MF t 'Gooi en Vechtstreek Deel *58* We rijden gewoon door!

L3MMING een OP?

  • Vooruit, 1 keer.

    Stemmen: 19 73,1%
  • Sluiten die hap..

    Stemmen: 7 26,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hillywood was je hometown toch?? En waar zit die Nike outlet dan? :P
full
... Baarn
full
Hebbie wat nodig dan? Ik ga zo ff erheen namelijk...


edit: zit hier tijdelijk... tot einde van het jaar. Is van een webshop die hier en daar wat vrijstaande pandjes tijdelijk betrekt en dan daar spullen verkoopt
full



Aaf! :W

@ SP, damn goed bezig geweest joh! Durf bijna niet op nikeplus te kijken... Maar hoe gaat dat dan in de sneeuw?! Glibber je niet alle kanten op??

@ Michiel, wat kostten die handschoenen van je!? Ik heb ze namelijk ook nog niet...

@ Svijf, fijne vakantie!!! :W

Wil eigenlijk m'n nest in, maar we zitten hier nog te wachten op iemand uit Belgie die Phoen z'n WOW account komt kopen... Die komt daarvoor even 2,5 uur met de auto deze kant op... :?
5 hele pleuro's
full


@Pino; jeetje zeg. Sterkte!
@Will; enjoy your lappie
full




Gisterenavond kerstdiner gehad van mn werk... Lekker gegeten en toetje was voor herhaling vatbaar
full
 
Laatst bewerkt:
Morgen *O*

@ Pino, jeetje wat erg van je moeder en je zus.... Sterkte.... -O- :j Ennuh, pas op met glijden! :Y

@ Tosie-top, WAAUUUWWW!!! :}

@ Lemming, veel plezier in Rotterdam! Zal wel druk zijn...

@ Michiel, wat was het toetje!?? :P

Ik net 13,3 km hardgelopen. Was heeeerlijk buiten! En allemaal leuke beesten gezien in het bos, hertjes, hazen en roofvogels. En een gestrandde TNT bus... :o
 
full
hardloop handschoenen waren niet binnen... en hij verwacht ze ook niet meer dit jaar. Via zijn site sports24.nl kan ik ze nog wel bestellen... maar dan moet ik er weer op wachten en kan niet passen. Dan maar voor 17euro bij een andere zaak handschoenen halen, is toch echt wel nodig nu
full
 
Laatst bewerkt:
middag :)

@ Pino

heel veel sterkte. Hopelijk komt alles weer snel goed.


Zo gisteravond feestje gehad. Veelste veel gedronken ben nu nog niet nuchter volgens mij. Alcohol nooit aan beginnen is niet goed voor de mens
 
Nogmaals bedankt allemaal voor jullie medeleven :Y

Winter sloffen zitten er onder dus we kunnen weer glijen *D
Brrr wat is dat koud buiten niet normaal meer 8-)
 
Heheh waren idd Belgen....
Mooie was nog dat ze voor de deur stonden maar niet heus.
Ja op de ******straat...of weg of wat dan ook.. bleken ze in A"dam te staan :P
 
En een gestrandde TNT bus...

In het bos? :o

Net even met de motor naar een wasstraat gereden, want thuis afspoelen gaat natuurlijk niet. Dat was een redelijk slecht idee, nu zit m'n hele motor onder het ijs. Even afspoelen, alles vroor gelijk op. En m'n sleutel zat vastgevroren in het slot, evenals dat de koppelingshendel en remhendel waren vastgevroren.

Leermomentje dus. Al is de motor nu wel schoon onder dat ijs. :]
 
In het bos? :o

Net even met de motor naar een wasstraat gereden, want thuis afspoelen gaat natuurlijk niet. Dat was een redelijk slecht idee, nu zit m'n hele motor onder het ijs. Even afspoelen, alles vroor gelijk op. En m'n sleutel zat vastgevroren in het slot, evenals dat de koppelingshendel en remhendel waren vastgevroren.

Leermomentje dus. Al is de motor nu wel schoon onder dat ijs. :]
:X :X :X
 
@ SP, damn goed bezig geweest joh! Durf bijna niet op nikeplus te kijken... Maar hoe gaat dat dan in de sneeuw?! Glibber je niet alle kanten op??
Je staat nu nog maar 8,5km achter, je hebt goed je best gedaan vanmorgen!
Morgen om 12:00 loopt hij pas af he ;)

Over glibberen; 'engste' vond ik juist verborgen boomstronken enzo; verzwikken.
 
In het bos? :o

Net even met de motor naar een wasstraat gereden, want thuis afspoelen gaat natuurlijk niet. Dat was een redelijk slecht idee, nu zit m'n hele motor onder het ijs. Even afspoelen, alles vroor gelijk op. En m'n sleutel zat vastgevroren in het slot, evenals dat de koppelingshendel en remhendel waren vastgevroren.

Leermomentje dus. Al is de motor nu wel schoon onder dat ijs. :]
:')

Net ook nog ff :] maar toen het zonnetje weg was, werd het pas echt
full
. Zit nu te ontdooien met warme chocomel met slag en kerstbrood met boter :9

De enige andere motoren die ik op de weg zag waren lesmotoren :}
 
In het bos? :o

Net even met de motor naar een wasstraat gereden, want thuis afspoelen gaat natuurlijk niet. Dat was een redelijk slecht idee, nu zit m'n hele motor onder het ijs. Even afspoelen, alles vroor gelijk op. En m'n sleutel zat vastgevroren in het slot, evenals dat de koppelingshendel en remhendel waren vastgevroren.

Leermomentje dus. Al is de motor nu wel schoon onder dat ijs. :]

Beetje water naar de zee dragen lijkt me. :) Waarom spoelde je motor schoon?
 
:')

Net ook nog ff :] maar toen het zonnetje weg was, werd het pas echt [afbeelding]. Zit nu te ontdooien met warme chocomel met slag en kerstbrood met boter :9

De enige andere motoren die ik op de weg zag waren lesmotoren :}
:X Ga vanavond na het eten op de motor naar Amsterdam... Wil m'n motor daar hebben voordat het gaat sneeuwen vannacht.... Echt koud wordt ik niet, alleen m'n vingers zijn vrij fris -O-
 
:X Ga vanavond na het eten op de motor naar Amsterdam... Wil m'n motor daar hebben voordat het gaat sneeuwen vannacht.... Echt koud wordt ik niet, alleen m'n vingers zijn vrij fris -O-
Pcies; vingers en tenen zijn meestal de klos ;)

Wees voorzichtig, want ook dikke lagen pekel kan glad zijn (had dus vanmiddag daardoor een oeps-momentje bij Hilversum/Baarn.
 
Beetje water naar de zee dragen lijkt me. :) Waarom spoelde je motor schoon?

Motor staat nu toch even twee weken stil, en ik wil een paar kleine dingetjes een beetje opknappen en een schone motor werkt wel zo fijn. Overigens zat er voor bijna 100km woon-werk aan pekel op, terwijl het van het tankstation naar huis hooguit een kilometertje is en de straat er nu redelijk droog bij lag. Afspoelen heeft dus wel degelijk zin gehad. Alleen het weer opstappen was even 'interessant'. :Y
 
full
... tot het volgende deeltje!!


Tis trouwens echt !@#$ koud buiten zeg. Even boodschappen gedaan met de auto, maar ook dat is geen pretje
full
 
Motor staat nu toch even twee weken stil, en ik wil een paar kleine dingetjes een beetje opknappen en een schone motor werkt wel zo fijn. Overigens zat er voor bijna 100km woon-werk aan pekel op, terwijl het van het tankstation naar huis hooguit een kilometertje is en de straat er nu redelijk droog bij lag. Afspoelen heeft dus wel degelijk zin gehad. Alleen het weer opstappen was even 'interessant'. :Y

Ja, maar je spoelt het eraf... rijdt naar huis en het zit er gelijk weer op. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan