aanhanger 2 motoren Erde

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxer addict

Die hard MF'er
18 aug 2002
633
0
spijkenisse
Te koop:


Erde aanhanger voor twee motoren compleet werkende verlichting incl. verplichte mistlamp.
alles zo weggewerkt dat de verlichting bijna niet kapot gaat.
geen oprijplaat gebruikte altijd een houten plank werkt prima!
nieuw reservewiel banden nog in goede staat van de week nog een motor mee in engeland opgehaald.

zal er nog wat foto's bij doen van vorig weekend!

vraagprijs 425€ 400€???€360€ vaste prijs
gsxr@hccnet.nl
full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
ja dat kan want hij staat nu zo dat de motor in het midden kon staan omdat ik er één ging ophalen!

er passen twee supersports op of 3 crossers als je er nog een gootje bij zou kopen bij erde
dat is het voordeel van erde alles is er voor te koop!
het is echt een fabriekstrailer!
 
schoppie!!!!!



motor binnenkort waarschijnlijk ook te koop wegens financiële tegenvaller!!
zonder kenteken voor de circuitmensen onder ons.
 
dat klopt daar heb ik mijn motor opgehaald!!!
alles was in kan en kruiken voor de supersport alleen nu begeeft mijn auto het en aangezien mijn gezin afhankelijk is van de auto moet ik keuze's maken!

dus of ik laat hem volgend jaar keuren als alles weer op de rij staat of ik verkoop de boel nu zonder kenteken!
 
dat klopt daar heb ik mijn motor opgehaald!!!
alles was in kan en kruiken voor de supersport alleen nu begeeft mijn auto het en aangezien mijn gezin afhankelijk is van de auto moet ik keuze's maken!

dus of ik laat hem volgend jaar keuren als alles weer op de rij staat of ik verkoop de boel nu zonder kenteken!

Dacht ik al, heel herkenbaar die grote parkeerplaatsen langs de snelweg met complete winkelcentra ;)

Enne... had je maar geen Ford moeten kopen he :+
 
nieuwe prijs!!



hier gaat niets meer vanaf dus niet meer onderhandelbaar!!





360€


hou hem niet vast wie het eerst komt het eerst maalt!
(met dank aan diegene die reserveert en niet meer komt/belt)
 
als je de platen uit elkaar legt voor twee motoren dan is de hartmaat tussen die platen 75cm!
de rijplaten zijn 2m lang.
de kar is totaal 3m lang en redelijk licht!


het stuur van mijn gsxr1000 k5 is 70 breed dus als je er twee op zou zetten hou je tussen de sturen 5 cm over.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan