BMW Xmodellen: Xmoto-Xcountry-Xchallenge

@ Dick; Als je enigzins sportief door de bocht rijdt raad ik je aan die 10 jaar oude voorband ook te vervangen, voordat ie je een keer midden in de bocht verrast.

@ Ozcaferacer; lekker bezig! 8-) Hou je het een beetje vol op dat originele zadel? :]
 
Gaat prima op de ori buddy, ben wel gewend om op een plankie te rijden. Mijn streetfighter heeft ook niet bepaald een comfort zadel....😀
 
New home made design
full
 
Ik heb wel interesse! Ben alleen benieuwd of het gaat passen met de knipperlichten die ergens daar gemonteerd zitten. Heb je misschien een paar foto's van hoe hij precies gemonteerd zit?

Bij interesse, stuur me even een PM. Maat van me heeft mijn Xmoto overgekocht met bagage drager.. En deze heeft hij toch niet erop zitten (touratech model, kleinste).
 
Na veel testen lijkt het er op dat de ReCyclizer deels mijn problemen heeft kunnen oplossen.
Helaas blijft de motor toch uitvallen, wel lijken de intervallen een stuk minder te zijn.
De motor valt niet meer uit wanneer deze koud is. Dus....ik stuur de ReCyclizer niet terug.
 
Na veel testen lijkt het er op dat de ReCyclizer deels mijn problemen heeft kunnen oplossen.
Helaas blijft de motor toch uitvallen, wel lijken de intervallen een stuk minder te zijn.
De motor valt niet meer uit wanneer deze koud is. Dus....ik stuur de ReCyclizer niet terug.

Wat voor een uitlaat heb je erop? Mijn xmoto viel koud vaker uit met de leovince demper.. Met de originele en akra nooit problemen mee gehad.
 
Wat voor een uitlaat heb je erop? Mijn xmoto viel koud vaker uit met de leovince demper.. Met de originele en akra nooit problemen mee gehad.

Alles is nog origineel.
Wel bij de garage eens laten uitlezen, die gaf een foutcode op van, ik dacht, rpm signal.
 
Heeft er nog iemand een carterbeschermer en sliders,handvatbeschermers voor de xmoto
Staat wel leuk als hij iets meer aangekleed is
 
Je treft het, er staat er een op 't duitse X forum te koop;

http://www.michaelbense.de/g650x/forum/viewtopic.php?f=14&t=6446

Ik ben zelf ook nog op zoek naar twee items:
- De "instrument cluster bracket" van een Xchallenge, het onderdeel dat de verbinding vormt tussen de snelheidsmeter en de koplamp.
- Een setje originele voorvorkbeschermers van een Xchallenge

Iemand die één van deze zaken nog heeft liggen?
 
ik gebruik zelf shocktube (neopreen socks) voor de voor- en achtervork. Werkt perfect.
 
Dank voor de tip, alleen beschouw ik socktubes als een aanvulling op een setje vorkbeschermers bij een USD vork, niet als primaire oplossing. Het idee is om het lage Xmoto spatbord te verruilen voor een Xchallenge spatbord.
 
Tot nu toe werkt het perfect, ook tegen pekel. Na 4 jaar nog geen scheuren o.i.d. erin. Het ziet er alleen misschien niet zo fraai uit.
 
Kan iemand mij vertellen welke oplader ik moet kopen voor mijn x moto, zit origineel een oplaadunit zag ik. Zelf heb ik wel een ctek oplader liggen
 
"Vragen staat vrij", dacht ie natuurlijk :)

Gelukkig had ozcaferacer een betere deal ;)

Gisteren in Breda zag ik op Heyday een Xchallenge staan... Iemand van hier?
V6Kt4zu.jpg
 
Klein verslag uit spanje, tussen de strand en terrasjes een paar flinke bergritten kunnen maken met de xmoto, temperaturen van 45 graden plus in de bergen en heuvel op en af waarbij de ventilator overuren draait geeft de machine geen klap verkeerd. Bergaf soms snelheden van bijna 200 op de teller.....bizar gewoon en de nieuwe ktm 690 sm van mijn zoon liep geen cm uit gni gni.....
Ik heb foto,s gemaakt
 
Klein verslag uit spanje, tussen de strand en terrasjes een paar flinke bergritten kunnen maken met de xmoto, temperaturen van 45 graden plus in de bergen en heuvel op en af waarbij de ventilator overuren draait geeft de machine geen klap verkeerd. Bergaf soms snelheden van bijna 200 op de teller.....bizar gewoon en de nieuwe ktm 690 sm van mijn zoon liep geen cm uit gni gni.....
Ik heb foto,s gemaakt
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan