MF t 'Gooi en Vechtstreek Deel *58* We rijden gewoon door!

L3MMING een OP?

  • Vooruit, 1 keer.

    Stemmen: 19 73,1%
  • Sluiten die hap..

    Stemmen: 7 26,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
tricia.jpg
 
Laatst bewerkt:
:+ voor de lol op de motor met regen heb ik nog niet meegemaakt :N
Miss gaat dat over als je 'm wat langer hebt.

Toerritje gereden of snelweg?

Het is inderdaad vast mijn beginners-enthousiasme :]
Ook vrij veel snelweg meegepakt als onderdeel van het toerritje. *O*

Goh, Kato is al in kerst-stemming. *D
 
Wel..... hou het er maar op dat er nog foto's komen waar je dubbel van ligt :X :X











Door en door koud aan de koffie met whisky zit ik nu bij te komen van een heerlijk dagje.
Super goed gevangen en het is echt heel leuk uit de boot.'
12 stuks totaal *D

Grootste was 74cm, dat begint erop te lijken :)
*D :}
 
Hij is echt heel vet geworden!!!
full


Deze hangt nu ook netjes aan de muur op mooie hoogte...
full


ff biertje erbij en de avond afsluiten met bankhangen :+

:W
 
Ziet er goed uit Michiel zeker die boven je bank. Stijlvol.

Iedereen een goede nachtrust ik ga naar me bed.
Truste :W
 
Ziet er mooi uit, Michiel!

blegh, het is weer bijna maandag. :(
sttttt!!!!

Zit nog even lekker na te genieten van dit weekend onder het genot van een biertje *D

@All; thanks, ben er echt blij mee! *D
@Xtra, kwaliteit van de drukken is echt top!

Het resultaat heeft trouwens met veel meer dingen te maken dan de kwaliteit van het drukwerk (de printers)... Zoals ik al zei heeft de buurvrouw van mn ouders, die grafisch vormgever is, er nog wat dingen aan verbeterd. Zo was het midden van de ondergaande zon "te wit" zodat de printers daar geen kleur zouden achter laten met als gevolg een duidelijk verschil; wel inkt is lichte glans, geen inkt is ruwe canvas. Nooit bij stil gestaan...
Verder had ze ook nog wat "dondere plekjes" uit de lucht weg gehaald en andere dingen vervaagd omdat die printers anders daar echt vlekjes van maken (als het contrast hoog genoeg is). En zo nog wel wat aanpassingen... :+


Dus het uiteindelijke resultaat is echt mooi :} Ook geweldig dat ik gewoon langs kon met USB-stickie en erop wachten *O*
 
Slaap lekker Gooiers! :W :Z

@ Michiel, ziet er onwijs gaaf uit! :Y

@ WestBest, geen probleem met maandag... morgen lekker kijken voor boardwear en dinsdag naar de sauna :Y
 
Jee, ben ik de enige met maandag-blues?

Dat laatste klinkt wel heel erg lekker, Noorus. Ik was afgelopen dinsdag geweest; voor het eerst in Weesp, maar dat viel wel erg tegen.

Slaap lekker all! :z
 
:+ voor de lol op de motor met regen heb ik nog niet meegemaakt :N
Miss gaat dat over als je 'm wat langer hebt.

Toerritje gereden of snelweg?

:$
Ik heb ook nog last van beginners enthousiasme denk ik...

Ik vind het nog best wel leuk op de motor in de regen. Het heeft wat comfortabels en vertrouwd. :) Liever op de motor dan in de auto in ieder geval. :)
 
:$
Ik heb ook nog last van beginners enthousiasme denk ik...

Ik vind het nog best wel leuk op de motor in de regen. Het heeft wat comfortabels en vertrouwd. :) Liever op de motor dan in de auto in ieder geval. :)
Rij regelmatig door de regen, vrijdagavond naar Leiden in noodweer, maar echt heerlijk rijden is het ook weer niet. Genieten doe ik bijna altijd wel op de motor, maar storm en regen tegelijk vind ik :r
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan