YAMAHA YZF-R6 vannacht gestolen tussen Tiel en Nijmegen

joey007

MF'er
9 jun 2009
64
0
Mijn motor is vannacht gestolen! Had em pas een half jaartje! :(
Hij is wit-rood van kleur en is gestolen in Deest (Tussen Nijmegen en Tiel)

Kenteken: MP-HF-81
Type: Yamaha YZF-R6
Bouwjaar: 2006
Framenummer: JYARJ111000004764
Km-stand: ~8500

Ik heb een maand geleden mijn motor uit de allrisk gehaald en was nu WA+Diefstal verzekerd.
Heb de politie gebeld en moet daar dinsdag langs komen.
Verzekering (Centraal Beheer) ook gebeld en die hebben em uit de verzekering gehaald. Een schade-expert neemt nog contact met mij op.

Weet iemand wat ik kan verwachten kwa vergoeding?
 
Laatst bewerkt:
zeg ff waar hij gestolen is en doe er ff een foto bij en de specs, is wel zo makkelijk met herkennen :Y


klote man -O-

succes met de verzekering
 
Laatst bewerkt:
kut voor je man :(

post ff een foto en wat kenmerken :Y en kwa vergoeding zul je wel de dagwaarde krijgen , je bent verzekerd voor diefstal hè
 
Mijn motor is vannacht gestolen! Had em pas een half jaartje! :(

Type: Yamaha YZF-R6
Bouwjaar: 2006
Framenummer: JYARJ111000004764
Km-stand: ~8500

Ik heb een maand geleden mijn motor uit de allrisk gehaald en was nu WA+Diefstal verzekerd.
Heb de politie gebeld en moet daar dinsdag langs komen.
Verzekering (Centraal Beheer) ook gebeld en die hebben em uit de verzekering gehaald. Een schade-expert neemt nog contact met mij op.

Weet iemand wat ik kan verwachten kwa vergoeding?

Da's mooi k*dt,zou helemaal door het lint gaan als het 1 van de mijne was.

Maar je bent er wel vroeg bij :X ,misschien duikt ie nog wel op
 
heb het originele bericht bijgewerkt. Hoe krijg ik een foto hier geupload?
 
Laatst bewerkt:
Toen mijn fiets werd gestolen kwam de expert thuis langs, daar mocht ik de sleutels aan overhandigen van motor en slot. Aangifte overleggen en de kentekenpapieren.
Hierna vroeg hij naar de waarde van de fiets dit mocht ik aantonen aan de hand van vergelijkbare motoren in motorbladen (motortrader, enz) toen zijn we samen op een redelijk bedrag uitgekomen en dat is uitgekeerd door de maatschappij. Uiteraard wel kijken bij advertenties van bedrijven;)

Vergeet dat gedoe met kenteken en foto hier, daar komt toch niks uit. Ze gaan echt geen rondjes rijden nu met dat ding.
 
Laatst bewerkt:

Heb originele post aangepast

Toen mijn fiets werd gestolen kwam de expert thuis langs, daar mocht ik de sleutels aan overhandigen van motor en slot. Aangifte overleggen en de kentekenpapieren.
Hierna vroeg hij naar de waarde van de fiets dit mocht ik aantonen aan de hand van vergelijkbare motoren in motorbladen (motortrader, enz) toen zijn we samen op een redelijk bedrag uitgekomen en dat is uitgekeerd door de maatschappij. Uiteraard wel kijken bij advertenties van bedrijven;)

Vergeet dat gedoe met kenteken en foto hier, daar komt toch niks uit. Ze gaan echt geen rondjes rijden nu met dat ding.

Thnx voor je reactie! Hoeveel % had je ongeveer terug gekregen in verhouding met de prijs wat je ervoor betaald had? En het scheelt ook hoeveel km je ermee hebt gereden lijkt me? Ze kunnen die van mij (8500km) niet vergelijken met een van 20 000km bijvoorbeeld?

En op welke site kan ik dan het beste kijken? Wat raad je aan?


Alle tips zijn welkom! :)
 
Laatst bewerkt:
Kutzooi Joey..
Zal ff een foto posten van je bike..
1zvl8z.jpg

nwzfif.jpg
 
Balen man.... Het lijkt wel een rattenplaag hier in de regio. -O-

Tijd dat de politie eens gericht aktie neemt.... :(

Maar ja.... dat levert de staatskas niets op hè...... :r |(
 
Thnx voor je reactie! Hoeveel % had je ongeveer terug gekregen in verhouding met de prijs wat je ervoor betaald had? En het scheelt ook hoeveel km je ermee hebt gereden lijkt me? Ze kunnen die van mij (8500km) niet vergelijken met een van 20 000km bijvoorbeeld?

En op welke site kan ik dan het beste kijken? Wat raad je aan?


Alle tips zijn welkom! :)

Ik kreeg meer dan wat ik ervoor betaald had. Had um namelijk particulier gekocht en de prijzen werden vergeleken bij bedrijven als Motoport en Safe.

Gewoon ff boekjes halen als motortrader ofzo, zodat je die bijdehand hebt als hij komt. Bij mij had hij er zelf ook 1 bij zich. FF wat vergelijkbare aankruisen zodat je ze zo met hem kan bekijken.

Over het algemeen komt het wel goed hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent er nog erg rustig onder... :Y

Veel sterkte met de afhandeling, en ik hou hoe dan ook een oogje in het zeil. :Y
 
Ja ik baal er wel van, maar ik krijg mijn motor toch niet terug als ik me druk maak..

En ik ben er tegen verzekerd, dus ik krijg iig nog wat geld ervoor terug...
 
Weet iemand hoe het zit met verzekering voor accesoires? Ik had een stuurdemper op mijn motor en een Laser Extreme uitlaat.. ik heb hier geen bonnen van.. krijg ik dit wel vergoed??
 
Meestal zijn accessoires tot een bepaald bedrag verzekerd. Kijk even in je polisvoorwaarden. Succes ermee.
 
Stap 1: Zoek iets om je op af te reageren.
Stap 2: Doe aangifte bij de politie voor diefstal.
Stap 3: Schade expert ontvangen. Als je WA+Diefstal verzekerd zul je de dagwaarde vergoed krijgen + accesoires die je extra mee verzekerd hebt.
Zorg ervoor dat je van alles wat weg is bonnetjes hebt die je aan de schade expert kan tonen.
Stap 4: Minimaal een maand wachttijd voordat je uitgekeerd krijgt.
Stap 5: Ga zelf kijken wat ongeveer de dagwaarde zal zijn zodat je ongeveer weet wat je krijgt.
Stap 6: Ga alvast kijken voor een nieuwe bike want je eigen R6 zul je nooit meer terug zien.

Succes met de afhandeling, it sucks...I know...
 
Er gebeurt niks mee in Nijmegen. Ik heb het van iemand die bij de Politie daar werkt. Ze weten er van al die gestolen motoren. Maar het is "beleid". Er wordt niks mee gedaan.
Echt triest.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan