MF t 'Gooi en Vechtstreek Deel *58* We rijden gewoon door!

L3MMING een OP?

  • Vooruit, 1 keer.

    Stemmen: 19 73,1%
  • Sluiten die hap..

    Stemmen: 7 26,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
100! Toppie!

full
 
Laatst bewerkt:
Aaf mensen... :W

We gaan mooie trial fotootjes zien van Jantah! :Y

Vandaag weer de eerste wedstrijd van de Nunspeetse wintercup. Ging erg lekker, de eerste 2 rondjes heel goed, 3e minder en vooral aant eind... B| Ik rij de non-stop in, hoor ik 'KLIK' :? uh, het zal wel... :/
Ik zet om van achter, hoor ik een harde 'KLÀÀÀÀK'... en heb ik in één keer een low-rider! :(
Was er een oog afgebroken van het linksysteem waar m'n achtershock op aangesloten zit. Verder rijden zat er niet meer in! Mocht ik een fiets van iemand anders lenen om de 4e ronde nog te rijden! *O* super van hem... *O*
Laatste rondje op een vreemde fiets gereden, ging niet zo soepel, maar ik kon tenminste de wedstrijd uitrijden. Gelukkig niks mee gebeurt... :P
En door m'n opgebouwde voorsprong toch lekker gewonnen! *O* *O* *O*

Jan was er dus bij en heb hem een beetje wegwijs gemaakt in het kleine trialwereldje! Gaat helemaal goed komen met z'n fotografie studie! ;)
Moet nog wel wennen dat er een trial-papparazi in de struiken kruipt! Maar ik raak er wel super geconcentreerd door, omdat ik het graag voor de camera goed wil doen. Dat heeft me een paar keer geholpen! *D

Ik kan niet meer zonder je, Jan!! :')

Vimeo: Dolomiti 2009

*O* *O* *O*

Kwil terug... :/





Heb 't kort gehouden...
:}
Mooi man! Drie vonkende mafkezen achter elkaar aan... *D

Donderpoes 200 v. chr. _O- :')

Je rijd die dikke hokken wel ff zoek! :W

Uw wachtwoord is onjuist.


Probeert U het nogmaals.


Als U Uw wachtwoord vergeten bent stuurt U dan een mailtje naar:


kenjenouhelemaalnietsonthouden@To$iEforpresident.com...
:')

we starten morgen om 6:00 uur :Y
Vergeet de koffie niet... zo zielig als de anderen tegen zo'n B| gezicht aan moeten kijken! :P

$%@$#^$@#*$@$#(*@(#%P&$@#$*&@#**@#$ :(

HOUD HET ONGELUK DAN NOOIT OP DIT JAAR :( :( :( :( :(
Wassup kerel... :? :/

Billen... :9 *O*

Nieuwe booots!!

[afbeelding]

Posert de posert :P
Strakke klompen! :9~ :}


[me]Bartje heeft ook wat gekocht...[/me]

12373722387265.jpg
12374646553071.jpg


:9 trialbroekie en bijpassende handschoentjes!
 
Laatst bewerkt:
Aaf mensen... :W

We gaan mooie trial fotootjes zien van Jantah! :Y

Vandaag weer de eerste wedstrijd van de Nunspeetse wintercup. Ging erg lekker, de eerste 2 rondjes heel goed, 3e minder en vooral aant eind... B| Ik rij de non-stop in, hoor ik 'KLIK' :? uh, het zal wel... :/
Ik zet om van achter, hoor ik een harde 'KLÀÀÀÀK'... en heb ik in één keer een low-rider! :(
Was er een oog afgebroken van het linksysteem waar m'n achtershock op aangesloten zit. Verder rijden zat er niet meer in! Mocht ik een fiets van iemand anders lenen om de 4e ronde nog te rijden! *O* super van hem... *O*
Laatste rondje op een vreemde fiets gereden, ging niet zo soepel, maar ik kon tenminste de wedstrijd uitrijden. Gelukkig niks mee gebeurt... :P
En door m'n opgebouwde voorsprong toch lekker gewonnen! *O* *O* *O*

Jan was er dus bij en heb hem een beetje wegwijs gemaakt in het kleine trialwereldje! Gaat helemaal goed komen met z'n fotografie studie! ;)
Moet nog wel wennen dat er een trial-papparazi in de struiken kruipt! Maar ik raak er wel super geconcentreerd door, omdat ik het graag voor de camera goed wil doen. Dat heeft me een paar keer geholpen! *D

Ik kan niet meer zonder je, Jan!! :'):}
Mooi man! Drie vonkende mafkezen achter elkaar aan... *D

Donderpoes 200 v. chr. _O- :')

Je rijd die dikke hokken wel ff zoek! :W:')Vergeet de koffie niet... zo zielig als de anderen tegen zo'n B| gezicht aan moeten kijken! :PWassup kerel... :? :/Billen... :9 *O*Strakke klompen! :9~ :}


[me]Bartje heeft ook wat gekocht...[/me]

[afbeelding] [afbeelding]

:9 trialbroekie en bijpassende handschoentjes!
Balen van je brommert. Hopelijk snel fixbaar...

Jan ook al wat meters gemaakt???
 
zo terug thuis.

Nou me ma heeft een hersenbloeding gehad afgelopen nacht.....
Pfff, dat is zeker klote.

Een ernstige met blijvende schade of is er nog niets bekend?
Ben daar niet zo bekend mee.


iig heel veel sterkte man :/
 
Pfff, dat is zeker klote.

Een ernstige met blijvende schade of is er nog niets bekend?
Ben daar niet zo bekend mee.


iig heel veel sterkte man :/

ze ligt in het ziekenhuis voor het geval dat. En gaan morgen allemaal testen doen.
Ze is nu gevoelloos aan 1 kant van haar hoofd en nek. En verder weten we nog niets 100% zeker. We weten niet of het weg gaat of niet.
 
ze ligt in het ziekenhuis voor het geval dat. En gaan morgen allemaal testen doen.
Ze is nu gevoelloos aan 1 kant van haar hoofd en nek. En verder weten we nog niets 100% zeker. We weten niet of het weg gaat of niet.
Onzekerheid -O-




Afwachten dus, ik hoop dat alles weer helemaal goed komt.
Nogmaals sterkte Patje.
 
ze ligt in het ziekenhuis voor het geval dat. En gaan morgen allemaal testen doen.
Ze is nu gevoelloos aan 1 kant van haar hoofd en nek. En verder weten we nog niets 100% zeker. We weten niet of het weg gaat of niet.
Sterkte kerel!!! -O-
 
Onzekerheid -O-




Afwachten dus, ik hoop dat alles weer helemaal goed komt.
Nogmaals sterkte Patje.
:^

Het niet weten wat er komen gaat... niets kunnen doen... succes Pat en de rest van de familie de komende tijd :j Veel sterkte voor je moeder :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan