Onderdelen CX500 en GL500

Ik geloof je direct, maar ik wilde ze niet in een cx zetten.. dit betekent dat ik m'n ombouwplannen nog eens moet overdenken. -O-
 
Toevallig een skitplate/schetsplaat aanwezig? Of buizen om de valbeugels die rond mijn blok zitten onder het blok aan elkaar te bevestigen zonder skitplate?

Thnx
 
OVB heb ik een spanningsregelaar nodig voor een CX.
Heb je die nog?
 
Ik heb interesse in het linker zijkapje (die bij de accu). Wat wil je daar voor hebben? (en heb je even een foto?)
 
Morgen kom ik weer thuis dus regel ik dat van't weekend ff. Voor 'n joet zit je goed.
Ik lees nu net pas je mailtje :o

Dat jij zo ver je onderdelen gaat halen zeg :P ;)
Mailtje terug. Spanningsregelaar is niet meer nodig(bleek een 'cricuitstoring te zijn).

Toch wel bedankt :}


*kick*
 
Voor een tientje hebben we een deal ;)

Heb je toevallig ook nog een zadel voor de CX500A liggen?

Voor die joet moet je'm wel komen halen, anders komt er 7 euri verzendkosten bij.

Ik heb nog wel wat zitdingen liggen maar moet eerst ff kijken wat.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alleen 't setje zonder luchtondersteuning nog. Asdikte = 15 mm
Wielen heb ik 3 soorten, allemaal 19". Remslangen liggen er ook nog diverse soorten en maten.
Kom es langs en zoek es uit.
 
Het was misschien een wat impulsieve actie.. versturen is volgens mij bij nader inzien niet goed te doen met zo'n wiel, maar 480 km is me toch net wat te ver ;)

Toch bedankt voor je aanbod.

helaas, want ik zou volgens mij erg blij worden van het bij elkaar vegen van wat spul uit je schuurtje

Is die 15mm trouwens standaard voor alle cx'en?
 
Laatst bewerkt:
't is niet 't eerste wiel dat met de post meegaat, dus wat dat betreft. Hetzelfde geldt voor de vorkpoten. FFv lijstje mailen wat je nodig hebt, maak ik ff pheauteautjes, kun je rustig uitzoeken welke je wilt. Tot 10 kilo kost 7 euri, zonder band is 'n wiel al weer 'n stuk lichter. Tot 20 kg kost iets van 14 euri meen ik, kun je zowat 'n halve CX voor versturen.
15 mm as is voor de cx, cm en de oude cb-tjes standaard. ik heb ook nog 'n gl wiel maar die as is volgens mij heel anders.
 
Laatst bewerkt:
Dat valt nog mee dan, ik had met name het wiel als veel zwaarder en niet te versturen ingeschat. Heb je een passende combi wiel+as+opnemer+poten+kroonplaten, waarbij het wiel een dergelijk patroon heeft? (19" 5 spaaks bol comstar met aan beide kanten 5 gaten voor de remschijven)

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Honda CB400A 3.jpg

De remslangen moeten een cm of 50 zijn, met een kleine knik in de banjo. Met het oog plat op de grond moet hij ca. 15 graden omhoogknikken.

De pen die door de kroonplaten heenzit moet een diameter van 27mm hebben en gaat door een frame met een balhoofd van 17cm hoog.

Oja, een setje lamporen is ook handig.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben even de zolder opgedoken en heb nog wat spullen nagemeten. Het misverstand over de 15mm is duidelijk; ik had een achteras opgemeten :$

Dat houdt in dat ik de veerpoten, as en opnemer nog heb liggen. De rest is wel nog steeds van toepassing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan