Gestolen in Twente: bestelbus met Husqvarna's

mxfoto

Rookie
17 nov 2009
5
0
Het dievengilde was weer eens actief:

In de nacht van zondag 29 november op maandag 30 november is onze bestelbus met daarin twee enduro motoren gestolen.
In de bestelbus stonden twee enduromotoren van het merk Husqvarna.
De rode bestelbus, Citroen Jumper had het kenteken VV-LP-42, het betreft een verhoogde en verlengde versie. De bus was aan de zijkanten voorzien van diverse stickers met wegracers.
Motoren : Husqvarna TE510 bj.2004, kenteken ML-BT-81 framenr. ZCGH803CA4004439 en
Husqvarna TE250 X-light bj.2010, kenteken MV-ZL-77, frame nr.ZKHA300AAAV000182
Verder lagen er nog vele nieuwe Husqvarna onderdelen in de bus.

Kapers Motoren Markelo


Wellicht zijn er mensen die het een en ander hebben gezien van de diefstal. Deze worden verzocht zich te melden. Dit kan via het algemene nummer van de politie Twente, afdeling Hof van Twente 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.
 
klote zeg :(

maar Twente??? denk je zelf niet dat ze al ver over de grens zijn???

hoop dat ze zich te pletter rijden ermee (als je ze niet terug krijgt/vind) dan B|
Q heeft absoluut geen meelij met het het dievengilde. :N
 
Ze zijn actief in Markelo de laatste tijd! :X
Vorige week ook al 4 huis inbraken als ik me niet vergis?
Succes iig... :Y
 
Uhmm zou je ook geen eigen contact gegevens er bij zetten. Als je de politie Twente nu belt is model jaar 2012 al uit tegen de tijd dat die in actie komen.
 
ja in holland word de boef beter beschermt dan de eigenaar.
verbaast me dat het gilde nog geen dieven vakbond hebben.
wordt echt tijd voor andere leiders in dit land ,misschiem een moslim?
en dan ook de straffen die ze daar hanteren....
of gewoon volkgerecht , net als heel vroeger.
stuk touw en klaar....
 
In het artikel van de TCT staat dat ze de bus hebben gebruikt bij een inbraak in amersfoort. hij is dus nog in het land en daarmee de motoren waarschijnlijk ook?

dieven, uitmoordenzetten die handel.
 
ja in holland word de boef beter beschermt dan de eigenaar.
verbaast me dat het gilde nog geen dieven vakbond hebben.
wordt echt tijd voor andere leiders in dit land ,misschiem een moslim?
en dan ook de straffen die ze daar hanteren....
of gewoon volkgerecht , net als heel vroeger.
stuk touw en klaar....

Is er wel. Helaas....
 
ja in holland word de boef beter beschermt dan de eigenaar.
verbaast me dat het gilde nog geen dieven vakbond hebben.
wordt echt tijd voor andere leiders in dit land ,misschiem een moslim?
en dan ook de straffen die ze daar hanteren....
of gewoon volkgerecht , net als heel vroeger.
stuk touw en klaar....
Niet voor het ene of het andere maar JIJ kiest uiteindelijk voor de regering van NL die de wetten maakt. JIJ bent er de oorzaak van dat dieven beter beschermd zijn dan de eigenaar.
 
Niet voor het ene of het andere maar JIJ kiest uiteindelijk voor de regering van NL die de wetten maakt. JIJ bent er de oorzaak van dat dieven beter beschermd zijn dan de eigenaar.
wat een gelul, misschien had hij wel voor de tegenpartij gekozen die het niet zo op boevengilde heeft
 
Niet voor het ene of het andere maar JIJ kiest uiteindelijk voor de regering van NL die de wetten maakt. JIJ bent er de oorzaak van dat dieven beter beschermd zijn dan de eigenaar.

Dit of soortgelijk antwoord was ook al gegeven op motormeuk .
Dus dan ook hier maar dezelfde reactie daarop.

Vrij naar Wim Kan; Democratie is de wil van het volk , iedere ochtend lees ik stomverbaasd in de krant wat ik nu weer wil.
 
Bus is inderdaad gebruikt in Amersfoort bij een inbraak in een fietsenzaak, daar hebben ze een deel van de onderdelen die in de bus lagen er uitgegooid, waarschijnlijk om ruimte te maken.
We hebben een klein deel van het geheel terug.

Met vr.gr. Kapers Motoren

Voor contact gegevens, kijk even op onze site : www.kapersmotoren.nl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan