VFR/RVF 400 Topic deeltje #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was inderdaad dolle pret

En euhm, een beetje respect voor het ijshotel hé, ik heb er hard aan gewerkt hoor

Die magnesium velgen zagen er allemaal heel erg mooi uit, en die dingen wegen echt niets :9~

Vrolijke kerst allemaal
Ligt het aan mij, of zitten er op de NC24 standaard magnesium wielen? :$

Die dingn wegen nog minder dan mijn 12" alu scootervelgjes :Y :P
 
Die 3 spaaks vind ik niet mooi, die 5 spaaks daarentegen!

@iederander, fijne feestdagen, doe geen dingen die ik ook niet zo doen (alles staat vrij dus..)
 
Jazeker! Mijn PC is gefikst! Inmiddels heb ik mijn motortje anderhalf jaar lang in bezit, hierbij een actuele foto *O*

full
 
Disclaimer :P

1) Nee, de velgen krijg ik niet meer schoon.
2) Inderdaad, de voorkuipen en de tank zijn anders rood dan de achterkant.
3) Beter een rode uitlaatdemper dan een lekke uitlaatdemper.
 
Disclaimer :P

1) Nee, de velgen krijg ik niet meer schoon.
2) Inderdaad, de voorkuipen en de tank zijn anders rood dan de achterkant.
3) Beter een rode uitlaatdemper dan een lekke uitlaatdemper.
Karl, wat die velgen betreft...

Heb gejat uit mijn ma d'r schoonmaakkastje van de week, serieus: daar krijg je alles mee schoon! Weet zeker dat het voor jouw velgen ook werkt! :Y

cif_power_cream_sprey.jpg


Echt goed spul! :Y
 
Ik was al bang dat jullie gingen denken dat ik helemaal geen motor had, maar alleen slap ouwehoerde ;)

Nick, ik zal dat spul vd zomer effe proberen. Is het nu geen weer voor. Het is maar goed dat ik een verstandige volwassen man ben, anders zou ik de naam "power cream" nog wel een beetje dubieus kunnen vinden :9
 
Ik was al bang dat jullie gingen denken dat ik helemaal geen motor had, maar alleen slap ouwehoerde ;)

Nick, ik zal dat spul vd zomer effe proberen. Is het nu geen weer voor. Het is maar goed dat ik een verstandige volwassen man ben, anders zou ik de naam "power cream" nog wel een beetje dubieus kunnen vinden :9

Gewoon "Dasty" van de Wibra kopen, kost €1,5 en daar krijg je echt alle vet vanaf (behalve dat van de kerstdiners). Werkt beter dan remmenreiniger op je velgen.

Persoonlijk denk ik dat de power cream van Cif te agressief is voor je velgen.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon "Dasty" van de Wibra kopen, kost €1,5 en daar krijg je echt alle vet vanaf (behalve dat van de kerstdiners). Werkt beter dan remmenreiniger op je velgen.

Persoonlijk denk ik dat de power cream van Cif te agressief is voor je velgen.
Heb het op mijn scootah velgjes toegepast, zat wat vettige meuk op van mijn telleraandrijving, is er nu helemaal vanaf en glimt als een malle :Y
 
Eergisteren m'n karretje gaan halen, samen met m'n auto ben ik nu dus helemaal "ready" om me te verplaatsen naar de circuits komende lente/zomer... 8-)

Dus maar effe piccies:

Autotje:

civic_side.jpg


Civic_back.jpg


Karretje:

Karretje_1.jpg


Karretje_2.jpg


M'n 3 schatjes samen :+ .. heb al 'n leuk ideetje om met de auto erbij 'n foto te maken .. maar das voor met wat mooier weer ;)

motos_forum.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wiim, dat ziet er goed uit! Vierwielert en karretje maken het prima af voor je ;)
Dat karretje van je, hoeveel motoren kun je daarmee in 1 keer vervoeren? En wat moet zoiets kosten in BE?
 
Laatst bewerkt:
Is een karretje voor 1 motor, heb er 250 euro voor betaald op 2dehands.be (= marktplaats). Is lekker licht maar toch stevig :)
 
Laatst bewerkt:
Perfecte auto, de DXi is nog de goede uitvoering ook. Ziet er super uit, zeker voor z'n bouwjaar. Persoonlijk zou ik alleen een setje originele wieldoppen halen, maar ach :)

Mooie kar ook, als ik me niet vergis zitten er ook bladveren onder. Mocht je een gekke bui krijgen, kan je je kar nog wel aanpassen voor 2 motoren, ruimte zat op het oog.

Het enige wat je nog nodig hebt is een goede, lange zomer :]

ik hoorde dat het in Griekenland en Bulgarije nu 21 graden is, en wij maar aanmodderen met die sneeuw

Zo, kerst is weer voorbij! Weer 51 weken de tijd om af te vallen :+
 
Laatst bewerkt:
Heb het op mijn scootah velgjes toegepast, zat wat vettige meuk op van mijn telleraandrijving, is er nu helemaal vanaf en glimt als een malle :Y

Ongetwijfeld,
maar mijn oplossing is minstens zo effectief en goedkoper. Niet iedereen heeft een moeder met bijbehorende schoonmaak middelen bij de hand ;)

Kerst voorbij, tijd voor oud en nieuw.
Iemand nog de nieuwjaarsduik doen in Scheveningen? Ik wel dit jaar :)
Zou vorig jaar al gaan, maar toen was ik nog te dronken om 12 uur 's middags, dus kon de weg niet op.
 
Laatst bewerkt:
Ongetwijfeld,
maar mijn oplossing is minstens zo effectief en goedkoper. Niet iedereen heeft een moeder met bijbehorende schoonmaak middelen bij de hand ;)

Kerst voorbij, tijd voor oud en nieuw.
Iemand nog de nieuwjaarsduik doen in Scheveningen? Ik wel dit jaar :)
Zou vorig jaar al gaan, maar toen was ik nog te dronken om 12 uur 's middags, dus kon de weg niet op.

Nieuwjaarsduik! Ik ben erbij! Dit wordt m'n 6e jaar :Y Ziehier het onomstotelijke bewijs *D
full
 
Overigens is mn tapijt hiero grijs, maar mn camera is niet voorzien van flitsers..
 
Nou wellicht tot daar dan :P

You never know. Wordt wel lastig om tussen tigduizend man iemand te zoeken die ik 1x gezien heb, maar vooruit :9

Trouwens, ik neem aan dat Barbarita ons wel komt aanmoedigen. Woont toch in de buurt. De RVF/VFR400R cheerleader :+
 
You never know. Wordt wel lastig om tussen tigduizend man iemand te zoeken die ik 1x gezien heb, maar vooruit :9

Trouwens, ik neem aan dat Barbarita ons wel komt aanmoedigen. Woont toch in de buurt. De RVF/VFR400R cheerleader :+

Nou, we (ik) gaan wel opvallen, dus wellicht dat je iets opmerkt ;)

Beetje aanmoediging kan geen kwaad inderdaad O-)
 
Bij deze ook es vragen of niemand 'n NC30 tankje verkoopt. Micpec had jij dr nie eentje ligge?

Ik had er inderdaad eentje liggen, origineel wit/rood gelakt af-fabriek honda...is reeds verkocht. -O-

PS: u've got pm. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan