VFR/RVF 400 Topic deeltje #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, nog gauw even twee setjes banden opgescharreld. :P Bridgestone BT 090 R PRO.
120/60/17 en 150/60/18. (de voorraad wordt steeds minder)
De NC 30 heeft voor van 't zomer weer rubber. :Y [afbeelding]
Het tweede setje is voor Hendrik *O*

...

HAMSTEREEEEN!!!! _O- Moeten wij als 400cc rijders ons echt zorgen gaan maken dat de bridgestone BT090's binnenkort niet meer leverbaar gaan worden...??? :?

mjam mjam nieuwe kuipset en demper gescoord bij Karl :-)
Ik voel deze zomer een verse nieuwe kleur aankomen, suggesties anyone?

Ik zou zeggen: Oldskool HRC Freddie Spencer replica!!!! :9~

motogp156mediumtc2.jpg


motogp155mediumjz4.jpg


motogp153nn7.jpg


motogp154mediumjw8.jpg
 
mjam mjam nieuwe kuipset en demper gescoord bij Karl :-)
Ik voel deze zomer een verse nieuwe kleur aankomen, suggesties anyone?

Nieuw is een groot woord, maar je kan weer effe vooruit :)

Dat zilver-rood wat Nick voorstelt is wel gaaf, maar dan zou je je velgen ook moeten spuiten. Ik denk er nog even over na ;)
 
Laatst bewerkt:
Nieuw is een groot woord, maar je kan weer effe vooruit :)

Dat zilver-rood wat Nick voorsteld is wel gaaf, maar dan zou je je velgen ook moeten spuiten. Ik denk er nog even over na ;)
<kabouter Wesley-stemmetje>Voorsteld is met een 't' hor!</kabouter Wesley-stemmetje>

:+
 
Laatst bewerkt:
<kabouter Wesley-stemmetje>Voorsteld is met een 't' hor!</kabouter Wesley-stemmetje>

:+

TERING!!!!! :o

Het zal je niet vaak lukken mij op een schrijf -spel of grammaticafout te betrappen |( |( Deze was om te kijken of jij wel oplet :+
 
KIJK NOU WAT NICK GEDAAN HEEFT!!!!

Onze TS nota bene '(

Nickel89 in "Aprilia RS125 - 1999 voor maar 900 Euro"



e tu brute -O-

Naai me maar aan de schandpaal '(

lk ga met een gebruikte koppelingsset en de kabelkoppling van de week nog één keer aan de gang. Maar eruit gaat ie -O-

Er komt nog ooit een NC30/35 :Y

Die wil ik gewoon, maar voor nu is het VFR verhaal ten einde aan het lopen.

Met 100 euro per poging, loopt ht me te veel in de papieren... deze RS is goed en netjes.

Ik hb deverkeerde aanpak gekozen... eerst klussen... terwijl rijden op 1 had moeten komn. :]

Maar ik blijf hier nog wel meekijken hoor, zelfs als de NC24 weg is :) :Y


<kabouter Wesley-stemmetje>Voorsteld is met een 't' hor!</kabouter Wesley-stemmetje>

:+

Revenge is sweet :P
 
Laatst bewerkt:
Dit is voorkennis -O-

Wraak op mij nemen voor ik het uberhaupt gedaan had B|

Maar inderdaad.. three cheers for sweet revenge! })

ja hoho, misverstand, die zoete wraak was van jou he ;) Ik hoop dat ik ook nog eens een mooie kans krijg om jou die terug te betalen :+
 
Danny & Christa, de eerste stap in onderhoud is gezet. De NC 30 dame :9~ staat al parmantig op een deftige tafel. En, heel belangrijk, de kachel staat aan :P
full

full


Zal een fotoverslag bijhouden *O*
 
Laatst bewerkt:
Danny & Christa, de eerste stap in onderhoud is gezet. De NC 30 dame :9~ staat al parmantig op een deftige tafel. En, heel belangrijk, de kachel staat aan :P [afbeelding]
[afbeelding]

Zal een fotoverslag bijhouden *O*
Is toch wel echt een mooi exemplaar die NC30 :9~

Overigens, Roel... effe je 'signature' bekritiseren... een motorfiets 'ride' je en een auto 'drive' je. Behalve als je met iemand mee rijdt in de auto dan is het in het Engels wel 'ride'. Bijvoorbeeld 'Ride the bus. '

Mierenneuken... soms zo lekker *D
 
Danny & Christa, de eerste stap in onderhoud is gezet. De NC 30 dame :9~ staat al parmantig op een deftige tafel. En, heel belangrijk, de kachel staat aan :P [afbeelding]
[afbeelding]

Zal een fotoverslag bijhouden *O*

Wat heb ik er nou weer mee te maken? ;)

Is toch wel echt een mooi exemplaar die NC30 :9~

Overigens, Roel... effe je 'signature' bekritiseren... een motorfiets 'ride' je en een auto 'drive' je. Behalve als je met iemand mee rijdt in de auto dan is het in het Engels wel 'ride'. Bijvoorbeeld 'Ride the bus. '

Mierenneuken... soms zo lekker *D

Lekker bezig Nick :P


Prettig weekend mensen!
 
Is toch wel echt een mooi exemplaar die NC30 :9~

Overigens, Roel... effe je 'signature' bekritiseren... een motorfiets 'ride' je en een auto 'drive' je. Behalve als je met iemand mee rijdt in de auto dan is het in het Engels wel 'ride'. Bijvoorbeeld 'Ride the bus. '

Mierenneuken... soms zo lekker *D
En het is: I have a Aprilia.

En trouwens, waar zie jij dat staat: driving? Ik zie het niet :Z
 
Laatst bewerkt:
En het is: I have a Aprilia
Neuh, is Can I haz cheezeburger-taaltje :+

Overigens... het is, I have an Aprilia... als het daaropvolgende woord met een klinker begint dan moet je 'an' gebruiken, begint het daaropvolgende woord met een medeklinker, dan moet je 'a' gebruiken :Y

Sorry, I can't help myself! :')
 
Neuh, is Can I haz cheezeburger-taaltje :+

Overigens... het is, I have an Aprilia... als het daaropvolgende woord met een klinker begint dan moet je 'an' gebruiken, begint het daaropvolgende woord met een medeklinker, dan moet je 'a' gebruiken :Y

Sorry, I can't help myself! :')

Ik vind het tweetaktgeluid van een Aprilia klinken als een medeklinker, vandaar " a " Aprilia :z
 
Laatst bewerkt:
Neuh, is Can I haz cheezeburger-taaltje :+

Overigens... het is, I have an Aprilia... als het daaropvolgende woord met een klinker begint dan moet je 'an' gebruiken, begint het daaropvolgende woord met een medeklinker, dan moet je 'a' gebruiken :Y

Sorry, I can't help myself! :')

Is dat ook na een niet-zelfstandig onbepaald voornaamwoord?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan