

Verzamelen: AC De Meern(klikbaar), tussen 10.00u en 10.30u
Start: AC De Meern(klikbaar), beginnen met rijden om 10:30 - 10:45u
Paul_krit - Deel 1, 65.6 km, 1:20:18 uur, Blauw
Eerste stop
(eten+drinken): Bosrestaurant/Pannenkoekenhuis 't Berghuis (klikbaar)
aankomsttijd:
12:00 - 12.15
vertrektijd: afhankelijk van de gezelligheid ;)
Paul_krit - Deel 2, 48.2 km, 1:07:07 uur, Rood
Tweede Tussenstop (drinken): Mauritshoeve (klikbaar)
Fazerrit - Deel 3, 40.9 km, 0:59:34 uur, Groen
Einde:
AC De Meern(klikbaar)

full


Download route
Via deze link kan een .zip bestand gedownload worden met daarin de bestanden voor onder andere Mapsource. Ook zijn bestanden ITS vorm opgeslagen voor TomTom gebruikers. Bij de ITS file zet er nog wel een fout in dat er teveel tussenpunten bij staan. Marcel_str heeft hier een oplossing voor, namelijk het verwijderen van onnodige 0/tussenpunten. Daarnaast zijn er nog enkele andere formats toegevoegd aan het pakket, om zo een zo breed mogelijke ondersteuning te kunnen bieden. Mocht er voor jou niet het juiste bestandsformaat tussen zitten, probeer dan een converter te vinden of stuur Paul_K een PB'tje.
Voor de motorrijders zonder GPS is er ook nog een mapje met PDF bestanden. Hierin is de route in printbare tekstversie opgeslagen. Er staan zowel tussenafstanden als totaalafstanden bij.
Tot slot, als klap op de vuurpijl: een geweldige screenshot van de route weergegeven in Mapsource ;)
Note: mocht de download link niet meer werken na 30 dagen, stuur dan een mailtje of PB naar Paul_K, dan zal ik zo snel mogelijk de route opsturen. Deze gratis host gooit de file er namelijk af als deze langer dan 30 ongebruikt is.

Mirrors download link:
Upload Files, MP3, Music. Free File Hosting To Share Files
GigaSize


route en tekst van de route is van Paul_k




Er word volgens het Followup systeem gereden, verdere informatie hierover vind je bij de volgende links:


Wolve in "Newbie Tour 2007: Verre Oosten - zondag ..."

limburgrijders.eu




Voor wie is deze rit bedoeld?
- Mensen met vers A-bewijs
- Mensen die houden van gezelligheid
- Mensen die eens een mooie route wil rijden in een omgeving die hij/zij nog niet (goed) kent
- en als laatste: Voor iedereen die meewil

dingen waar je op moet letten:

-rij nooit harder dan dat je zelf aandurft/kan
-houd degene achter je in de gaten en stoppen zodra je elkaar niet meer ziet
-houd er rekening mee dat wij beginnende rijders zijn :9
-zorg dat je een volle tank hebt voor aanvang rit





Eerdere ritten


Om jullie vast in de stemming te brengen, zijn hier wat topics van vorige newbie ritten:

2004:
NewbieToer 2004
Newbie Tour Veluwe Edition
Zuid Nederland: "Newbie toer pre-winter edition
Newbie tour - Final edition 2004 - Mergellandroute

2005:
Newbie tour 01 - 2005 : Salland Edition
Newbie Tour - Check Point Charlie Edition
Newbies: Tour de Theun - 11 september

2006:
Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

2007:
Newbie Tour 2007: Verre Oosten - zondag 22 april

2009:
newbie tour 2009?

Newbie Tour 2009 Limburg

Die Neulinge gehen in die Eifel
 
Laatst bewerkt:
6 december: sinterklaasviering, kan niet
13 december: count me in!

Lijkt me leuk om nog een ritje te doen :) . Als het er geen pekel ligt op de weg dan ben ik erbij.
 
Jammer... moet werken op de 13e... -O-
Zal kijken of ik mn dienst nog kan ruilen, dat horen jullie tzt dan nog wel!

Ben op dit moment iig wel lekker op de motor naar mn werk :]
 
Winterstalling? Nou, als jullie 'm bij City Box neerzetten, dan weet je zeker dat hij er warmpjes bij staat :+
 
Klinkt als een leuk ritje! Hoewel ik nog moet uitvinden of ik dit op mijn Garmin nuvi 255 kan importeren (en al helemaal als niet-Windows-gebruiker), anders wil ik wel achter iemand aanrijden :)
 
we rijden in een Groep RemcoNL, dus gewoon mee bikkelen!!
heb je toegevoegd *O*


we rijden volgens het follow up systeem als we boven de 10 deelnemers komen, post dan wel weer de info van hoe da werkt
 
Laatst bewerkt:
@Bikermama dat ziet toch niemand O-)
waneer verwacht je het te halen?
houd de newbie topics in de gaten, misschien komt er nog zoiets als:

@RemcoNL
het follow up systeem zorgt ervoor dat we een groep blijven en allemaal onze eigen snelheid kunnen rijden, uit ervaring blijkt dat de tekst erover vrij onduidelijk is maar als je het een beetje over leest dan gaat dat toch vanzelf in de praktijk

dus bekijk de volgende links zodra we volgens dat systeem gaan rijden en het wijst echt zichzelf.
Wolve in "Newbie Tour 2007: Verre Oosten - zondag ..."

limburgrijders.eu
 
Coolcoolcool, Herkansing voor de Paul_K-toer. Zal zorgen dat dit keer mn band niet gaat staan bellenblazen, dan kan ik dit keer wellicht wel mee! *O*
Ik ga alleen niet de deur uit als 't vriest... -O-

Dus hopen we gewoon op een dagje zoals vandaag!

Count me in sofar. Ik kan zowel de 6e als de 13e. 13 moet ik wel rond 18:00 uur in Haarlem zijn, maar dat moet geen probleem zijn lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
@Bikermama dat ziet toch niemand O-)
waneer verwacht je het te halen?
houd de newbie topics in de gaten, misschien komt er nog zoiets als:

@RemcoNL
het follow up systeem zorgt ervoor dat we een groep blijven en allemaal onze eigen snelheid kunnen rijden, uit ervaring blijkt dat de tekst erover vrij onduidelijk is maar als je het een beetje over leest dan gaat dat toch vanzelf in de praktijk

dus bekijk de volgende links zodra we volgens dat systeem gaan rijden en het wijst echt zichzelf.
Wolve in "Newbie Tour 2007: Verre Oosten - zondag ..."

limburgrijders.eu

Zeg Deviltje je gaat toch zeker niet geloven dat ik zonder Atje mee gaat he! echnie kijk wel lekker uit.
En trouwens ik zie daar allemaal buikschuivers rijden _O- _O- kom ik aan met me Honda magna Choppert :] _O- *O*
Alst goed is ergens volgende week ofzo ik hoor dat nog.

Remco hier heb ik wat opnamens van de OBT verrassings rit en dit is ook met follow up system

 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt allemaal vrij logisch :) Als er geen ijs ligt tegen die tijd doe ik mee :)
 
Laatst bewerkt:
Oh DD jij vroeg me toech waneer ik verwachte me Atje te halen???
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
In de stromende regen op slingerende klei,bagger en prutwegen.
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGT
 
Terug
Bovenaan Onderaan