Ducati Performance Gel Zadel voor Ducati Monster - NIEUW!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Birdboy

MF veteraan
20 jul 2006
1.466
12
Ducati Performance Gel Zadel voor Ducati Monster.

Zadel is splinternieuw en nooit gebruikt. Inclusief doos en verpakking.

Ik kocht m 2 maanden geleden, in de tussentijd is mijn Monster gestolen en is ie er dus niet op geweest.

Past in ieder geval op Monsters vanaf '01, volgens mij ook op die daarvoor maar ben niet helemaal zeker. In ieder geval niet op de nieuwe stijl Monsters (696 en 1100).

Je bent natuurlijk welkom om hem eerst te passen.

Prijs 180E.

De foto heb ik van internet geplukt, het betreft hetzelfde zadel, maar dan nieuw:

dp_1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hmm ok, ik vind de prijs eigenlijk wel wat aan de hoge kant. Ik zat aan 150 euro te denken, aangezien ze voor dat geld ook nieuw worden aangeboden. Laat maar weten wat je er van denkt.
 
Hmm ok, ik vind de prijs eigenlijk wel wat aan de hoge kant. Ik zat aan 150 euro te denken, aangezien ze voor dat geld ook nieuw worden aangeboden. Laat maar weten wat je er van denkt.

Je hebt een pm'etje!
 
Niemand nog interesse om hun Monster (en kont) te verwennen?

Tevens ook schopje! O-)
 
Niemand nog interesse om hun Monster (en kont) te verwennen?

Tevens ook schopje! O-)


Voor degenen die nog twijfelen.....de fabrikant van deze zadels is over de kop gegaan dus ze zijn er niet meer...enig alternatief dat er nu is Corbin...ozo mooi maar ook ozo duuuuuuuuur ;( !
 
Voor degenen die nog twijfelen.....de fabrikant van deze zadels is over de kop gegaan dus ze zijn er niet meer...enig alternatief dat er nu is Corbin...ozo mooi maar ook ozo duuuuuuuuur ;( !

Hey hey paniekzaaiert :+

Je hebt een PM Birdboy :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan