VFR/RVF 400 Topic deeltje #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohja en in motormagazine stond stuk over de VFR1200F

Hijs leuk, maar te tam is de conclusie, en klinkt ook al niet als een V4 -O-


Ze moeten maar snel een VFR1000R maken!
 
Laatst bewerkt:
Hendrik, de voorraad staat al weer lekker koud voor je :9~
full

Is het genoeg?
 
Ik ben al bezig om een nieuwe RVF 400 te ontwikkelen. :9~ Geduld :P
Ze moeten gewoon voor 2014 de 125cc-klasse in de Moto3 omturnen... en dan met 400cctjes gaan karren :P

Honda moet dan maar weer blokken ontwerpen, huppa... en dan de V4 voor de toppers (Honda Fabrieksrijders) en 4-in-lijntjes voor de klantenteampies :Y

En dan als basis de CBR400RR en VFR400R blokjes pakken en vet hard updaten *O*
 
Hendrik, de voorraad staat al weer lekker koud voor je :9~
[afbeelding]
Is het genoeg?

Mummelman, alleen als ie ijs en ijs koud is...

Komt weer goed *D

Vandaag in de auto (Ford Fiesta van de mama) gaan werken en 's avonds door 12cm sneeuw weer naar huis gereden

En dan te denken dat ik deze morgen nog heb overwogen om met de moto te vertrekken, gelukkig heb ik dat maar niet gedaan
 
...
Ze moeten maar snel een VFR1000R maken!

Ik had eigenlijk verwacht dat Honda eerst een VFR800R op de markt zou brengen...dat zou logisch zijn, aangezien ze al een VFR800F versie hebben, en er al een paar jaar met 800cc GP machines wordt gereden.

Maar ja, ze moeten meer concurreren en gaan in de markt met de nieuwe VFR1200F de strijd aan met oa. dikke duitse touringfietsen. Money talks! -O-

Als in 2012 met max.1000cc en met max. 4 cylinders wordt gereden in MotoGP, dan zou het wel gaaf zijn als ze eindelijk een VFR/RVF1000R op de markt lanceren :)

En maar meteen even een nieuwe 400...

Nou als dat zou kunnen, dan koop ik er wel een :Y Een nieuwe VFR/RVF400R ofwel een VFR/RVF600R a la Moto2 of iets dergelijks zou ook niet verkeerd zijn :)


Ik ben al bezig om een nieuwe RVF 400 te ontwikkelen. :9~ Geduld :P

Cool! Houdt ons op de hoogte ;)

Waar staat die collectie? Wauw... :9~~

In Motegi, Japan :9~ Zoek maar eens op "Honda Collection Hall Japan".
 
Laatst bewerkt:
Leuk artikel over die Vantastische V-4, Roel! ;) De RC30 heb je al in je collectie....maar komt die andere er ooit ook erbij te staan?

Gefeliciteerd met je Hayden replica 848! Gaaf hoor! :Y Snap wel dat je het warm krijgt met zo'n dame erbij, zeker nu met een pak sneeuw voor de deur :+
 
Een mooi artikel . Vergelijkings test RSV4 Factory - VFR 750 R RC 30 :9~ :9~ :9~
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Kwijl,



De kogel is door de kerk. De 1098 ingeruild op een 848. En wel deze: de laatste in Nederland (van de 8). [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

en Kwijl,

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~


EDIT: Ik ben ook zo vrij geweest om het artikel in het RSV4Factory topic te plaatsen, met jouw naam erbij uiteraard ;)
 
Laatst bewerkt:

Leuk artikeltje, zal ik maar eens uitprinten en lezen ;-)

Fantastische ducati trouwens, ik kan niet wachten om ze live te zien (zowel de Duc als die dame ;) )

Even iets anders, het gastenverblijf is bijna klaar dus als je wil kom je maar een keer langs:







Morgenvroeg het dak nog afwerken en tegen morgenavond kan je bed erin ;)

Oja, de koelkast is ook al gevuld
 

Kijk. zo zijn dus Belgen; als ze weten dat je komt (ik vertrek nl. morgenvroeg) dan doen ze er alles aan om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. :( Kosten nog moeite worden gespaard })
Het enige dat me bevalt is die fles drank, maar ik stel het ten zeerste op prijs, om die, indien mogelijk, binnen op te drinken.
Laat me op tijd weten of dat mogelijk is, anders boek ik een kamer bij YapYum in Antwerpen _O-
Ik hoor van je.
 

Ik zie je onderbroek... (dat valt mij dan weer op in plaats van dat mokkel op de 848)

Roel, heel gaaf je inruilactie! Bijzondere motor, weet niet of ik de kleurstelling nou perse heel mooi vind, maar dat is natuurlijk niet het enige!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan