MF t 'Gooi en Vechtstreek Deel *58* We rijden gewoon door!

L3MMING een OP?

  • Vooruit, 1 keer.

    Stemmen: 19 73,1%
  • Sluiten die hap..

    Stemmen: 7 26,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
;) Ha, met vissen op snoek(baars) natuurlijk :P (blinkertjes of aas?)

Geen hulp nodig mettut bootje?
Pluggen *D


RAPALA_JNTDclr.jpg


en

2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Echt vet fimpie.
Ik heb die cam ook mooie beelden alleen met licht is het lastig. Geluid is altijd een issue. Kun je weinig aan veranderen komt door de wind.
@Tosie Met welk programma bewerk je het filmpie. Kun je dan ook contrast instellen.
Windows moviemaker... :+

Muziek ook daar mee opgelengd.

Contrast instellen heb ik niet naar gekeken. Ik probeer zoveel mogelijk op m'n cameraatje in te stellen. Werkt beter dan achteraf je contrast boosten...
 
mooi filmpje je ziet de vonken achter de motor aankomen van degene die filmt vind ik grappig.
volgend jaar ga ik ook mee naar die circuit dagen,kan ik een beetje leren bochten nemen
(aan me motor ligt het niet).
lijkt me echt leuk.
als ik zo naar het filmpje kijk lijkt het zo hoe harder door de bocht hoe minder haar je heb of zoiets :+ ;)
 
06:00 lange?

ff serieus...waar ga je varen/aanmeren en hoelaat etc.
Smiddags kan ik niet maar misschien dat er daarvoor/daarna wat te regelen valt met clau :+
 
haha ;)


We stappen (jawel :P ) bij mij in en varen dan naar waar jullie niet kunnen komen :N
Misschien wel ff langs de 's Gravelandsevaart ook nog. Daar kun je wel komen :Y
Verder niet in de bewoonde wereld denk ik.
 
Net terug van foto's laten drukken op canvas :9~ :} Vanmiddag nog even langs de buurvrouw van mn ouders geweest. Die is grafisch vormgever en heeft hier en daar nog wat dingen aangepast.

Nu alleen nog even snel een surprise in elkaar flansen, cadeaus inpakken en gedichten maken :+


:W back to work!
 
Strakke planning :Y Ja, alles op het laatste moment doen is niet handig idd.



Foto als ie hangt he :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan